Gå til innhold

Tilbud på Pentax hos FotoVideo


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Ring dem. Ringte nettop og spurte om det sigma 10-20mm for pentax kom til å vere nedsatt også. Det var det dessverre ikke. Men han sa at uansett var alle sigma nedsatt med 15%. Og pentax med 25%. Så hvis det ikke er satt ned er det nok bare en feil de har gjort. Sigma objektivene er satt ned allerede i alle fall.

Lenke til kommentar

Hei

 

Det er kun 25% rabatt på lagerført produkter. Så du kan ikke få den rabatten her.

 

Mvh

 

Thomas

 

Og plutselig var det nesten ikke noen rabatter allikevel.. Humbug og reklame-jippo.!!

Det som gjenstår av pentax objektiver etter at du filtrerer vekk de som ikke er på lager, er 6-7 objektiver som det bare er 1 av på lager.

Lenke til kommentar

Hei

 

Det er kun 25% rabatt på lagerført produkter. Så du kan ikke få den rabatten her.

 

Mvh

 

Thomas

 

Og plutselig var det nesten ikke noen rabatter allikevel.. Humbug og reklame-jippo.!!

Det som gjenstår av pentax objektiver etter at du filtrerer vekk de som ikke er på lager, er 6-7 objektiver som det bare er 1 av på lager.

At tilbudet gjelder lagerførte produkter betyr vel at det ikke gjelder Bestillingsvarer, altså varer man ikke har på lager til vanlig ? Så da får man vel rabatten selv om det tilfeldigvis ikke er på lager?

Lenke til kommentar

I følge markedsføringsloven er det ULOVLIG å ikke holde det man lover i markedsføringen (noen unntak om svært urimelige feil som f.eks at det mangler et siffer i prisen). Det betyr at Fotovideo må holde det de lover. I markedsføringen deres (messetilbudet) kunne jeg ikke finne noe sted der det sto at tilbudet var innskrenket til lagerførte varer eller varer på lager. Ergo, tilbudet er markedsført for bestillingsvarer også.

Lenke til kommentar

Jeg er også forundret over -25% hos fotovideo. Alle sigma-objektiv er satt ned med 15%, også de som må bestilles. Så vidt jeg kan se er ingen pentax-produkter satt ned.

Og jeg som hadde tenkt å kjøpe Pentax K-x til under 4000,-. Utrolig kjedelig at tilbudet ikke gjelder slik som det står i tilbudskatalogen. Prisen er den samme som det har vært lenge på fotovideo, 5195,-.

Lenke til kommentar
Vi må legge inn rabatten manuelt, så du må skrive i meldingsfeltet at du skal ha 25% rabatt.

 

 

 

Beklager at du fikk feil info fra meg i sted.

 

 

 

Mvh

 

Thomas

 

Ikke helt standard løsning de har valgt tilbudene sine... Kunne gjerne opplyst om dette før K-X med kitobjektiv ble utsolgt. Tror jeg heller bestiller fra Dustin (ca 4500 inkludert frakt for studenter). Greit å bestille alt samme sted. 

 

 

Lenke til kommentar

Virker jo nesten som om fotovideo har tenkt å fase ut Pentax. Nå er snart samtlige pentax-objektiv "best. vare". De har ikke planer om å ta inn på lager igjen?

 

Det er det som dessverre er trenden i alle butikker jeg har besøkt i Tyskland det siste året. Er jeg heldig, så har de et og annet orginalt Pentax, men som oftest er det kun kit som ligger der (18-55 og 55-200). Virker som om Pentax faser seg selv ut.... :dontgetit:

 

Men det blir jo unektelig mer gøy å finne en butikk med mye Pentax også da :)

Lenke til kommentar

Virker jo nesten som om fotovideo har tenkt å fase ut Pentax. Nå er snart samtlige pentax-objektiv "best. vare". De har ikke planer om å ta inn på lager igjen?

 

Jeg bestillte noe som ikke var på lager og skrev i kommantarfeltet at prisen skulle være med 25% rabatt slik som nevnt i messetilbudet. Det ser ut til å gå greit. Jeg fikk nettopp ordrebekreftelsen og de har trukket i fra 25% på prisen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Prøver meg også på en bestilling hos fotovideo på ting som ikke er på lager. Det eneste stedet jeg ser de har opplyst om begrensinger til lagervarer er under dagstilbud. Dette står på side 5 i katalogen.

 

Er det lovlig å kun ha rabatt for lagervarer dersom dette ikke er tydelig spesifisert?

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...