Gå til innhold

BitTorrent, noen som bruker det? Hvor finner jeg filer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BT ruler, men bittert når du har hentet ned 1932,97mb og mangler

71mb og så stopper hele greien opp. blir sikkert bra når det blir mer

brukt. BT gikk på en smell da CNN gikk ut og sa du kunne få tak i

Matrix reloaded på bt. mange sider som la ned grunnet dette, men så

fikk jo programmet mange nye brukere også.

Lenke til kommentar
virkelig? har ikke hørt noe om bitTorrent støtte i eDonkey/overnet hybriden jeg iallefall?

les zeropaid et par ganger i uken

Masse info der.

 

The next major version of Shareaza is here -- almost. As promised, the Shareaza 1.9 public beta is available now. The mysterious two new networks were in fact eDonkey2000, known for its efficient sharing and large file selection, and BitTorrent, known for fast access to very new files. These are now available in addition to Shareaza's premiere Gnutella2 network and the legacy Gnutella1 network, giving you four P2P systems at your fingertips.

 

Oops ja.

mente selfølgelig at shareaza hadde det innebygget.

Men mldonkey har støtte for bittorrent

 

de har støtte for disse nettverkene:

Overnet , Bittorrent , Gnutella (Bearshare, Limewire,etc), Gnutella2 (Shareaza), Fasttrack (Kazaa, Imesh, Grobster), Soulseek , Direct-Connect , and Opennap og selfølgelig edonkey nettverkene da

Lenke til kommentar

Må nesten bare minne om punkt 6 i rettningslinjene:

 

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt.

 

bittorrent i seg selv er vel helt uskyldig, men å henvise til sider der man kan laste piratvarer er vel heller å tøye reglene.. :wink:

Lenke til kommentar

etter at jeg fikk en fin introduksjon i bittorrent og fant de rette sidene som hadde bra med torrents, bruker jeg kun bittorrent. Det er rett og slett konge, og man slipper disse lame narrene som bruker kazaa lite og slår av sharing, folk som bruker fakesharescripts i DC osv, bittorrent er rett og slett konge. For min del bruker jeg å laste et par-tre hundre MB mer opp en ned, men det er ikke noe krav om det. For meg er Bittorrent the only one.

 

Ytterst lite fakesharing der og (folk som skriver at det er film a, mens det er filmb) siden de store warez-gruppene som regel står bak sidene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...