Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!


Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Hei G.D å alle andre.

 

Nå skal det sier at jeg ikke går under den kategorien som er nevnt at alle menn tenner på aldersgruppen 10-12, det finnes ingen form for trengsel eller seksuelle tanker i mitt hode i det som kategoriseres som barn. Ikke fordi loven sier de er barn, men fordi jeg like damer. Jeg vil også benytte forumtråden til å nevne at jeg også avskyr pedofile. Til de grader, når jeg leser om overgripere i avisen eller ser filmer som omhandler dette føler jeg et enorm sinne å blir fuktig i øynene mine.

 

Men jeg synes i motsettning til flere andre her at tråden kan være og er en viktig del av informasjonen vi faktisk trenger for å forstå. Jeg kommer aldri til å forstå pedofoli å jeg vil helle aldri forstå dette.

 

Men jeg synes det er på tide at informasjonen kommer ut blandt oss slik at vi kan bli mer bevisste på dette, i tillegg til at de som er ikke praktiserende og praktiserende kan stå frem. Mitt syn er at hvis vi kan få mer åpenhet vil dette hjelpe i prosessen mot overgrep.

 

Har også et spm til G.D, er det slik at trangen for smårips vil forholde seg til en viss lavalder? Eller kan du kanskje akseptere en 17 åring da du runder 30ve?

 

Når dette er sagt vil jeg bare minne om at pedofili = brekkmiddel, men jeg synes forumet er en fin infoside å all honnør til dere som etterhvert tør å stå frem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei G.D å alle andre.

 

Nå skal det sier at jeg ikke går under den kategorien som er nevnt at alle menn tenner på aldersgruppen 10-12, det finnes ingen form for trengsel eller seksuelle tanker i mitt hode i det som kategoriseres som barn. Ikke fordi loven sier de er barn, men fordi jeg like damer. Jeg vil også benytte forumtråden til å nevne at jeg også avskyr pedofile. Til de grader, når jeg leser om overgripere i avisen eller ser filmer som omhandler dette føler jeg et enorm sinne å blir fuktig i øynene mine.

 

Men jeg synes i motsettning til flere andre her at tråden kan være og er en viktig del av informasjonen vi faktisk trenger for å forstå. Jeg kommer aldri til å forstå pedofoli å jeg vil helle aldri forstå dette.

 

Men jeg synes det er på tide at informasjonen kommer ut blandt oss slik at vi kan bli mer bevisste på dette, i tillegg til at de som er ikke praktiserende og praktiserende kan stå frem. Mitt syn er at hvis vi kan få mer åpenhet vil dette hjelpe i prosessen mot overgrep.

 

Har også et spm til G.D, er det slik at trangen for smårips vil forholde seg til en viss lavalder? Eller kan du kanskje akseptere en 17 åring da du runder 30ve?

 

Når dette er sagt vil jeg bare minne om at pedofili = brekkmiddel, men jeg synes forumet er en fin infoside å all honnør til dere som etterhvert tør å stå frem.

 

Du snakker litt i mot deg selv, står på begge sider av streker virker det som. Du avskyr pedofile, men er åpen nok til å forstå at informasjon er det beste våpen mot overgrep. Det det virker som du ikke for med deg er at pedofile IKKE er overgripere noe mer enn hetrofile, homofile, nekromaner osv..

 

Overgripere er forstyrrede mennesker som trenger hjelp, pedofile er normale menesker med ulovlig og "unormale" sexsuelle preferanser.

 

Som nevnt i denne tråden, selv om dette er udokumenterte tall, så lever flere millioner verden over et normalt liv med kone og barn selv om de er pedofile. Menneske, som alt annet levende på denne jorden, er utrolig tilpassningsdyktige. Så det å leve mot egen legning (spesielt en som er ulovlig og skader andre) burde ikke være noe problem i seg selv. Problemet oppstår når man møter hat fra alle kanter, man blir automatisk sett på som kriminelle ved å stå fram. Leve i skjul er nok det største problemet for pedofile (og andre ikke-sosialt-godkjente legninger)

 

Til spørsmålet ditt; en pedofil er pedofil uansett hvor gammel h*n selv er. Det er aldrene mellom den pedofile og dens ønske(?) som avgjør. Det er den fysiske og mentale tilstanden/alderen. Pedofile tenner på barn i alderen 3-12, mens hebefile tenner på 12-14 år. Selv om en pedofil gjerne kan tenne på en og annen underuviklet 14 åring, så er dette "rettningslinjene" Så nei, for en pedofil, vil ikke en 17åring bli mer atteraktiv pga h*n selv har blitt eldre.

