Gå til innhold

Problem med Koss Porta Pro headset


Anbefalte innlegg

Når jeg skulle gå til skolen i dag så tok jeg på meg mitt Koss porta pro headset som normalt, da fant jeg ut "Det er jo bare lyd på høyre side" :S

 

Det var mitt tredje koss headset som har bare lyd på en side.

jeg tenkte da og kjøpe et nytt headset til rund 350-400 kr, noen som har et forslag til hva? Jeg skal IKKE ha et Koss headset til hehe.

Endret av Ownbeef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

du må ikke glemme at det er livstidsgaranti på hodetelefoner fra Koss, så du bør etter min mening uansett klage til forretningen og be om nye.

 

Når det gjelder nye hodetelefoner så er det mange som snakker varmt om AKG K518 DJ. Disse koster 449 kroner hos CDON.no. :)

får du livstidgaranti uansett når du kjøper de? jeg vil helst ikke ha så store. på størrelse med Koss er bra :)

Lenke til kommentar

Koss har livstidsgaranti uansett, ja. Ta kontakt med forhandleren du kjøpte dem av eller importøren (Tura Skandinavia).

Årsaken til at du mister lyden i en av kanalene er nok at det er brudd i ledningen. Veldig vanlig at slikt skjer når man bruker hodetelefonene på portabelt utstyr (mye bevegelse og rykking og napping). Dette er nok noe du vil komme til å oppleve med Koss eller et hvilket som helst annet merke, så sant det ikke er trådløst...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...