Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var å testet en iPhone 4 idag på Telekiosken, må si jeg så en kraftig og god forskjell på displayet samt kameraet.

Telefonen var rett og slett super å holde.

 

Blir ett definitivt kjøp fra meg i allefall.

 

Hadde de den på lager da? Hvor var dette? 27. august er det aaltfor lenge til, og det kan også hende jeg må flytte før den datoen, hadde vært så bittert. Hvorfor skal det faktisk ta 3 uker fra Apple, faeeeeen altså.

Lenke til kommentar

27. august er det aaltfor lenge til, og det kan også hende jeg må flytte før den datoen, hadde vært så bittert. Hvorfor skal det faktisk ta 3 uker fra Apple, faeeeeen altså.

Det verste er at de leverer på dagtid og at man må være til stede for å underskrive for å få utlevert sendingen. Dette vil føre til ytterligere forsinkelse for mange.

Lenke til kommentar

Var å testet en iPhone 4 idag på Telekiosken, må si jeg så en kraftig og god forskjell på displayet samt kameraet.

Telefonen var rett og slett super å holde.

 

Blir ett definitivt kjøp fra meg i allefall.

 

Hadde de den på lager da? Hvor var dette? 27. august er det aaltfor lenge til, og det kan også hende jeg må flytte før den datoen, hadde vært så bittert. Hvorfor skal det faktisk ta 3 uker fra Apple, faeeeeen altså.

 

Samtlige butikker har fått demo telefoner som de kan vise til kunder, de hadde nok ikke telefonen på lager

Lenke til kommentar

Må si jeg er storfornøyd med telefonen, og ikke minst Djuice. Tenkte egentlig på Samsung Galaxy S, etter å ha hatt Htc Desire. Var fornøyd med den, men den ubrukelige batteritiden ødela hele opplevelsen. Men så kl.03 på lanseringsnatten fant jeg faktisk Iphone 32gb med Djuice Explore for kr. 990. Meget hyggelig pris, mtp at jeg er fast bruker av mobilsurf og Telenor. Den reelle prisen for meg blir faktisk i underkant av 4000kr!

 

349*12= 4188

-

99*12= 1188

+

999

 

= 3999.

 

Med så mange nyttige aplikasjoner som gulesider, air videoserver osv osv, må jeg si at dette er noe av de beste kjøpene jeg har gjort. Minuset er selvfølgelig mangelen av Flash og videostøtte ( mkv, xvid) Håper jeg finner et konverteringsverktøy som er kjapt og bra.

Lenke til kommentar

Må si jeg er storfornøyd med telefonen, og ikke minst Djuice. Tenkte egentlig på Samsung Galaxy S, etter å ha hatt Htc Desire. Var fornøyd med den, men den ubrukelige batteritiden ødela hele opplevelsen. Men så kl.03 på lanseringsnatten fant jeg faktisk Iphone 32gb med Djuice Explore for kr. 990. Meget hyggelig pris, mtp at jeg er fast bruker av mobilsurf og Telenor. Den reelle prisen for meg blir faktisk i underkant av 4000kr!

 

349*12= 4188

-

99*12= 1188

+

999

 

= 3999.

 

Med så mange nyttige aplikasjoner som gulesider, air videoserver osv osv, må jeg si at dette er noe av de beste kjøpene jeg har gjort. Minuset er selvfølgelig mangelen av Flash og videostøtte ( mkv, xvid) Håper jeg finner et konverteringsverktøy som er kjapt og bra.

 

Desverre så er du ikke alene. Hvordan opplever du batteritiden på iPhone 4 nå? Jeg vil nesten si at det virker som at jeg kan gå dobbelt så lenge mellom ladingene når man kommer over ny mobil syndromet å går tilbake til normalt bruk. Deilig å sleppe å manuelt styre 3g, wifi, bluetooth osv osv hele tiden for å ha ett håp om å ha strøm en hel dag.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Med så mange nyttige aplikasjoner som gulesider, air videoserver osv osv, må jeg si at dette er noe av de beste kjøpene jeg har gjort. Minuset er selvfølgelig mangelen av Flash og videostøtte ( mkv, xvid) Håper jeg finner et konverteringsverktøy som er kjapt og bra.

 

YXplayer spiller av mkv/xvid samt flere. Den finnes også som gratisversjon.

 

Flash støttes ikke, men antagelig kan man kjøre de via maskinen hjemme og streame til telefonen.

Jeg har ikke fordypet meg stort i akkurat dette :)

Lenke til kommentar

Bra og se at tråden drar seg over i litt mer spesifikk bruk av iPhone, og ikke alt det maset om kjøp med abonnement, sporingsnummer osv.

 

Dersom du har jailbreaket telefonen din, vil jeg anbefale "iSmart Dialer" som finnes i Cydia der.

 

Dette programmet gir deg litt flere funksjoner på "telefon" / "phone" delen av iPhonen din.

 

Viktigste for meg er muligheten for T9 ringing, altså bare begynne å skrive navnet på den kontakten du skal ringe til.

 

Applikasjonen finnes i Appstore også, men anbefaler jailbreak versjonen. Grunnen er at når du har jailbreaket telefonen din så erstatter den "telefon" / "phone" applikasjonen som er default med telefonen. På denne måten bruker du programmet uansett.

 

Koster 2.99$ fra Cydia om jeg ikke husker helt feil.

 

http://www.youtube.com/watch?v=o0S4ohVu_1w

Endret av Solsviken
Lenke til kommentar

Ser at noen har bestilt telefonen via Komplett.no. Selv finner jeg den ikke på siden. Ikke når jeg søker heller :(

 

De fjernet den etter at de var tomme. Tror ikke de tar imot nye bestillinger.

 

Kan virke slik ja. Takk for svar :) Kommer til å bestille min fra Apple ser det ut til. Fremdeles billigst der.

Lenke til kommentar

Begynner og bli usikker om jeg skal gå for Iphone 4 eller jeg skal gå for galaxy S.

 

Er det noen her som har prøvd begge telefonene og har pluss/minus ved dem!

 

Har bestilt Ihpone 4 i Appel store,men nå er jeg blitt i tvil hva jeg skal velge

 

 

Pris har ingen betydning her, er ute etter den med mest bruker venlighet og den som gir mest morro for pengene :)

 

 

Iphone 4 er utvilsomt mye bedre og se til en galaxy S vertfall :yes:

Lenke til kommentar

Begynner og bli usikker om jeg skal gå for Iphone 4 eller jeg skal gå for galaxy S.

 

Er det noen her som har prøvd begge telefonene og har pluss/minus ved dem!

 

Har bestilt Ihpone 4 i Appel store,men nå er jeg blitt i tvil hva jeg skal velge

 

 

Pris har ingen betydning her, er ute etter den med mest bruker venlighet og den som gir mest morro for pengene :)

 

 

Iphone 4 er utvilsomt mye bedre og se til en galaxy S vertfall :yes:

Må seie eg synest Galaxy s sitt Anroid er litt for mykje kopi av iOS, er det bare meg eller er folk enige?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...