 

Og NEI! Peodfil = brekkningsmiddel! Overgripere er forkastelig og de har jeg ingenting til overs for! Peodfile er som alle andre i dagliglivet, forskjellen er kun når man har hånden undern dynen og øynene lukket.

Lenke til kommentar

Hei G.D å alle andre.

 

Nå skal det sier at jeg ikke går under den kategorien som er nevnt at alle menn tenner på aldersgruppen 10-12, det finnes ingen form for trengsel eller seksuelle tanker i mitt hode i det som kategoriseres som barn. Ikke fordi loven sier de er barn, men fordi jeg like damer. Jeg vil også benytte forumtråden til å nevne at jeg også avskyr pedofile. Til de grader, når jeg leser om overgripere i avisen eller ser filmer som omhandler dette føler jeg et enorm sinne å blir fuktig i øynene mine.

 

Men jeg synes i motsettning til flere andre her at tråden kan være og er en viktig del av informasjonen vi faktisk trenger for å forstå. Jeg kommer aldri til å forstå pedofoli å jeg vil helle aldri forstå dette.

 

Men jeg synes det er på tide at informasjonen kommer ut blandt oss slik at vi kan bli mer bevisste på dette, i tillegg til at de som er ikke praktiserende og praktiserende kan stå frem. Mitt syn er at hvis vi kan få mer åpenhet vil dette hjelpe i prosessen mot overgrep.

 

Har også et spm til G.D, er det slik at trangen for smårips vil forholde seg til en viss lavalder? Eller kan du kanskje akseptere en 17 åring da du runder 30ve?

 

Når dette er sagt vil jeg bare minne om at pedofili = brekkmiddel, men jeg synes forumet er en fin infoside å all honnør til dere som etterhvert tør å stå frem.

 

Du snakker litt i mot deg selv, står på begge sider av streker virker det som. Du avskyr pedofile, men er åpen nok til å forstå at informasjon er det beste våpen mot overgrep. Det det virker som du ikke for med deg er at pedofile IKKE er overgripere noe mer enn hetrofile, homofile, nekromaner osv..

 

Overgripere er forstyrrede mennesker som trenger hjelp, pedofile er normale menesker med ulovlig og "unormale" sexsuelle preferanser.

 

Som nevnt i denne tråden, selv om dette er udokumenterte tall, så lever flere millioner verden over et normalt liv med kone og barn selv om de er pedofile. Menneske, som alt annet levende på denne jorden, er utrolig tilpassningsdyktige. Så det å leve mot egen legning (spesielt en som er ulovlig og skader andre) burde ikke være noe problem i seg selv. Problemet oppstår når man møter hat fra alle kanter, man blir automatisk sett på som kriminelle ved å stå fram. Leve i skjul er nok det største problemet for pedofile (og andre ikke-sosialt-godkjente legninger)

 

Til spørsmålet ditt; en pedofil er pedofil uansett hvor gammel h*n selv er. Det er aldrene mellom den pedofile og dens ønske(?) som avgjør. Det er den fysiske og mentale tilstanden/alderen. Pedofile tenner på barn i alderen 3-12, mens hebefile tenner på 12-14 år. Selv om en pedofil gjerne kan tenne på en og annen underuviklet 14 åring, så er dette "rettningslinjene" Så nei, for en pedofil, vil ikke en 17åring bli mer atteraktiv pga h*n selv har blitt eldre.

 

Og NEI! Peodfil = brekkningsmiddel! Overgripere er forkastelig og de har jeg ingenting til overs for! Peodfile er som alle andre i dagliglivet, forskjellen er kun når man har hånden undern dynen og øynene lukket.

