Gå til innhold

Black Ops får dedikerte servere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"– Vi jobber veldig hardt med å prøve å kombinere de to tingene, så folk kan kjøre dedikerte servere men samtidig delta i fellesskapet konsollspillere har gleden av."

 

Skjønner de ikke at PC spillere ikke vil ha dette? Får mye bedre fellesskap av å spille på den samme serveren 1000000 ganger. Trenger ikke noe lobby piss. Gi oss dedikerte servere så klarer vi resten selv.

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

"– Vi jobber veldig hardt med å prøve å kombinere de to tingene, så folk kan kjøre dedikerte servere men samtidig delta i fellesskapet konsollspillere har gleden av."

 

Skjønner de ikke at PC spillere ikke vil ha dette? Får mye bedre fellesskap av å spille på den samme serveren 1000000 ganger. Trenger ikke noe lobby piss. Gi oss dedikerte servere så klarer vi resten selv.

STFU, sier jeg bare. Du er ikke representant for alle PC spillerne.

 

Det er ikke noe problem med måten MW2 håndterer servere. Jeg finner hele tiden noen å spille med, uansett hvilken modus jeg ønsker å spille på. Problemet er at når jeg ikke er ute etter casual gaming, med litt mer seriøs gaming, som mange (mange, ikke alle) er ute etter så har jeg ikke muligheten til å starte/joine en dedicated server.

Og så vidt jeg ser så er det nettopp det som de prøver å få til:

 

"We're working very hard to marry those two things, so people can run dedicated servers and also participate in the communal experience the console players get to have, given they're all on first-party servers."

 

Jeg tolker dette som at du har muligheten til både å joine en dedicated server, og å kunne bare joine en server, MW2 style. Egentlig hva mange ønsket seg for MW2, en blanding av casual gaming og hardcore gaming, alt ettersom hva man føler for.

 

Om jeg feiltolker dette vil vel tiden vise, men det er hva jeg oppfatter utsagnet som.

Lenke til kommentar

 

Det er ikke noe problem med måten MW2 håndterer servere.

 

En som tror MW2 har servere bør vel ikke uttale seg?

 

En som tror MW2 ikke har servere bør vel ikke uttale seg? MW2 har servere. De er bare ikke dedikerte, og IWnet velger selv ut hvilken spiller som skal hoste serveren. Så MW2 har to typer servere: lobby serveren, og brukere som hoster spillet. Tror ikke vi skal gå mer inn på hvordan det fungerer, men kort sagt så er jo problemet her at fordi du ikke kan velge 'server' selv så kan du hverken velge instillinger om du er server, eller koble deg inn på en server med et godt community eller lav ping. Alt er automatisk.

Lenke til kommentar

"– Vi jobber veldig hardt med å prøve å kombinere de to tingene, så folk kan kjøre dedikerte servere men samtidig delta i fellesskapet konsollspillere har gleden av."

 

Skjønner de ikke at PC spillere ikke vil ha dette? Får mye bedre fellesskap av å spille på den samme serveren 1000000 ganger. Trenger ikke noe lobby piss. Gi oss dedikerte servere så klarer vi resten selv.

STFU, sier jeg bare. Du er ikke representant for alle PC spillerne.

 

Det er ikke noe problem med måten MW2 håndterer servere. Jeg finner hele tiden noen å spille med, uansett hvilken modus jeg ønsker å spille på. Problemet er at når jeg ikke er ute etter casual gaming, med litt mer seriøs gaming, som mange (mange, ikke alle) er ute etter så har jeg ikke muligheten til å starte/joine en dedicated server.

Og så vidt jeg ser så er det nettopp det som de prøver å få til:

 

"We're working very hard to marry those two things, so people can run dedicated servers and also participate in the communal experience the console players get to have, given they're all on first-party servers."

 

Jeg tolker dette som at du har muligheten til både å joine en dedicated server, og å kunne bare joine en server, MW2 style. Egentlig hva mange ønsket seg for MW2, en blanding av casual gaming og hardcore gaming, alt ettersom hva man føler for.

