Gå til innhold

Lost 6x16: "What They Died For"(USA)


Anbefalte innlegg

Her skal det bare diskuteres episode 16 av sesong 6, "What They Died For". Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 6). Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM.

 

 

lost-last-supper_a.jpg

 

 

Written by:Edward Kitsis & Adam Horowitz & Elizabeth Sarnoff

Directed by: Paul Edwards

 

 

 

 

Folkens, dette er siste episode før finalen, wow, tiden har gått fort, kan nesten ikke tro at en av de beste tv-seriene som noensinne har blitt laget, er i ferd med å slutte. :ohmy::(:cry:

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke være annet enn samme konserten som Jack skal til. Spent på å se hvem moren til Jacks sønn er (hva het han igjen?), de har gjort en stor greie ut av å ikke fortelle det..

 

Har en følelse at moren til David er Juliet.

Endret av norhawk
Lenke til kommentar

Fin fin episode. Slutten nærmer seg med stormskritt. Jeg er fortsatt ikke fan av den alternative tidlinjen, men forhåpenligvis endrer jeg mening etter finalen. Ben går darkside og viser at han gjør alt han kan for å overleve, men spørs om ikke han blir drept av MiB til slutt. Vi mistet nok en hovedkarakter, Richard fikk en hardt møte med Smokey, og jeg tviler sterkt på at han overlevde. Samme kan sies om Lapidus, han er garantert dø.

 

Angående moren til David: Spoilere som mest sannsynelig ødelegger deler av finalen.

Helt sikker på du vil vite dette?

Ikke at dette er moren, men karakterer som garantert kommer til å dukke opp i finalen, du vil fortsatt vite det?

Tenk deg godt om å dropp å åpne spoileren, du ødelegger bare for deg selv :) men hvis du abselutt vil vite det...

Elizabeth Mitchell som spiller Juliet sa han kom til å være med mer denne sesongen enn bare starten. Hun har ikke kommet på skjermen enda og det er derfor garantert at hun kommer til å dukke opp i finalen. Med mindre hun løy til Tv seerne og til Jimmy Kimmel. En annen karakter kan det også være, omhandler da også en annen karakter som kommer til å være i finalen. Leses på eget ansvar og anbefales ikke til å leses.

Shannon

 

 

 

 

 

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Finalen er søndag 23, Mandag 24 for oss.

 

Kun finalen igjen og en jævla masse ubesvarte spørsmål. Jeg er spent på hva de får til.

 

Hva er egentlig alle disse spørsmålene man ikke har fått svar på, mulig jeg har bare fenget av øyeblikket, men jeg føler vi nesten har fått vite alt nå.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...