Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Foretrekker guttene/mennene her lave eller høye jenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror de fleste er fornøyde bare jenta er litt lavere :) Kjæresten min skulle nok ønske jeg var litt høyere i visse intime situasjoner(Jeg er 1.67 m og han er nesten 2 m), men han sier han fornøyd :)

Hehe, jeg ser den. Må liksom stå på tåen når jeg skal ha et kyss. :p

Endret av ~Angelica
Lenke til kommentar

Huff.. Jeg er egentlig ganske lav da, 167 ca.. Men samboeren min er same, og de er som kjent ikke særlig høy. Så jeg er vell 2 cm lavere enn han nå, noe som er ganske irriterende til tider. For jeg har tonnevis med nydelige sko, men nesten alle de fine har endel hæler på. Dessuten så er det ikke særlig fint å komme i joggesko på fest liksom.. :dontgetit: For hvis jeg har på meg mine nydlige støvletter o.l, ser jeg jo ut som et monster i forskjell til han dærre lave samen min :(

Lenke til kommentar

Det er ett eller annet med jenter rundt 180 som jeg finner veldig, veldig tiltrekkende. Møtt på et par nederlandske damer, og de er som kjent stort sett veldig høye, og jeg liker det veldig godt. Men det er ikke noe "krav", og jeg har aldri tenkt noe videre over høyden på de jeg har vært med. Selv er jeg 190, jeg kan ikke huske å ha møtt jenter som var høyere enn meg.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri helt forstått dette med at gutten må være høyere en jenta.

 

Jeg er ikke så høy selv (170), men ser ikke problemet om jenta er litt høyere enn meg. Med mindre det er snakk om store forskjeller. Dette gjelder igrunn begge veier, om jenta er mye lavere enn gutten.

 

Jeg hadde faktisk en episode hvor jeg snakket med noen jenter på studie. De mente jeg burde få meg dame, og skulle sette meg opp med noen venninner. Men da mente den ene at hun nesten bare hadde venninner som var høyere enn meg, og det gikk jo ikke...

 

Ser ikke problemet selv, men for all del. Hvis noen ikke vil bli sammen med deg på grunn av høyden, da er de så overfladiske at de ikke er verdt å bli sammen med uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...