Gå til innhold

Ranger sangen over deg (Rock & Metal)

nybb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Edit: Herremann kom meg visst i forkjøpet. 

Horrendous; kul intro, men det ble litt for mye av det gode for min del etterhvert. 

4/10

Jeg ble forelsket i denne her om dagen:

Endret av thyes
Skrevet

Herlig! Likte alt med denne sangen, instrumentalen, vokalen, the whole shabang. 

8/10

Følger opp med en gammel Opeth låt

Skrevet

Plusspoeng for cover art. Personlig så syntes jeg det var litt for lite variasjon i melodien, ikke at det var noe galt med melodien. 

Grei og gjennomsnittlig, men traff ikke på noen av de riktige musikk-nervene.

6/10.

Skrevet

Megadeth+sjimpanser, hvem skulle trodd den komboen fungerte! Har hørt sangen ørten ganger tidligere, men aldri sett videoen før nå. Utfordringen for meg blir å gi denne sangen en "rettferdig" score, siden Megadeth er et av mine topp 10 favorittband. 

Den får 8/10, kunne gitt den noe høyere, men skal jeg være upartisk så blir det slik.  :lol:

Skrevet (endret)

Ingen stor Rush tilhenger jeg, men er jo klart dette er bra saker. Fantastiske musikere som virkelig får vist seg frem i denne instrumentalen. 8,5/10 :)

Endret av Cou10nho
Skrevet

Dette var da meget pent. Greit med noen litt roligere sanger iblant og. Noe kjedelig bare. 7,5/10 ;)

Min favoritt heavy metal låt fra 80-tallet. Hør og nyt.

Skrevet

Bride: Eg har hørt dette før på mine egne gamle favoritter, det er ikkje alle som har holdt seg like godt. Har aldri hørt Bride før, men det hørest gammelt og utdatert ut. 5/10

Skrevet

Det er sjelden norske greier gjør noe for meg. Unntaket er Seigmenn og Kvelertak, som jeg kommer på i farta.

Den var ikke grusom, men ikke noe jeg kommer til å legge til på Spotify, heller.

Instrumentalen trekker litt opp. 

3/10

Hos meg går det i MYE Opeth for tida, så poster en av prog-kongene:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...