Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

noe mellom knærne når man skal sove.


Lineplx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri hatt behov av å ha noe mellom knærne når jeg sover, men etter at jeg leste denne tråden måtte jeg prøve. Og nå er jeg også nødt til å ha noe mellom knærne ellers føles det ikke riktig...

 

Haha, skam deg trådstarter for at du lagde denne tråden! :)

Endret av KattaErDau
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, lo når jeg så denne tråden da jeg kjente meg igjen...

 

Tror det handler om at knærne rett og slett ikke ligger inntil hverandre, kan like gjerne være en kvinne som har ett bein mellom mine, vips er problemet borte... Selv hånda mi løser problemet!

 

Det er to fysiske aspekter: Om knærne ligger inntil hverandre ligger de i en unaturlig stilling som fører til at hoftene peker "innover" (Få som står med knærne inntil hverandre hele tiden, right?), den andre er vel at det blir svett og uvant for huden mellom beina som ikke er vandt med å ha noe annet enn klær eller andre sin hud der...

 

Tror jeg da :9

Lenke til kommentar

haha godt det er flere enn meg som har det sånn :p Må alltid ha noe mellom knærne når jeg ligger på siden ellers får jeg ikke til å sove. Pleier å sove med en dyne og bruke litt av den mellom knærne, men av og til når jeg har hatt to dyner bruker jeg den ene dyna kun til å ha mellom knærne/lårene og den andre over meg :)

Til dere som prøver med to dyner så kan jeg advare dere mot avhengighet. Er vanskelig å gå tilbake til en dyne etterpå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...