Gå til innhold

E3 2010 - diskusjon rundt Microsofts pressekonferanse (19:00 I DAG!)


LucarioX

Anbefalte innlegg

E3 2010 | Diskusjonstråd for Microsofts pressekonferanse

 

 

About E3 Expo 2010

 

E3 Expo is the world's premiere trade show for computer and video games and related products. The show is owned by the Entertainment Software Association (ESA), the U.S. association dedicated to serving the business and public affairs needs of the companies, publishing interactive games for video game consoles, handheld devices, personal computers, and the Internet. For more information, please visit www.E3Expo.com or www.theESA.com.

 

http://www.e3expo.com/show-info/91/about-e3-expo-2010/

 

Microsoft holder pressekonferanse

 

Som tidligere holder de tre spillgigantene også i år egen pressekonferanse under verdens største spillmesse, E3. Allerede i kveld får vi se hva Microsoft har å by på!

 

Klokkeslett: 19:00

Dato: 14.6.2010

 

Live streams:

 

Gametrailers

 

Gamespot

 

IGN

 

G4

 

XBOX

 

 

Live Blogger:

 

Major Nelson

 

Gamer.no

 

Noe som ikke stemmer? Noe som burde legges til? Du er velkommen til å gi kommentere dette i tråden eller sende undertegnede en PM.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

dæven den nye 360en ser flott ut. han sa også at den skal være stille og sendes til butikkene nå! den skal også koste det samme som "gamle" 360.

 

er 250 HDD innebygd?

Lenke til kommentar

dæven den nye 360en ser flott ut. han sa også at den skal være stille og sendes til butikkene nå! den skal også koste det samme som "gamle" 360.

 

er 250 HDD innebygd?

 

 

Kanskje det er plugin sak.. Finner vi nok ut iløpet av snart.. :p

Og alle i salen fikk gratis ja, heldige.. Jeg må ha meg en..

 

 

EDIT: jepp, det er innebygget disk. Sitter bak en luke på toppen og kan taes ut.

Det betyr sikkert ikke at man kan bytte disk i hytt og gevær men.

Endret av nemo81
Lenke til kommentar

Har alltid vært skeptisk til Natal, eller Kinect som det heter nå. Konferansen gjorde at jeg fikk en ny tro på dette produktet. Responsen ser mye bedre ut siden forrige E3 og den "kontrollfrie" interaksjonen med menyer osv. var rett og slett sexy! Spillene de viste fram overbeviste meg ikke stort, med unntak av Star Wars spillet. Likevel kan jeg se for meg at enkelte av spillene kan være morsomme ved sosiale sammenkomster. Uansett så ser det ut som om Microsoft kan være inne på noe med Kinect. Jeg ser ihvertfall et mye større potensiale nå enn hva jeg gjorde før. Nå er det bare opp til Microsoft og utviklere og gjøre noe med det. Jeg vurderer ihvertfall sterkt å gå til innkjøp av en Xbox 360 Slim med Kintec i november!

Lenke til kommentar

Er lenge å vente når man ikke har xbox på en stund, og regna med at den kom til Europa ASAP etter release siden den kom så fort til USA. Men det er jo bare å vente, selv om det er kjedelig...

 

Du må tydeligvis ha det fælt som må klage på noe slikt, buhu...

Endret av OleEdvard09
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...