Gå til innhold

Telenor ADSL annonse.. hmm.. lov å prøve seg da:)


Anbefalte innlegg

Litt telenor dissing på morningen.

 

Telenor har webannonser ute nå hvor de skriver "Nå kan du få raskere internett for kun kr 349 / mnd"

 

De skriver INGENTING om at det gjelder spesielle forutsetninger.. kan jeg da kreve de skal levere meg en linje som er raskere enn 4000/896 kbit for 349kr mnd:)? Sånn bare for å mase?

 

Regner med at de har sitt på det tørre.. men det er jo likevel litt.. feil reklame syns jeg:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. :lol:

 

Selv har jeg 1024kbps linje fra NGT for 618kr.

 

Telenor lover meg raskere internett for 349kr, altså må de levere meg en linje som er raskere enn 1024kbps til 349kr. Det går jeg gjerne med på.

Dessuten får jeg nesten alltid 1184 +/- fra NGT, derfor blir ikke internett raskere med mindre jeg får raskere hastighet enn det

Lenke til kommentar

ROFL :lol::lol::lol: Konge

 

Jeg er nå for øyeblikket Tullnor ADSL kunde, linjen er fysisk stabil nå, men andre faktorer gjør at jeg skal ringe noen ands ADSL tilbydere og bestille der, så ringe og terminere ADSL med Tullenor, for nå er jeg møkk hakka lei av hele Tulle"FXXXINGS"nor!!!

 

Sendte inn skriftelig klage på ting og tang den 22 februar i år, per e-post, tok den 9 dager på å svare om at word dokumenter kunne ikke taes imot grunnet sikekrhets hensyn. Sendte mailen på nytt samme dag, men som ren tekst i mailen som de ba om. Gikk 3 måneder og ingen svar fra dem, sendte da en purring på faks til dem, har OK kvittering. Nå forrige Torsdag så ringte ei dame og nevnte noe angående klagen på mailen, men hun hadde ikke sett innholdet tror jeg, ei heller faksen. Så hun skulle finne den faksen, men ingen har ringt tilbake enda.

 

Ergo, I am out of Tullenor driten! Godt å bli kvitt dem sier nå jeg.

Lenke til kommentar

hmm, nå er ikke jeg helt sikker på dette, siden det var pappa som snakket med fyren fra telenor. Men, de hadde visst ringt her å sagt at vi skulle få oppgradert linje fra 704/128 til 1024/256, men da fikk vi 30 GB sperre. Slik det virket på pappa fikk han ikke noe valg om å ikke ha dette.

 

Synes det er kjipt når de gjør slikt, æsj.

 

hmm, ryker man ned i ISDN speed hvis man går over grensen ? Får jeg ISDN hastighet èn eneste gang bestiller jeg NGT!

Lenke til kommentar
hmm, nå er ikke jeg helt sikker på dette, siden det var pappa som snakket med fyren fra telenor. Men, de hadde visst ringt her å sagt at vi skulle få oppgradert linje fra 704/128 til 1024/256, men da fikk vi 30 GB sperre. Slik det virket på pappa fikk han ikke noe valg om å ikke ha dette.

Bullshit, du kan fortsatt ha den gamle linja.

Lenke til kommentar
hmm, nå er ikke jeg helt sikker på dette, siden det var pappa som snakket med fyren fra telenor. Men, de hadde visst ringt her å sagt at vi skulle få oppgradert linje fra 704/128 til 1024/256, men da fikk vi 30 GB sperre. Slik det virket på pappa fikk han ikke noe valg om å ikke ha dette.

 

Synes det er kjipt når de gjør slikt, æsj.

 

hmm, ryker man ned i ISDN speed hvis man går over grensen ? Får jeg ISDN hastighet èn eneste gang bestiller jeg NGT!

 

Eh, ja dette stemmer. De ringte oss og. Vi har samme linje. Dem lovet oss 1024/256... Skal det ikke en GOD del til for å laste ned over 30Gb med en 1mbit linje? Og ja, over betyr ISDN...

 

Bullshit, du kan fortsatt ha den gamle linja.

 

Hvordan vet du det?

