Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!


Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Gjest liker voksne og barn?

Om du er bifil liker du begge kjønn, så kan ikke helt se at det skulle være det samme.

 

Er du homofil liker du samme kjønn, er du heterofil liker du motsatt kjønn. Hvorvidt man liker alle av motsatt kjønn eller bare noen av dem ser jeg ikke noen forskjell på i forhold til bifili.

 

Tror du det går an å leve i et forhold med en voksen når man har litt pedofil tanker? Tror du det går an å få barn og at det går fint og sånn? Vet at trådstarter ikke kunne tent på et eventuelt familiemedlem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest liker voksne og barn?

Liker du moren din?

Eller søsteren din?

 

Jeg ser ingen grunn til at en pedofil ikke skulle kunne ha en normal familie. Det er tross alt ikke vanlig at foreldre blir forelsket i sine barn når de kommer ut i puberteten heller. Ser ikke hvordan det skulle være annerledes for pedofile.

 

Tusen takk for svar, og nei jeg gjør ikke det.

 

Tror du at en person som da kanskje er pedofil og liker voksne bare trenger å fantasere, men at det ikke påvirker en eventuell partner?

 

Om personen bare tenker på partneren sin i senga osv.?

Lenke til kommentar
Gjest Pedofil

Hei, til alle pedofile som leser denne tråden ønsker jeg gjerne et saklig svar på dette.

 

Pedofile i mange land kjøper seg silicon dukker (altså sex dukker som ligner på mennesker) som ligner på barn.

 

Har du noen gang tenk på og kjøpe en slik?

 

Hei, jeg er ikke TS og jeg kan bare svare for meg selv, men jeg har ingen interesse av dukker. Pedofili handler først og fremst om følelser og forelskelse, blir alt for mye fokus på det seksuelle når det snakkes om dette synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Pedofil

Går det an å like barn og voksne samtidig? Hva hvis man f.eks. føler seg seksuelt tiltrukket av barn og forelsker seg i dem, men det samme med voksne?

 

Har noen erfaringer med dette, og kan fortelle noe om det? En venn av meg har betrodd seg til meg og tror hun liker barn og voksne. Hun er 16 år.

 

Ja, det mest vanlige er å like begge deler, de færreste er kun pedofil. Jeg er en av de som kun er pedofil, og det er en stor belastning i livet. Dersom vennen din trenger noen i samme situasjon å snakke med, kan jeg være til støtte via e-post om hun ønsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Pedofil

Vis jeg hadde satt med ned på kne, tatt av meg klærne og hatt rompa ut, hadde du klart og motstått fristelsen eller hadde du stappet den inn?

 

Spurte du meg? Jeg liker hverken gutter eller 14-åringer. Pedofili handler om å like barn før pubertetsalder, og har ingenting med 14-åringer å gjøre.

Lenke til kommentar

Går det an å like barn og voksne samtidig? Hva hvis man f.eks. føler seg seksuelt tiltrukket av barn og forelsker seg i dem, men det samme med voksne?

 

Har noen erfaringer med dette, og kan fortelle noe om det? En venn av meg har betrodd seg til meg og tror hun liker barn og voksne. Hun er 16 år.

 

Ja, det mest vanlige er å like begge deler, de færreste er kun pedofil. Jeg er en av de som kun er pedofil, og det er en stor belastning i livet. Dersom vennen din trenger noen i samme situasjon å snakke med, kan jeg være til støtte via e-post om hun ønsker.

De fleste pedofile handlinger ER faktisk begått av "normale" hetrofile mennesker som lever eller har levd i parforhold. Den "enslige skumle pedoen som lusker rundt" er mere sjeldent når det kommer til hvem som begår overgrep her i samfunnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker du moren din?

Eller søsteren din?

 

Jeg ser ingen grunn til at en pedofil ikke skulle kunne ha en normal familie. Det er tross alt ikke vanlig at foreldre blir forelsket i sine barn når de kommer ut i puberteten heller. Ser ikke hvordan det skulle være annerledes for pedofile.

 

Men så er det snakk om familie også da, og ikke vilt fremmede.

Jeg ser ikke relevansen av svaret ditt, siterte du riktig innlegg? For i så fall misforstod jeg noe her.

Lenke til kommentar
Gjest liker voksne og barn?

Det blir vel akkuratt som med alle andre mennesker. Jeg skjønner ikke hvorfor du mener at de skal være så ekstremt annerledes.

