Gå til innhold

Hva er det beste våpenet på COD MW2?


Anbefalte innlegg

M16 får bedre accuracy en FAMAS hvis man setter på Holo. Tror det ligger en vid på Youtube som beviser dette.

Tror jeg skrev det to poster over deg.

Du skrev recoil, og jeg accuracy. Det er to forskjellige ting.

Haha, det er jo akkurat det samme. Hva er forskjellen om jeg tør spørre?

Recoil: Hvordan våpenet rister og beveger seg vekk fra der du siktet inn.

 

Accuracy: Hvordan bursten til våpenet er (gjelder kun M16 og FAMAS), M16 har mye mindre spredning av kuler. FAMAS dekker et større område.

 

Hvis vi snakker om automatiske våpen så kan man si at recoil og accuracy er det samme, men denne diskusjonen gjald jo brust uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

M16 får bedre accuracy en FAMAS hvis man setter på Holo. Tror det ligger en vid på Youtube som beviser dette.

Tror jeg skrev det to poster over deg.

Du skrev recoil, og jeg accuracy. Det er to forskjellige ting.

Haha, det er jo akkurat det samme. Hva er forskjellen om jeg tør spørre?

 

Rekyl er hvor mye motkraft våpenet får når man skyter, dvs hvor mye våpnet "rister".

Accuracy-treffsikkerhet sier noe om hvor kulene treffer i forhold til hvor du sikter.

 

Altså en vesentlig forskjell...

 

Edit: får vel poste on-topic og... Jeg syns m4 er det beste våpenet. Det er treffsikkert på avstand og kan brukes i nærkamp. Hvis man kun fikk bruke 1 våpen i spillet så ville jeg valgt dette.

Endret av McHalvorsen
Lenke til kommentar

I call of duty er det da ingen forskjell. Du finner accuracy på alle våpen, og dette er det samme som recoil. Accuracy er jo helt avhengig av av recoil på AR`S.

Ja det er sant, men dette gjaldt burst våpen.

Uansett unødvendig å poste akkurat samme tips med et annerledes uttrykk.

Hvorfor det? Det gir jo bare et bredere perspektiv av det hele. Kanskje noen andre leser dette og ikke vet hva recoil er? Da er det jo bare positivt med et annet utrykk.

Lenke til kommentar

Vel.. Hva som er best varier jo fra bane til bane. Man kjører liksom ikke long range sniper på Rust, og F2000 på Wasteland :!:

 

EDIT: Tenkte på F2000 med en gang nå siden jeg nettopp gamet med en som brukte det med undermontert hagle :D

Endret av Karmany1234
Lenke til kommentar

I call of duty er det da ingen forskjell. Du finner accuracy på alle våpen, og dette er det samme som recoil. Accuracy er jo helt avhengig av av recoil på AR`S.

Ja det er sant, men dette gjaldt burst våpen.

Uansett unødvendig å poste akkurat samme tips med et annerledes uttrykk.

Hvorfor det? Det gir jo bare et bredere perspektiv av det hele. Kanskje noen andre leser dette og ikke vet hva recoil er? Da er det jo bare positivt med et annet utrykk.

Følger deg fremdeles ikke, alle våpen i MW skyter nøyaktig der du sikter. Recoil på burst våpen er betydelig redusert, samme med accuracy om du vil bruke det uttrykket.

Lenke til kommentar

Syns m4 gir bedre følelse jeg:) prøvd å bruke mounted hagle men den var for svak:P

 

Ja den hagla er veldig svak, så skal du bruke den så må du tilpasse spelestilen din. Du får fortsatt til å drepe på eit skudd med attached shotgun men du må du nært fienden.

Den store fordelen med denne hagla er at den har ei heilt sinnsykt lang rekkevidde, har i alle fall ein 5-6 gongar lengre rekkevidde en SPAS12.

Dette gjer at du kan skyte med hagla på svært lang avstand og være nesten heilt sikker på å treffe (sjølv om du ikke dreper på den avstanden). Det er to ting denne hagla derfor er bra å bruke til:

1) Skade mange fiender på langt hold slik at du får assistance XP når ein av lagspelerane dine drep dei.

2) Søke etter og ta ut snipere. Ved å skyte mot busker der det kanskje ligger ein sniper så får du opp hitmarkers om det er nokon der, skyter du fleire gongar vil du også drepe sniperen utan å eksponere deg sjølv for fare. Sidan alt du treng å gjere er å poppe opp og skyte i generell retning så vil du være i stand til å skyte og søke dekkning igjen før sniperen får sikta inn.

Lenke til kommentar

Før var Scar favoritt assault, men i det siste har jeg begynt å bruke TAR istedenfor. Like mye damage og mer recoil, men større magasin. Noe som gjør at du ikke trenger å lade om så mange ganger. Recoil blir og bare problemet på lengre avstander, og da funker det perfekt å burste. ACR synes jeg også er bra, men uten stopping power fr jeg ikke ACR til å gå så bra. Har også brukt M16 trolig mye, kanskje mest, men etter jeg prestiget sluttet jeg å bruke den.

Lenke til kommentar

Syns m4 gir bedre følelse jeg:) prøvd å bruke mounted hagle men den var for svak:P

 

Ja den hagla er veldig svak, så skal du bruke den så må du tilpasse spelestilen din. Du får fortsatt til å drepe på eit skudd med attached shotgun men du må du nært fienden.

Den store fordelen med denne hagla er at den har ei heilt sinnsykt lang rekkevidde, har i alle fall ein 5-6 gongar lengre rekkevidde en SPAS12.

 

post-101185-1275917222,7916_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Syns m4 gir bedre følelse jeg:) prøvd å bruke mounted hagle men den var for svak:P

 

Ja den hagla er veldig svak, så skal du bruke den så må du tilpasse spelestilen din. Du får fortsatt til å drepe på eit skudd med attached shotgun men du må du nært fienden.

Den store fordelen med denne hagla er at den har ei heilt sinnsykt lang rekkevidde, har i alle fall ein 5-6 gongar lengre rekkevidde en SPAS12.

 

post-101185-1275917222,7916_thumb.jpg

Den grafen var jo nice, det beviser jo hva The Avatar sa. Link til siden? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...