Gå til innhold

Røde plastkrus ! hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Noen som vet om hvor man får kjøpt røde plastkrus med hvit inni, i ca øl-kopp størrelse?

Tenker på slike de har i alle teen-filmene!

bruk hue, bruk google!

litt krast kanskje menvær så snill da.

du skal ha en rød plastkopp, har du i det hele tatt forsøkt å google det?

det går fortere å finne det via google en det tar å lage en post her.

 

*tillegg*

vis du bruker google og søker på det du er ute etter så bør du finne noe bra som 2. usponsa treff

1. treff er denne tråden....

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Noen som vet om en BUTIKK der de selger slike kopper? har ikke tid til å bestille via nettet ;)

jeg gjetter du ikke gadd å google, eventuelt du ikke sjekket den første norske nettsiden du fant()som ikke var denne tråden her).

eller du fant den men vurderte det som ikke interesant å trykke på: Finn ditt ******* stormarked!

Lenke til kommentar

Okei, har som sagt ikke mulighet til å bestille via nett.. og har sjekket nesten alle mulige butikker!

Så du vil at skal hjelpe deg med å finne en lokal butikk som har det du leter etter uten att du informerer oss om hvor du bor...

Vet om en butikk i kristiansand som skal ha det du er ute etter.

 

Hvis du følger det jeg har skrive tidligere i denne tråden så finner du en link til en stor norsk kjede og da kan du bruke nettet til å finne ut om du har en av de butikkene i ditt nærområde.

Lenke til kommentar

Fy faen, stich_it... du bruker mer tid på å kverulere deg ned i gjørma enn å faktisk hjelpe vedkommende.

 

Hvis du vet hvor h*n kan finne eller hvilke butikker som KAN ha det, ville det vært mye enklere for alle parter om du bare sa det.

 

Jeg prøvde selv å google litt her og der, men det var ikke lett å finne noe. Eneste jeg fant var http://www.staplesbutikken.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=760472&loc=subgroup men det hjelper jo ikke hvis man ikke har tid til å bestille online.

Endret av johanf
Lenke til kommentar

Fy faen, stich_it... du bruker mer tid på å kverulere deg ned i gjørma enn å faktisk hjelpe vedkommende.

 

Hvis du vet hvor h*n kan finne eller hvilke butikker som KAN ha det, ville det vært mye enklere for alle parter om du bare sa det.

 

Jeg prøvde selv å google litt her og der, men det var ikke lett å finne noe. Eneste jeg fant var http://www.staplesbutikken.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=760472&loc=subgroup men det hjelper jo ikke hvis man ikke har tid til å bestille online.

Jeg har ikke kverulert meg ned i noen gjørme, jeg bare gir hjelp til selvhjelp.

Hadde det vært vanskelig å finne eller man ellers fikk inntrykk av at ts hadde forsøkt å søke etter det selv skulle jeg med glede ha gitt en link.

 

Og den linken du gir der, oppe i venstre hjørne så kan du finne lokale butikker/varehus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...