 

Jeg mener ikke at de skal være så ekstremt annerledes. Jeg lurer bare på hvordan det er å like både voksne og barn? Om det fungerer, og om man får det man trenger fra en voksen partner uten å være ulykkelig? Det må jo være veldig vanskelig, selv om det selvfølgelig er vanskeligere å bare være pedofil.

 

Venninna mi er veldig forvirra, og har lest hele denne tråden. Hun sier at hun ikke vil ha noen å snakke med enda, men jeg råder henne til det. Takk guest_pedofil.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet, jeg liker folk i min egen alder, og om jeg hadde blitt sammen med en hadde jeg ikke vært ulykkelig fordi jeg ikke var sammen med alle de andre. Jeg hadde vært lykkelig for den ene jeg var sammen med.

 

Skulle tro at det var akkuratt det samme selv om jeg kunne bli tiltrukket av de yngre i tillegg til de rundt min egen alder.

 

Ser ikke hvor den store forskjellen kommer inn. Eller er det noe stort jeg har gått glipp av her?

Er hun egentlig bare pedofil men tvinger seg til å like eldre også?

Lenke til kommentar
Gjest liker voksne og barn?

Jeg ser ikke problemet, jeg liker folk i min egen alder, og om jeg hadde blitt sammen med en hadde jeg ikke vært ulykkelig fordi jeg ikke var sammen med alle de andre. Jeg hadde vært lykkelig for den ene jeg var sammen med.

 

Skulle tro at det var akkuratt det samme selv om jeg kunne bli tiltrukket av de yngre i tillegg til de rundt min egen alder.

 

Ser ikke hvor den store forskjellen kommer inn. Eller er det noe stort jeg har gått glipp av her?

Er hun egentlig bare pedofil men tvinger seg til å like eldre også?

 

Jeg ser poenget ditt. Jeg vet ikke hva hun egentlig føler. Det tror jeg ikke vil si til meg enda.

 

Jeg bare lurer på om, om noen her som liker både voksne og barn, kan beskrive hvordan dette føles?

Lenke til kommentar

Bedre nå?

Tror du misforstod, han spurte om det skulle gå an å få barn og ha en egen familie selv om man var tiltrukket av barn.

 

Du blir jo ikke tiltrukket av egne barn, som var poenget mitt.

Om du liker barn og voksne ser jeg på som identisk med å bare like voksne. Du finner en du er tiltrukket av, og så funker det ikke, så finner du en ny du er tiltrukket av, de fleste holder seg jo til en person av gangen.

 

Det er også derfor jeg spør om hun egentlig er tiltrukket av voksne, for i så fall tror jeg ikke det hadde vært noen sak.

Lenke til kommentar
Gjest liker voksne og barn?

Bedre nå?

Tror du misforstod, han spurte om det skulle gå an å få barn og ha en egen familie selv om man var tiltrukket av barn.

 

Du blir jo ikke tiltrukket av egne barn, som var poenget mitt.

Om du liker barn og voksne ser jeg på som identisk med å bare like voksne. Du finner en du er tiltrukket av, og så funker det ikke, så finner du en ny du er tiltrukket av, de fleste holder seg jo til en person av gangen.

 

Det er også derfor jeg spør om hun egentlig er tiltrukket av voksne, for i så fall tror jeg ikke det hadde vært noen sak.

 

Takk for svar. Du gir meg, og forhåpentligvis henne perspektiv.

 

Likevel, hvis det er noen som leser dette som liker voksne og barn, hadde det vært veldig fint å få høre erfaringer rundt dette.

Lenke til kommentar
Gjest Nesten_glad_i_deg

Ikke for og slenge inn en spydig kommentar eller noe, men jeg føler at når du lager en slik tråd er det ikke bare for og fortelle om din legning, men også fordi du må få ut noe. Innerst inne føler jeg du skjuler noe som vi andre ikke har fått hørt enda, noe du har gjort.

 

Men en ting skal du ha, det er nesten sånn at jeg har blitt glad i deg, og likevell synes synd på deg.

Kanskje en dårlig sammenligning av meg, men dette er noe i den duren overvektige ungdommer møter, der ingen vil ha dem osv, og de vet heller ikke hvor de skal gjøre av seg.

 

Men masse "creds" til deg!

Og hadde du vært min venn, vill jeg støttet deg, sålangt du ikke gjør no mot de mindre (alt under 16år).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...