Gå til innhold

Lost 6x16: "What They Died For"(USA)


Anbefalte innlegg

Choekaas:

 

Ser du på Lost-a-thon livestreaming mens du ser LOST selv, eller ser du bare Lost-a-thon? :p

 

Jeg ser bare på Lost-A-Thon. Det er en egen opplevelse å IKKE ha det visuelle der. Det er som folk påpekte i chatten der. Det er som å være i The Pearl og se på karer i Dharma-uniformer som taster inn koden i The Swan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener at det er ALT som fortsetter men at de husker alt som har skjedd i den andre tidslinja...men hvordan det faktisk kan fungere er jeg usikker på. Er jo litt rart å huske ting fra to forskjellige liv og føle og tenke ut ifra to forskjellige opplevelser samtidig. Men er vell noe slikt e tenkte. Men hvordan det ville blitt i forhold til Jack som nå har tatt over etter Jacob vet e ikke...vil han ha kreftene i ALT etter at han husker alt...men syns d e en spennende tanke...

Lenke til kommentar

Jo, er jo det.

 

Tror nok at hvis OTL skal slutte å opphøre, så vil OTL survivors' minner og consciousnesses merge med ALT survivors' minner og consciousnesses.

Det var det jeg mente med denne^ setningen. Og ja, tror nok Darlton har noen twists på lur. Håper på en skikkelig mindfuck.

Endret av CRWTH
Lenke til kommentar

Choekaas:

 

Ser du på Lost-a-thon livestreaming mens du ser LOST selv, eller ser du bare Lost-a-thon? :p

 

Jeg ser bare på Lost-A-Thon. Det er en egen opplevelse å IKKE ha det visuelle der. Det er som folk påpekte i chatten der. Det er som å være i The Pearl og se på karer i Dharma-uniformer som taster inn koden i The Swan.

 

Aner ikke hvordan jeg skal tolke det der.

For du er den engasjerte typen som faktisk kunne funnet på å gjort det, men jeg holder en knapp på at du var ironisk! :thumbup:

Lenke til kommentar

@CRWTH: Ja så nå at den stningen var det samme som e mente...

Men det beste er vell bare å bente å se hva som faktisk skjer, men litt artig å spekulere litt...

Jeg må forresten vente helt til onsdag med å se finalen også...utrolig lenge å vente...

Lenke til kommentar

Choekaas:

 

Ser du på Lost-a-thon livestreaming mens du ser LOST selv, eller ser du bare Lost-a-thon? :p

 

Jeg ser bare på Lost-A-Thon. Det er en egen opplevelse å IKKE ha det visuelle der. Det er som folk påpekte i chatten der. Det er som å være i The Pearl og se på karer i Dharma-uniformer som taster inn koden i The Swan.

 

Aner ikke hvordan jeg skal tolke det der.

For du er den engasjerte typen som faktisk kunne funnet på å gjort det, men jeg holder en knapp på at du var ironisk! :thumbup:

 

 

Ehm, nei. Det var ikke ironisk.

 

img6758s.jpg

img6762x.jpg

img6759bt.jpg

 

Jeg er seriøs. Det er interessant å se på folk se på Lost, uten å selv se Lost, men å høre det. I denne lille notisboken står det litt av hvert som har skjedd fra og med sesong 1 til nå.

 

Favorittsitat:

 

Two for the Road

Christian Shephard spør Ana-Lucia om å dra til Sydney.

 

Ana: "Why would I go to Sydney with you"

 

Lost-A-Thon kar: "I would go to Sydney with Christian."

Annen Lost-A-Thon kar: "Yeah, because you'd be drinking." :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...