Gå til innhold

[Løst] Er det mulig for meg å overta en annens tråd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig for meg å ta over en tråd slik at jeg har tilgang til redigering av førstepost?

Nope.

 

Jo, i tilfeller der trådstarter ikke har vært aktiv på en god stund, og i tilfeller der trådstarter sier ifra om at det er greit så er det mulig å få endret hvem som har førstepost. Det blir typisk gjort i større tråder, der førstepost er viktig for tråden som helhet. Selv har jeg adoptert et par tråder på dette viset, bla. tråden om barbering.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jo, i tilfeller der trådstarter ikke har vært aktiv på en god stund, og i tilfeller der trådstarter sier ifra om at det er greit så er det mulig å få endret hvem som har førstepost. Det blir typisk gjort i større tråder, der førstepost er viktig for tråden som helhet. Selv har jeg adoptert et par tråder på dette viset, bla. tråden om barbering.

 

Dette er det eksakte tilfellet. :) Er det bare å pme en moderator?

Endret av Sondre
Lenke til kommentar

Er det mulig for meg å ta over en tråd slik at jeg har tilgang til redigering av førstepost?

Nope.

 

Jo, i tilfeller der trådstarter ikke har vært aktiv på en god stund, og i tilfeller der trådstarter sier ifra om at det er greit så er det mulig å få endret hvem som har førstepost. Det blir typisk gjort i større tråder, der førstepost er viktig for tråden som helhet. Selv har jeg adoptert et par tråder på dette viset, bla. tråden om barbering.

Ah, beklager. Jeg svarte ut ifra egne erfaringer (og muligheter som veileder), og jeg har ikke lagt merke til en slik funksjon før.

 

 

Jo, i tilfeller der trådstarter ikke har vært aktiv på en god stund, og i tilfeller der trådstarter sier ifra om at det er greit så er det mulig å få endret hvem som har førstepost. Det blir typisk gjort i større tråder, der førstepost er viktig for tråden som helhet. Selv har jeg adoptert et par tråder på dette viset, bla. tråden om barbering.

 

Dette er det eksakte tilfellet. :) Er det bare å pme en moderator?

Det kan du gjøre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har ingen funksjon som kan bytte eier av førsteposten i en tråd, eller andre poster for den saks syld. Det vi kan gjøre i slike tilfeller er å kopiere inn en av den overtakende brukerens poster som er eldre enn førsteposten. Siden forumet sorterer postene kronologisk vil det dermed bli den nye førsteposten.

 

Det fordrer altså at brukeren som skal overta tråden har en post som er eldre enn tråden og som han er villig til å ofre for formålet.

 

Vi ønsker også at slik overtagelse er avtalt mellom gammel og ny "eier", slik at førstnevnte er inneforstått med byttet, med mindre den gamle eieren ikke lenger er aktiv på forumet i det hele tatt.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Der tek du nok feil Geir. Vi kan enkelt endre trådstartar utan å flytte inn eit eldre innlegg. Så vidt eg veit har dette alltid vore mogleg. Du kan flette førsteinnlegget med eit tilfeldig innlegg frå brukaren som ønskjer å ta over tråden. Då kan du velje kven som skal ha eigarskap for det det innlegget (og dermed vere trådstartar). :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...