Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!


Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Det at noen ser på gjør også at det blir et marked for å lage slikt. De som ser på vil ha mer og da gjøres det stadig nye overgrep og de som ser på trøster seg med at de bare ser på...

 

Det er slik disse avvikerne sprer sine overgrep. Heldigvis er dette en prioritert oppgave hos politiet. Men dessverre tror jeg de kun klarer å ta et mindretall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Vanlige fedre er vanligvis ikke tiltrukket av egne døtre.

Hvorfor skal dette være anderledes for personer med pedofil legning ?

 

Voksne er mer i stand til å takle mye, selv om voldtekt er for j uansett. Har lest bøker som er intervju med gjerningsmenn og voldtektsoffer, sterke saker.

 

Barn er uerfarne, små, uskyldige, oppriktige, godtroende etc.

Barn er utvilsomt enklere ofre for overgripere.

 

Imidlertid tror jeg at evnen til å takle vonde opplevelser er individuell fra person til person, enten de er barn eller voksne.

Lenke til kommentar

Kan du i det hele tatt forstå at folk blir redd?

 

Har du noengang oppsøkt hjelp for å få pratet?

 

Ser du på barn som seksuelle objekt, eller er det mest kjærlighet og lite/ingen tanker på sex?

 

Har du lyster som omhandler barn?

1. Eg har også vore ein attendeståande idiot som trudde på alt eg høyrde rundt pedofili og overgriparar. Men det var før eg fann kunnskapen som hjalp meg til å både forstå kva pedofili eigentleg er, og å forstå meg sjølv og mine erfaringar. Og med dette kunne erklæra seg sjølv som ein pedofil. Det er ein hard prosess.

 

2. Nei, har ikkje søkt direkte hjelp som er relevant til legninga.

 

3. Kjærleik er det heilt klart viktigaste for oss, slik som andre legningar. Sex vil alltid vera ein svært utvikla og moden del av kjærleiken, og for oss heller ikkje-eksisterande. Sexlysten variera frå person til person, slik som andre legningar elles. Regelen er uansett at eigen sexlyst ikkje skal vera til ulempe for andre, og denne regelen gjeld dei fleste andre legningar også.

 

4. Nei, eg har ikkje lystar som omhandlar småe skrikarungar. Dei må ha kome over den fasen, i allefall.

Endret av Lonely punker
  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Tok det lang tid å innse at du var? Hva gjorde at du mistenkte.

 

2. Har du planer om å prate med noen? Du nevnte selvmord, det tyder på at du hard et tøft.

 

3. Kan være enig i at den ikke skal være til ulempe.

 

4. Nå sa jeg barn, ikke skrikerunger. Lan jeg anta at skrikerunger er barn opp til 6-7, som er laveste alder du aksepterer?

Lenke til kommentar

1. Tok det lang tid å innse at du var? Hva gjorde at du mistenkte.

 

2. Har du planer om å prate med noen? Du nevnte selvmord, det tyder på at du hard et tøft.

 

3. Kan være enig i at den ikke skal være til ulempe.

 

4. Nå sa jeg barn, ikke skrikerunger. Lan jeg anta at skrikerunger er barn opp til 6-7, som er laveste alder du aksepterer?

1. Det var då eg las gjennom nettstaden pedofili.info at brikkene fall godt på plass. Brikkene er altså val og preferansar eg har hatt, og mine meiningar om ymse tema som fort plasserte meg i same bås som pedofile, som eg bortforklarte med andre ting.

 

2. Eg går jamleg til ein psykolog som framleis trur eg er ein normal person som "berre må gå ut oftare blant folk". Elles er eg innom ei internasjonal side side der pedofile frå heile verda prata og diskutera. Dette er rettnok eit simpelt opplegg der alle ser alt som blir skreve, og to-vegs kommunikasjon med visse brukarar ikkje er mogleg.

 

4. Eg føretrekkjer unge menneskje om tildels har utvikla eigen personlegheit og sjølvstende, og det blir innanfor alderen eg har nemnd tidlegare. Altså over 6/7-årsalderen.

 

Det er ikkje det at eg ikkje akseptera yngre, men eg blir ikkje tiltrekt av tendensane til den gjennomsnittlege ungen i den alderen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det at noen ser på gjør også at det blir et marked for å lage slikt. De som ser på vil ha mer og da gjøres det stadig nye overgrep og de som ser på trøster seg med at de bare ser på...

Det finnes latterlig få tilfeller av overgrep sammenlignet med antall videoer, bilder o.l. som eksisterer i dag. Det meste går på frivillig basis, for all del for det meste i fattige land, og en stor majoritet av kundene vil ikke se overgrep/ufrivillig sex e.l.

Og skal nevnes at det meste som går på direkte utnytting i f.eks. foreldrerolle, overgrep og direkte voldtekter blir ofte straffeforfulgt, i blandt av "sine egne".

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Jeg vil bare si det at jeg også kan svare på spørsmål om pedofili da jeg er pedofil også. Litt om meg:

Er i 20-årene

Er ikke-ekslusiv pedofil (betyr at jeg tenner på personer som ikke er barn også)

Relativt sosialt oppegående og forsørger meg selv

Tenner hovedsaklig på alderen 4-11, men jeg har egentlig ingen grense.

Har vært pedofil så lenge jeg kan huske.

 

Endret av PolarityH
Lenke til kommentar

 

 

Frykter du ikke å bli lemlestet eller drept om du tråkker over grensen? Det bør du.

Skjerp deg.

Det er prisen man må være villig til å betale for å ødelegge et liv. Synes det er rett og rimelig.

 

Og hvor står det at han har overfalt noen? Jeg finner det ikke, så vis meg gjerne.

 

Om ikke kan du holde slike kommentarer for deg selv, for han har etter sigende da ikke ødelagt noen sitt liv. Folk tenner på trær, folk tenner på bajs, folk tenner på grillpølser. Og ikke minst folk tenner på barn.

 

Det er ingen sin feil at det er slik, og sålenge de ikke gjør noe straffbart har det NULL å si hvilken legning de har!

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Frykter du ikke å bli lemlestet eller drept om du tråkker over grensen? Det bør du.

Skjerp deg.
Det er prisen man må være villig til å betale for å ødelegge et liv. Synes det er rett og rimelig.

Og hvor står det at han har overfalt noen? Jeg finner det ikke, så vis meg gjerne.

 

Om ikke kan du holde slike kommentarer for deg selv, for han har etter sigende da ikke ødelagt noen sitt liv. Folk tenner på trær, folk tenner på bajs, folk tenner på grillpølser. Og ikke minst folk tenner på barn.

 

Det er ingen sin feil at det er slik, og sålenge de ikke gjør noe straffbart har det NULL å si hvilken legning de har!

Les hva jeg skrev en gang til. Dersom noen tråkker over grensen, altså begår et overgrep.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...