 

Hei.

 

Hadde dessverre ikke leste gjennom alle 43 sidene før jeg uttalte meg, i mine øyne har en pedofil vært en pedofil ergo også overgriperne, men er sant som du sier. Hvorfor skal jeg legge meg opp å tankene deres når de er alene å koser seg. Når jeg henvendte meg til pedofile tar jeg det for god fisk at andre pedofile/overgripere også leser forumet.

 

Et firnt eksempel på at jeg bifaller en slik infoside som dette forumet er jo nettopp det at mine øyne nå er åpnet for forskjellen pedo/forgriper.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det må skapes bevissthet rundt pedofili, men samtidig må vi få lov til å ha vår mening rundt det. Jeg vil ikke fornærme noen, jeg vet at pedofili ikke er noe man velger, men for mange, der i blant meg, så er det å tenne på små barn, avskyelig. Men selv om jeg synes legningen er askyelig, så betyr ikke det at jeg har noe i mot personen som har legningen.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Hadde dessverre ikke leste gjennom alle 43 sidene før jeg uttalte meg, i mine øyne har en pedofil vært en pedofil ergo også overgriperne, men er sant som du sier. Hvorfor skal jeg legge meg opp å tankene deres når de er alene å koser seg. Når jeg henvendte meg til pedofile tar jeg det for god fisk at andre pedofile/overgripere også leser forumet.

 

Et firnt eksempel på at jeg bifaller en slik infoside som dette forumet er jo nettopp det at mine øyne nå er åpnet for forskjellen pedo/forgriper.

 

Det at du ikke har lest igjennom hele tråden forstår jeg godt, den har blitt veldig lang og litt repeterende. MEN det har vært utrolig spennende og interessant lesning for min del (har ikke fått med meg de 10 siste sidene..). Det har virkelig åpne mitt sinn og min tanke måte rundt temaet, min missbruk av pedofil som skjells ord har også opphørt.

 

@McBitch

 

Jeg er enig i at pedofiles tennings mønster er ekkelt, men jeg vil ikke kalle det forkastelig eller avskyelig da dette ikke er et valg og en byrde å bære. Hva folk tenker på når de er alene skal jeg på ingen måte legge meg oppi. Jeg går hele tiden rundt og tenker på å sparke bein på folk jeg går sammen med, så merkelig er jeg! =)

 

Informasjonen og allmenn-viten rundt pedofile burde absolutt bli hevet rundt om kring, men dessverre legger avisene kjepper i hjulet for dette.

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Hei G.D å alle andre.

 

Nå skal det sier at jeg ikke går under den kategorien som er nevnt at alle menn tenner på aldersgruppen 10-12, det finnes ingen form for trengsel eller seksuelle tanker i mitt hode i det som kategoriseres som barn. Ikke fordi loven sier de er barn, men fordi jeg like damer. Jeg vil også benytte forumtråden til å nevne at jeg også avskyr pedofile. Til de grader, når jeg leser om overgripere i avisen eller ser filmer som omhandler dette føler jeg et enorm sinne å blir fuktig i øynene mine.

 

Men jeg synes i motsettning til flere andre her at tråden kan være og er en viktig del av informasjonen vi faktisk trenger for å forstå. Jeg kommer aldri til å forstå pedofoli å jeg vil helle aldri forstå dette.

 

Men jeg synes det er på tide at informasjonen kommer ut blandt oss slik at vi kan bli mer bevisste på dette, i tillegg til at de som er ikke praktiserende og praktiserende kan stå frem. Mitt syn er at hvis vi kan få mer åpenhet vil dette hjelpe i prosessen mot overgrep.

 

Har også et spm til G.D, er det slik at trangen for smårips vil forholde seg til en viss lavalder? Eller kan du kanskje akseptere en 17 åring da du runder 30ve?

 

Når dette er sagt vil jeg bare minne om at pedofili = brekkmiddel, men jeg synes forumet er en fin infoside å all honnør til dere som etterhvert tør å stå frem.

 

Hei.

 

Hadde dessverre ikke leste gjennom alle 43 sidene før jeg uttalte meg, i mine øyne har en pedofil vært en pedofil ergo også overgriperne, men er sant som du sier. Hvorfor skal jeg legge meg opp å tankene deres når de er alene å koser seg. Når jeg henvendte meg til pedofile tar jeg det for god fisk at andre pedofile/overgripere også leser forumet.

 

Et firnt eksempel på at jeg bifaller en slik infoside som dette forumet er jo nettopp det at mine øyne nå er åpnet for forskjellen pedo/forgriper.

 

Hei, jeg er glad du skrev denne kommentaren etterpå, hvis ikke hadde jeg ikke svart deg. Det at folk ikke vet at barneovergripere som regel ikke er pedofile, og ikke vet at pedofile flest ikke er overgripere, er hovedgrunnen til at jeg gjør dette. Så bra du ser forskjellen nå!

 

Men nå må jeg likevel få si at overgripere er heller ikke avskyelige mennesker (brekningsmiddel). Handlingene deres er avskyelige og forkastelige, men det er viktig og skille person og handling. En av grunnene til det, er at overgripere svært sjeldent innrømmer det de har gjort, fordi de vil gjøre ALT de kan for å ikke få overgriperstempelet på seg. De frykter nemlig samfunnets dom MYE mer enn rettens dom. Dette gjør at de fleste overgripere går fri, fordi det er nesten umulig å straffe en overgriper som nekter skyld. Bare 1 av 10 overgrepssaker i retten ender med dom. Ord mot ord går alltid den tiltaltes til gode. Dette gjør igjen at ofrene opplever å ikke bli trodd, skamfølelsen blir enda større, familiene retter seg mot barn som "kunne komme med disse falske anslagene" (hvis f.eks. overgriper er barnets far), og barnet får økt skyldfølelse for det som skjedde, fordi overgriperen aldri sa: "Jeg gjorde det, og det var bare min skyld."

 

At folk roper ut at man bør hate overgripere, helst drepe dem, medvirker til lidelse for både offer, familier og overgripere, og er en svært uheldig og fullstendig kunnskapsløs trend i samfunnet.

 

Så til spørsmålet ditt:

Aldersgruppen jeg tiltrekkes av er jenter i alderen 4-13. Men det hender at jeg kan bli forelsket i litt eldre, men da har jeg vanskelig for å oppfatte de som seksuelt tiltrekkende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det at folk ikke vet at barneovergripere som regel ikke er pedofile

I call bullshit on this.

Du har blitt bedt om kilder opp til flere ganger på nøyaktig dette.

Var de ikke pedofile, hadde de ikke tatt barn, enkelt og greit.

 

Pedofile =! overgripere, men barneovergripere => pedofile.

 

Menn som forgriper seg på damer er heteroile, menn som forgriper seg på gutter er homofile, og voksne som forgriper seg på barn er pedofile.

Mener du noe annet får du komme med kilder og beviser.

 

(=! betyr ikke lik, => betyr impliserer/medfører)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Startet med å abbonere på denne tråden, men ser nå at jeg aldri burde ha gjort det.

 

Er helt enig med Flimzes, og jeg mener det er et saklig innlegg.

Om du, Danielle, mener noe annet - så får du komme med bevis.

 

Jeg blir helt KVALM av å lese dette: "Aldersgruppen jeg tiltrekkes av er jenter i alderen 4-13. Men det hender at jeg kan bli forelsket i litt eldre, men da har jeg vanskelig for å oppfatte de som seksuelt tiltrekkende."

 

Beklager, men det er en ting å si om sånt. Du er sjuk i huet ditt. Problemet er at du faktisk ikke klarer å se at det å gjøre et overgrep på en uskyldig stakkars gutt/jente i denne alderen er ulovlig. Jeg vet at du ikke hadde klart å motstått fristelsen til å gjøre et enkelt overgrep om du hadde hatt sjansen. (Noe som du muligens har gjort en gang?)

Endret av EvenL
Lenke til kommentar

...

Jeg blir helt KVALM av å lese dette: "Aldersgruppen jeg tiltrekkes av er jenter i alderen 4-13. Men det hender at jeg kan bli forelsket i litt eldre, men da har jeg vanskelig for å oppfatte de som seksuelt tiltrekkende."

 

Beklager, men det er en ting å si om sånt. Du er sjuk i huet ditt. Problemet er at du faktisk ikke klarer å se at det å gjøre et overgrep på en uskyldig stakkars gutt/jente i denne alderen er ulovlig. Jeg vet at du ikke hadde klart å motstått fristelsen til å gjøre et enkelt overgrep om du hadde hatt sjansen. (Noe som du muligens har gjort en gang?)

Jeg blir kvalm av å tenke på homofile, som vil stappe snabelen sin i rompehullet til en annen gutt.. Syke, syke folk de homofile!! Homofile har heller ingen selvkontroll.. stapper penisen sin i hvert eneste brunøye de ser.. :ermm::roll:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Eller menn som voldtar alle kvinner de ser, bare fordi de blir tiltrukket. Ufyselig. Snøft!

 

*edit*

 

Jeg skal ikke belage på meg kunnskapen til trådstarter, men:

Pedophilia and hebephilia are diagnostic labels that refer to psychological attractions. Not all pedophiles and hebephiles actually molest children; an adult can be attracted to children or adolescents without ever actually engaging in sexual contact with them.

Kilde

 

(PS: Wikipedia er aldri til å stole på når det kommer til kontroversielle temaer.)

Endret av Slimda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager, men det er en ting å si om sånt. Du er sjuk i huet ditt. Problemet er at du faktisk ikke klarer å se at det å gjøre et overgrep på en uskyldig stakkars gutt/jente i denne alderen er ulovlig. Jeg vet at du ikke hadde klart å motstått fristelsen til å gjøre et enkelt overgrep om du hadde hatt sjansen. (Noe som du muligens har gjort en gang?)

 

Helt klart at du ikke har lest igjennom tråden når du sier dette! Selv om man kanskje ikke burde ta en anonym internett person på ordet, så velger jeg i dette tilfellet å gjør det. TS vet det er ulovlig, han vet at dette skader barna og han vet godt hva uopplyste og trangsynte personer synes om pedofile.

Lenke til kommentar
Gjest munfas

Danielle, jeg er hebefil å stolt over det, hjelpeapparat for Hebefile? nei takk, ser ikke det som ett problem, btw pedofil å hebefil, grensen kan da ikke være 12-13, men 11, men uansett så har jo aldern lite å si, vi burde heller snakke om grensen på kroppen, ikke alderen, for jeg vet om en jente som faktisk bare er 10år, som ser ut som 13 minst, har faktisk bra med former allerede, å puppan er på strl med appelsiner, pedofil eller ikke, hvis du tenker på alderen, ja, kroppen, nei!

Lenke til kommentar

Danielle, jeg er hebefil å stolt over det, hjelpeapparat for Hebefile? nei takk, ser ikke det som ett problem, btw pedofil å hebefil, grensen kan da ikke være 12-13, men 11, men uansett så har jo aldern lite å si, vi burde heller snakke om grensen på kroppen, ikke alderen, for jeg vet om en jente som faktisk bare er 10år, som ser ut som 13 minst, har faktisk bra med former allerede, å puppan er på strl med appelsiner, pedofil eller ikke, hvis du tenker på alderen, ja, kroppen, nei!

 

 

"Hebefili, eller ephebophili, Ephebos og Philia, gresk ord for kjærlighet som viser til broderlig kjærlighet, blant annet vennskap og kjærlighet), er en seksuell tilstand der en voksen tiltrekkes hovedsakelig eller utelukkende av unge menn/gutter i puberteten"

Lenke til kommentar
Hebephilia refers to the sexual preference for individuals in the early years of puberty (generally ages 11-14, though puberty can vary). It differs from ephebophilia, which refers to the sexual preference for individuals in later adolescence,[1] and from pedophilia, which refers to the sexual preference for prepubescent children.[2] While individuals with a sexual preference for adults (i.e., teleiophiles) may have some sexual interest in pubescent-aged individuals,[3] the term hebephilia is reserved for those who prefer pubescent-aged individuals over adults.

 

- Wikipedia

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Det at folk ikke vet at barneovergripere som regel ikke er pedofile

I call bullshit on this.

Du har blitt bedt om kilder opp til flere ganger på nøyaktig dette.

Var de ikke pedofile, hadde de ikke tatt barn, enkelt og greit.

 

Pedofile =! overgripere, men barneovergripere => pedofile.

 

Menn som forgriper seg på damer er heteroile, menn som forgriper seg på gutter er homofile, og voksne som forgriper seg på barn er pedofile.

Mener du noe annet får du komme med kilder og beviser.

 

(=! betyr ikke lik, => betyr impliserer/medfører)

 

Det er trist at det finnes folk som vet så lite som deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager, men det er en ting å si om sånt. Du er sjuk i huet ditt. Problemet er at du faktisk ikke klarer å se at det å gjøre et overgrep på en uskyldig stakkars gutt/jente i denne alderen er ulovlig. Jeg vet at du ikke hadde klart å motstått fristelsen til å gjøre et enkelt overgrep om du hadde hatt sjansen. (Noe som du muligens har gjort en gang?)

Du har definitivt ikke lest tråden... Les de to-tre første sidene du, så kan du komme med påstandene dine etterpå...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Startet med å abbonere på denne tråden, men ser nå at jeg aldri burde ha gjort det.

 

Er helt enig med Flimzes, og jeg mener det er et saklig innlegg.

Om du, Danielle, mener noe annet - så får du komme med bevis.

 

Jeg blir helt KVALM av å lese dette: "Aldersgruppen jeg tiltrekkes av er jenter i alderen 4-13. Men det hender at jeg kan bli forelsket i litt eldre, men da har jeg vanskelig for å oppfatte de som seksuelt tiltrekkende."

 

Beklager, men det er en ting å si om sånt. Du er sjuk i huet ditt. Problemet er at du faktisk ikke klarer å se at det å gjøre et overgrep på en uskyldig stakkars gutt/jente i denne alderen er ulovlig. Jeg vet at du ikke hadde klart å motstått fristelsen til å gjøre et enkelt overgrep om du hadde hatt sjansen. (Noe som du muligens har gjort en gang?)

 

Hvor er bevisene dine for at jeg er syk? Hvor har jeg skrevet at overgrep ikke er ulovlig?

 

Slike som deg er med på å få pedofile til å begå overgrep.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja Mekkus, der sier du noe, det kommer helt ann på sted/kultur, at seksuell lavalder er høy enn plass gjør at det er lettere å bli kalt pedofil, (ikke noe jeg påstår er fakta da, men opplever selv) selvom det kanskje er feil, feks der hvor seksuell lavalder er 18 år, der blir du sikkert stempla som en pedofil hvis du har sex med en 16åring, hehe, heldigvis har vi i det minste 16, som også er ganske høy synes jeg da, støtter det Mekkus sier med 12-14.

 

Så flott at du er tøff nok til å være anonym :)

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Eller menn som voldtar alle kvinner de ser, bare fordi de blir tiltrukket. Ufyselig. Snøft!

 

*edit*

 

Jeg skal ikke belage på meg kunnskapen til trådstarter, men:

Pedophilia and hebephilia are diagnostic labels that refer to psychological attractions. Not all pedophiles and hebephiles actually molest children; an adult can be attracted to children or adolescents without ever actually engaging in sexual contact with them.

Kilde

 

(PS: Wikipedia er aldri til å stole på når det kommer til kontroversielle temaer.)

 

Wikipedia-siden om pedofili er skrevet av en gruppe i USA som har som deltidsjobb å henge ut overgripere med navn og bilde. Det er nemlig love i USA.

 

Pedofile har prøvd og endre wikipedia-siden, men de har endret den tilbake.

 

Husk at wikipedia-sider kan skrives av hvem som helst.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...