Gå til innhold

Ranger sangen over deg (Rock & Metal)

nybb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Digga denne sangen, vokalisten høres ut til å ha Rob Halford-takter i refrenget. Riffet er knalltøft, som seg hør og bør med tanke på tiåret låta ble gitt ut i. Nevnte jeg soloen på slutten? Den skulle vart lenger. :p  Så jeg gir låta 8,5/10, mulig jeg hadde dytta karakteren opp et halvt poeng hvis soloen hadde vart bitte litt lenger.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre du likte TQT-låta. :) Har hørt mye på nye Dream Theater albumet i det siste, og liker hele albumet veldig godt. Denne er ingen unntak. Liker variasjonen i sangen. Gir den 8/10

Skrevet

Dracula - Queen of the dead: Jørn Lande er en av hardrockens beste vokalister for tiden, og den platen der er veldig godt produsert, med åpent dynamisk lydbilde. En nytelse. 8/10

Skrevet (endret)

Nei dette var ikke helt min greie, kjedelig og en elendig vokal.

2/10

Her er en bittelitt mer komplisert sang ;) Jeg forguder gutta i DT, det tekniske og tidssignaturene i denne sangen er bare helt sinnsykt!

Endret av Ownbeef
Skrevet

Har aldri hatt sansen for Dream Theater, og aldri vil jeg ha det heller.

2/10

Skrevet

Jævlig fet låt! Digger gitarspillet her, det eneste som trekker ned for min del er vokalen. Den ble litt for slitsom å høre på til tider, synes jeg. Hadde vokalen vært litt "barskere" kunne denne ha gått helt til topp hos meg! Men alt i alt en knakende god låt :D

7/10

En kompis viste meg denne låten av Enslaved, jeg ble veldig overraska over sounden, hørtes ikke ut som Enslaved syntes jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...