lasse_hansen87 Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Hei sann. Kjøpte meg Red Dead Redemption igår. På Xbox, Spesial edition.. Kjøpte det på spaceworld butikken som ligger her ved jeg bor. I butikkhylla sto kun pappetikketen, altså en sånn "pappeske" som spiller skal ligge inni. Når jeg tok med denne til kassa, tok han frem selve coveret ifra skuffen, var IKKE plast på spillet, men det var forseglet med sånn Xbox teip, som sitter på de fleste nye Xbox spill. Sånn forseiling. Flere som har opplevd dette? Kan jeg ha fått et spill som har vært byttet? pga feil eller lignende? Hvordan hadde det vært om jeg skulle ha bytta det igjen? Altså uten å ha spilt eller rørt det da. Er den forseilinga nok?
Green Onion Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 De har vel spillene i skuffen slik at folk ikke skal ta cden ut av coveret og gå ut av butikken. Tviler på at det er noe galt med spillet bare fordi det ikke var plast rundt.
alekso Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Tror jeg hadde vært litt skeptisk men vis xbox teipen er intakt og det ser ut som den ikke er flyttet eller satt flere ganger så skal det ikke være noe problem tror jeg.
lasse_hansen87 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Skrevet 26. mai 2010 Virker ikke som den er tatt av eller noe slikt, men merkelig at plasten ikke var rundt selve coveret synes nå jeg... men men
Zeph Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Om klistrelappen på coveret ikkje er åpna ser eg ikkje problemet. Ofte det er plast rundt heile innpakningen, då må dei ta den av for å få ut coveret med spelet. Pappomslaget blir satt i hylla.
alekso Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 ja det er merkelig. Alle spill kommer vell med plast så hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt med spillet tilbake til butikken og bedt om en med plast på.
lasse_hansen87 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Skrevet 26. mai 2010 DONE! hehe.. Vet ikke hvorfor de gav meg en uten plast igår. Men fikk en med plast nå. så da er alt i orden =) Siste eksemplar i den butikken
RRhoads Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 hmmm. kanskje plasten originalt var rundt pappcoveret?
lasse_hansen87 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Skrevet 26. mai 2010 den jeg fikk bytta den i var med plast rundt selve papp greine, og spillet lå inni papp "esken"
NinjaGaiden Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Samme opplegget når jeg kjøpte det... Papp coveret stod i hyllen, mens selve spillet lå bak kassen (Uten plastikk-forseglig, men med inntakt Xbox klistremerke-forsegling). Spurte fyren om det var noen spess. Grunn til at forseglingen var tatt av, og han svarte at selve plastikk forseglingen var rundt papp coveret, og ikke rundt plastikk coveret.
vikingkylling Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 Når jeg kjøper spill får jeg av og til forseglede kopier, mens andre ganger legger de i platene og manualene i butikken. Grunnen er ganske enkelt at et forseglet spill tar mye mer plass enn plater. Er du skeptisk kan du jo be om å få se platene for å sjekke om det er riper, og om det ikke skulle fungere kan du jo bare bytte og få en ny kopi. Jeg ser ikke helt problemet?
firberblad Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 Jeg foretrekker at coveret fortsatt har plast rundt seg, og spesielt i disse dager hvor de fleste spill inneholder en og annen kode som ligger i covered. Surt å oppdage at den allerede er brukt når du kommer hjem. På xbox spill har de jo den ekstra klistrelappen, uten at det er noen garanti i seg selv(neppe vanskelig å fjerne/bytte), men PS3 spill har meg bekjent ikke dette.
vikingkylling Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 Om koden av en eller annen grunn ikke funker er det bare å levere spillet tilbake og få et nytt.
Bjonski Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 Foretrekker å kjøpe spill med intakt forsegling. Har lest om en del hendelser hvor de i kassa har tatt feil cd i coveret. Litt kjipt å komme hjem med feil spill
Zeph Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 (endret) Foretrekker å kjøpe spill med intakt forsegling. Har lest om en del hendelser hvor de i kassa har tatt feil cd i coveret. Litt kjipt å komme hjem med feil spill Ja, det er så vanskeleg å åpne og sjekke dette før ein forlet butikken. Eg kjøper alltid kun bilar som er pakka i plast, så eg er sikker på at ingen andre har satt seg i den. Endret 27. mai 2010 av Zeph
Bjonski Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Ja, det er så vanskeleg å åpne og sjekke dette før ein forlet butikken. Eg kjøper alltid kun bilar som er pakka i plast, så eg er sikker på at ingen andre har satt seg i den. Selv gjør jeg det dersom de bak kassa må legge platene i coveret... Men man stoler da på at de bak kassa kan jobben sin og finner fram rett spill uansett....
Zeph Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Selv gjør jeg det dersom de bak kassa må legge platene i coveret... Men man stoler da på at de bak kassa kan jobben sin og finner fram rett spill uansett.... Har ingen tvil om at dei bak kassen kan jobben sin, men eg veit sjølv at det er mogleg å gjere feil, spesielt dersom det er litt travelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå