Gjest Olav Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Heisann! er det mulig å komme i puberteten raskere? Jeg er 12 år (blir 13) og har sinnsykt lyst på en rå mannestemme Er det noe man kan gjøre for å komme i puberteten raskere?
Perrern Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Stemmeskifte kommer etterhvert, og tro meg, du merker ikke en dritt forskjell selv. Du hører det bare hvis du ser video eller hører stemmen din slik den var før. Crap jeg vet, men sånn er det.
emeritus Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 stå på hodet mens du utfører "hode skulder kne og tå" foran mor og far samtidig som du balanserer to glass med vann på føttene. en kompis gjorde det for en del år tilbake, og han har den sykeste mannestemmen nå.
Perrern Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Eller så kan du gjøre som Don LafFontaine og bare si: Mum Il help you with the dishes og håpe på at stemmen din blir like awesome som han hadde. http://www.youtube.com/watch?v=7QPMvj_xejg&feature=PlayList&p=C5B3A14CA8F57EBF&playnext_from=PL&index=0&playnext=1
Lennz Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Her må jeg si det var helvetes mange gode forslag Bare velge å vrake gutt!
Lennz Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Whiskey og Røyk kan nok gjøre susen ja, Få noen som er noen år eldre enn deg til å handle for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå