Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Akkurat Galaxy S2 er vel ikke sluppet på det amerikanske markedet enda :p

Ja forsåvidt, men innen de har fått sluppet den er jo iPhone5 høyst sannsynlig til salgs.

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Akkurat Galaxy S2 er vel ikke sluppet på det amerikanske markedet enda :p

Ja forsåvidt, men innen de har fått sluppet den er jo iPhone5 høyst sannsynlig til salgs.

Kanskje du bør lese denne da: http://www.amobil.no/artikler/samsung_galaxy_s_ii_setter_salgsrekord/99795

Ja leste følgende:

Hvis vi sammenligner disse salgstallene med en annen salgssuksess, nemlig iPhone 4, er ikke disse tallene nødvendigvis så imponerende. Apple solgte nemlig tre millioner iPhone 4 på kun tre uker, men det skal sies at Galaxy S II har ennå ikke nådd det amerikanske markedet.

Igjen nevnes at den ikke er sluppet i USA, men som sagt innen da er iPhone 5 også høyst sannsynlig sluppet.

Vist USA er så viktig for markedet, kan enn se på iPhone5 vs Galaxy S 2 når de blir sluppet i USA.

Skrevet

De tallene det refereres til her er jo for USA, skulle vel bare mangle at iPhone øker litt der etter all den kritikken AT&t nettet har fått.. Så dette var jo ventet når iphone kom i salg på verizone nettet..

men det har vel blitt mye mindre vekst enn hva alle hadde trodd på forhånd:)

Alle andre steder i verden fortsetter Android å fosse fram... :tease:

• Liker 2
Skrevet

Når skal egentlig Facebook appen fungere optimalt for iPhone:p Synst den var rimelig upålitelig når jeg hadde HTC Desire i sin tid, men den er jo helt på viddene til tider den dag i dag til iOS.

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Må si jeg har sett meg lei på hele facebook appene til iOS.

Bruker heller nettleseren :-)

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

Får ikke min iphone til å dukke opp under devices i Spotify

Har fullt abo

Kobler til telefonen med usb kabel, ingen reaksjon i spotify

Skrevet

Det gjelder vel bare for iPod. Står på Spotify at du må koble iPhonen til samme WiFi-nettverk som PC-en, og så åpne Spotify-appen på iPhone.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Ser at ryktene tilsier at iPhone 5 skal være noen måneder rundt svingen. Ville det i så fall lønne seg å selge min iPhone 4 nå og bruke pengene på den nye telefonen når den kommer?

Skrevet

I forhold til å beholde den for så å kjøpe den nye, ja..

Men om du vil få noe særlig mere for den nå enn når den nye kommer tviler jeg på, men nå er jeg heller ingen ekspert på området ;)

Skrevet

Har fått låne en iPhone 4 på jobben, og det er den beste mobilen jeg har hatt på lenge, jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt denne før. Det eneste jeg kan klage på det er at Spotify skrur av Shuffle hele tiden? Har prøvd å restarte telefonen, men den skrur seg forstatt av... Noen som har vært borti dette og har en fix på dette?

• Liker 1
Skrevet

*

Det eneste jeg kan klage på det er at Spotify skrur av Shuffle hele tiden? Har prøvd å restarte telefonen, men den skrur seg forstatt av... Noen som har vært borti dette og har en fix på dette?

Det gjør min også. Veldig irriterende. Var ikke sånn før, så håper på en oppdatering snart.

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Da var pengene mottatt fra forsikringen etter at iPhonen ble stjålet i USA, har satt meg opp på ventelista til femmeren :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...