 

Om jeg feiltolker dette vil vel tiden vise, men det er hva jeg oppfatter utsagnet som.

 

STFU tilbake din frekke dott, alle har lov å uttale seg og kanskje din mening heller ikke er forenelig med det de fleste mener. Det ER et stort problem at man ikke kan kontrollere hvilket kart man vil spille. Man kan ikke blokkere kart man ikke liker, så dersom man sitter og venter på å joine et bra kart så plutelig i siste sekund byttes kartet til noe man ikke vil spille. Dersom du går ut av gjeldende server og prøver å joine på ny havner du som regel tilbake på samme skit kart som du prøvde å forlate. Det er utrolig frustrerende og gjorde at jeg ikke giddet mer. Akkurat nå venter jeg på update, dersom update ikke blir bra skal jeg male hele spillpakken til støv og sende den tilbake til utvikler.

Lenke til kommentar

Når det at de skal ha dedikerte servere er det første de offentliggjør om spillet er det god grunn til å være skeptisk...

 

De burde heller dra til med

"denne gangen skal ikke fiendene dine ha 30 granater hver"

eller

"denne gangen skal ikke spille være bugget som fafo"

eller

"denne gangen skal ikke det som skiller veteran fra hard være 30 ekstra granater per fiende"

eller

"denne gangen skal vi ikke bare blåkopiere siste spill fra IW og teipe på naziansikt"

 

etc

Lenke til kommentar
STFU tilbake din frekke dott, alle har lov å uttale seg og kanskje din mening heller ikke er forenelig med det de fleste mener. blablablaMW2bashing

:hm:

Det er jo nettopp det at alle har lov å uttale seg, og at min mening er nettopp min mening. Det er ikke jeg som sier at alle ønsker dedicated servers...

 

som mange (mange, ikke alle) er ute etter (...) Jeg tolker dette (...) Egentlig hva mange ønsket seg (...) Om jeg feiltolker dette vil vel tiden vise, men det er hva jeg oppfatter utsagnet som.

Hvordan tolker du dette som at min mening er forenelig med det de fleste mener?

 

Og det er et stort problem å ikke ha dedicated servers, ja, men det gjør det ikke umulig å ha det morro. Min mening er at man kan ha det gøy selv med litt ping og uten å kunne velge bort baner. Så får det være din mening at du ikke kan ha det gøy uten dedicated servers. :D

 

 

Og beklager hvis jeg var litt krass LoveAmiga. Ikke personlig ment. ;)

 

 

"denne gangen skal vi ikke bare blåkopiere siste spill fra IW og teipe på naziansikt"

Jeg lo! :D

Endret av Fluesoppen
Lenke til kommentar

2009 - MW2 hypet opp til de grader. Selger som bare det selv om det mangler dedikerte servere og det er fritt fram for hvem som helst å hbruke hack. osv osv, you know the rest.

 

2010 - Black Ops - dedikerte servere, kommer nok til å få endel salg bare pga det.

 

Activision win??

Lenke til kommentar

Jeg synes absolutt at lobby muligheten burde fortsette! Jeg spiller alltid med venner og kjente og vil da helst spille på samme server. Vi har gått over til BC2 hvor server listene er ut-daterte når man tar et søk, joiner en server som er 24/32 og blir full når neste prøver å joine deg igjen.

 

Burde vært mulig at en trykket join for resten.

 

Og du som snakket om at du ønsker dedikerte servere for å kunne velge map selv.. En rundt i MW2 varer i kanskje 10 min, hvor ofte pleier du å bytte server? Hadde blitt ganske slitsomt hvis du hele tiden skulle spille favoritt spillet ditt..

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Vil bare oppdatere her litt, vet ikke om folk vet om dette. Jeg ser ikke noe problem i denne løsningen. er jo igrunn win-win. Produsenten tjener jo mest på dette. Eneste problemet er viss de skulle velge å legge ned serverne?

 

Og muligens fungerer det ikke å lage mods? noe som er en stor nedtur, men vet ikke mye om dette så kan ikke uttale meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...