Gå til innhold

BitTorrent, noen som bruker det? Hvor finner jeg filer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må nesten bare minne om punkt 6 i rettningslinjene:

 

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt.

 

bittorrent i seg selv er vel helt uskyldig, men å henvise til sider der man kan laste piratvarer er vel heller å tøye reglene.. :wink:

 

man kan jo laste ned lovlige ting der og

Lenke til kommentar

Ingenting ulovlig har blitt nevnt til nå. Men tråden er under oppsyn.

 

Det er ulovlig å skrive adresser til Direct Connect hubber, men fullt lovlig å skrive adresser til BitTorrent sider? Ikke at det gjør noe for meg, men er ikke det litt inkonsekvent?

 

det kan jo være lovlige tin på både dc huber og bt sider. så hvorfor skulle man ikke få lov til å snakke om det?

Lenke til kommentar

Litt rart at suprnova ikke engang er sensurert... men over til NAT-diskusjonen:

Jeg har NATet portene som trengs men får samme drittfarten som før jeg NATet. Eksempel: Lastet ned fil X en dag med oppunder 40 leechers og 28 seeds. Farten lå mellom 10-20 kb/sek. jeg ga opp hele dritten og skaffet meg fil X fra DC++. Farten der lå faktisk på 90-100 kb/sek. Var litt heldig og fant en T3-fyr, men uanz.. Jeg sverger til DC++ etter alt for mange dårlige erfaringer med BT

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...