Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Var i september en gang.

Skrevet

Her koster det 419,-kr forhåndsbestilling. Er det verdt det? Eller tror det kan bli enda billigere på elkjøp?

På elkjøp kan du få forhåndsbestillt det for 320-360 kr, der skal jeg i hvertfall bestille det, men det er ikke klart til å bestilles enda siden det ikke er kommet opp på elkjøp enda :thumbdown:

Skrevet (endret)

Har funnet en del nyheter.

David rutter svarer på spørsmål på videoen og sier at det kommer russisk liga med, men ikke flere landslag.

Og en video av gameplay :thumbup:;)

Endret av m4riuss
Skrevet

Bra video. Var i tvil om jeg skulle kjøpe spillet, men nå er det ikke noe spørsmål. Alt virker mer realistisk med nye animasjoner. Også kult å kunne feire med andre, og ikke løpe rett forbi han som la innlegget som et rasshøl. Gleder meg.

• Liker 1
Skrevet

Er det bare èn knapp man slenger seg med, sånn som på 08? Eller vil det f. eks være en knapp til å slenge seg til høyre og en til venstre og kanskje en til og slenge seg høyt og en til å slenge seg lavt? Noen som vet?

Skrevet

Man bruker venstre joystick til å bevege seg, og høyre til å slenge seg. Jeg antar at man kan slenge seg lavt ved å presse joysticken nedover og omvendt.

Skrevet (endret)

Mer info fra David, hovedsaklig om Be a Goalkeeper. Mye artig en kan gjøre, zoome inn og ut på ulike steder på banen slik at en får med seg hva som skjer, "rope" til spillere ved å trykke på ulike knapper på pad'en osv osv.

Take a look :)

http://www.jeuxvideo.com/reportages-videos-jeux/0003/00035448/fifa-11-pc-interview-de-david-rutter-00000615.htm#containerlienVoirDirectementlaVideo

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...