Lenke til kommentar
Genialt,noen som har klaget da?

 

Edit: btw. kunne ikke bare linka til bilde vel? sinnsykt irriterende at slik den fukka opp hele posten :evil:

....... :wink:

 

Jeg ble oppring og sa nei til tilbudet da jeg ikke vil ha noen grense på 30GB. Dette er mailen jeg sendte emoon som er firamet som lager helvete på vegne av telenor.

 

Hei Kjetil Sundell

 

Vi beklager det inntrufne.

Det kan virke som konsulenten har tatt en snarvei til salg, noe som vi ser svært alvorlig på i vår organisasjon. Dette er ikke akseptabelt.

Vi vil forfølge saken videre, og ta den opp med kosulenten.

 

Vi vil selvfølgelig sørge for at du får tilbake ditt gamle abonnement.

 

Mvh

Sigurd Brevik

Avd.leder

Emoon Sales

-----Opprinnelig melding-----

Fra: Kjetil Sundell [mailto:[email protected]]

Sendt: 14. juni 2003 12:52

Til: [email protected]

Emne: Jeg SKAL ha tilbake mitt gamle abbonement

 

 

Hei

 

 

 

For noen dager siden fikk jeg telefon fra dere. Dere ville ha meg til å ”oppgradere” abbonnementet mitt slik at jeg fikk noe som dere påstod var dobbel hastighet. Dere burde forøvrig kurset selgeren deres litt bedre, da 1024 IKKE er det dobbelte av 704. Dette innebærte en grense på 30GB.

 

 

 

Jeg ga klar beskjed til selger om at jeg ville tenke på det og hvis hun måtte ha svar der og da, kom jeg til å si nei. Selger sa jeg måtte svare på en mail for at noe skulle skje. Jeg har i etterkant funnet ut at jeg absolutt ikke vil ha tilbudet.

 

 

 

I dag fikk jeg en mail fra Icanal der jeg tydeligvis har fått noe dilldall jeg ikke har bruk for som følge av oppgradering av abbonementet. Jeg tenkte at dette må være feil og sjekket kontoen min hos telenor. Der så jeg at jeg faktisk har fått en 30GB grense. Det eneste som mangler for at jeg skal ha fått tilbudet deres er hastigheten som fortsatt ligger på 307kbps ifølge speedometeret på www.itavisen.no .

 

 

 

Jeg vil derfor at dere sørger for at abbonementet mitt blir slik det var før Emoon blandet meg inn i dette surret her, da jeg ikke er tjent med et abbonement med en grense på 30GB. En måned gratis abbonement er også på sin plass, og en personlig unnskyldning fra selgeren som overkjørte meg. Ikke tenk på å sette meg til å rette opp dette selv med telenor kundeservive da dette er den absolutt dårligste tjenesten uansett område jeg kan tenke meg. Går ikke dette i orden bytter jeg til en annen operatør som f.eks Bluecom.

 

 

 

Ikke så veldig vennlig hilsen Kjetil Sundell

 

Lenke til kommentar
bla bla bla

 

Eh, ja dette stemmer. De ringte oss og. Vi har samme linje. Dem lovet oss 1024/256... Skal det ikke en GOD del til for å laste ned over 30Gb med en 1mbit linje? Og ja, over betyr ISDN...

 

Det skal fint lite til å laste ned over 30GB over en måned.

Det er jo i snitt 1GB pr. dag, eller 2,5timer dagen ned med en hastighet på ~115KB/s ned.

Lenke til kommentar

.....

Dere burde forøvrig kurset selgeren deres litt bedre, da 1024 IKKE er det dobbelte av 704.  

.....

Det eneste som mangler for at jeg skal ha fått tilbudet deres er hastigheten som fortsatt ligger på 307kbps ifølge speedometeret på www.itavisen.no .

....

 

Mulig jeg har misforstått, men fra posten virker det som om det er snakk om 704 til 1024 oppgradering? Hvis det er litt over 300k som er maks fart må det da være en 384 linje og ikke 704 han har fra før av??? Og hvis det da er betalt for 704 til nå er det mildt sagt rip-off.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...