Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Foretrekker guttene/mennene her lave eller høye jenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel noe i innstinktet til oss mennesker som gjør lavere damer mer tiltrukket av høyere gutter og omvendt. Sikkert for å jevne ut store høydeforskjeller? Mener jeg har lest noe om det.

 

Jeg er 194 og dama er 157. Har alltid hatt veldig lave kjærester. Det er noe jeg ikke klarer å forklare logisk men jeg blir tiltrukket av lavere damer.

Lenke til kommentar

Jeg er 176 og slet masse med det før, siden jeg følte meg som en elefant ved siden av alle gutter som er lavere. Kjøpte mine første høye hæler for en mnd siden og brukte dem på byen i helgen. Score :new_woot: Så nå gir jeg litt blanke, finnes nok av høye hunks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg er 176 og slet masse med det før, siden jeg følte meg som en elefant ved siden av alle gutter som er lavere. Kjøpte mine første høye hæler for en mnd siden og brukte dem på byen i helgen. Score :new_woot: Så nå gir jeg litt blanke, finnes nok av høye hunks.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Finner jeg en jente jeg forelsker meg i og jenten gjør det samme, så lar jeg ikke høyden ødelege. Det med forelskelse skjer jo så sjeldent, må jo ta sjangsen når den er der.

 

This.

 

Men om jeg var i en slik posisjon at jeg kunne velge og vrake ville jeg nok valgt ei som er lavere enn meg. Jeg er 176-ish og optimale jentehøyden for meg er rundt 158,5 :shrug:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke veldig høy iforholdtil norsk standard. Er ca 172 cm høy, og jeg vil ikke vokse noe mer. Foretrekker jenter som ligger rundt 150-170 cm høy, men jeg har en tendens til å ende opp med jenter som ligger rundt 165-170. Jeg antar det er lettere når jeg ikke må se ned for å snakke med henne.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare høyden som avgjør om jenta er å fortrekke eller ei, heller. Jenter som er lang og relativt tynn, med dårlig kroppholdning er noe av det værste. Mens ei tilsvarende lang jente med bra kropp og god kroppsholdning kan være noe av det beste.

 

Men hvis vi skal gå ut i fra at alle har samme kroppslig utgangspunkt i forhold til høyden sin, så foretrekker jeg de fra ca. 1.70-1.75. Jeg er litt i overkant av 1.85.

 

Da blir jenta passe høy, både med og uten høye hæler. :)

Lenke til kommentar

Jeg er ei jente på 154 cm. De fordelene jeg ser ved å være så lita, er at gutta får automatisk oppfylt sin beskyttende(/hjelpende) oppgave. Å flytte PA-anlegg f.eks. Jeg klarer en vanlig monitor (som forøvrig ikke er en del av et PA-anlegg), men trenger hjelp til høytalerne eller store forsterkere. Eller de gangene jeg spiller fotball og faller (og det gjør jeg ofte), så hjelper de meg med glede opp. Eller de gangene jeg går ute om kvelden og er livredd. Ingen vanskelig oppgave å beskytte meg da. Sjeldent jeg møter gutter på min alder (18år) som er mindre enn et hode høyere enn meg.

 

Men det kan jo være ufattelig irriterende også da. Jeg er lav, tynn og har lite med muskler. Jeg klarer jo ikke alt mulig, men jeg klarer mye mer enn folk gjerne tror.

Lenke til kommentar

Håper og tror ikke at gutter ser såå mye på høyden til jenter :p Kompiser har aldri nevnt noe sånn sett og de fleste av dem er sånn minst 20 cm høyere enn meg..

 

Er selv 155cm høy, og jeg har ikke vokst siden syvende sikkert. Jeg føler meg mesteparten av tiden som den midget'en når jeg står med venner (både gutter og jenter)

Jeg foretrekker selv høyere gutter, minst 165 (gjerne MYE mer for min del..) , men så har jeg heller ikke møtt noen på min alder som er like lav eller lavere enn meg da :p

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...