Gå til innhold

Hva er det beste våpenet på COD MW2?


Anbefalte innlegg

Tror vi kan konkludere med at hvilket våpen som er best er ganske subjektivt =P.

 

Hvilket våpen som er best kommer helt an på spillestil, mode, rute og veldig mye annet. Dette er noe utviklerne har gjort med vilje og det er bra det ikke finnes noen fasit..

 

De som sier MP5K suger, er noen tufser, MP5K på kloss hold er vel overlegen UMP? (mindre damage, men mye raskere). UMP er ikke balansert i det hele tatt, tåpelig at damage drop ikke er høyere over distanse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På kloss hold er mp5k like kraftig som ump, men skyter raskere. Ump mister dmg over distanse jo, men det er ikke merkbart med mindre du bruker SP.

 

Er det ikke sånn at det er dmg over distanse, men den bruker 2 kuler istenfor 3 på kort avstand med SP? Uansett teit at man kan bruke en SMG nesten på samme måte som en assault rifle.

Lenke til kommentar

Vel.. Hva som er det beste våpen er VELDIG vanskelig å si.

Alle våpen er gode så for man klarer å bruke dem bra.

 

Selv er jeg såpass god med AUG, SCAR, FAMAS og M16 att jeg bare drar dem frem om vi ligger under eller om jeg vil ha høy killstreak :D

 

UMP med silencer er også rimelig bra om man bruker marathon/lettvekt/ninja. Superrrask og lydløs :ph34r:

 

 

Akkuratt nå driver jeg på med F2000, den eier alt annet i close/mid range. Skyter fort som fy, og man får mindre recoil med marssikte :thumbup:

Endret av Karmany1234
Lenke til kommentar

Må nok si at Intervention+ FMJ og USP Akimbo er Overkill uansett :woot: Bruker aldri LMG men RPD med Grip+ FMJ er kult på Skidrow. SMG sier seg selv at UMP+ Silencer er best, men Mini Uzi + Silencer er ikke så dårlig den heller, lager helt sykt kaos på SnD. Pistoler er vel Magnum Akimbo med Steady Aim, du føler deg så bad ass når du duel wielder den. "My Gun is Bigger than Your'es" :D

Lenke til kommentar

Stemmer på AA12 jeg. Har noen bevis på at Grip på Spas gjør våpenet bedre? Gir det virkelig lengre range? Såvidt jeg vet hjelper Grip kun mot recoil.

 

Tenkte på AA12 eg og, men når det er spray n' pray med den, so blir det litt n00b for meg ;)(vil ikkje kalle deg n00b)

 

Samme gjelder Intervention og Barrett cal. 50, når eg køyrer Intervention, so føler eg meg bedre. Sidan det er bolt-action. Sjølv om Barrett er bedre, med tanke på scoping, recoil og semi-auto.

 

PS! Usikker på det med range, men sidan du får noko bedre og holde på, so treffer du bedre. Og rangen blir også smått bedre da. Men ligger kanskje litt i hovudet, sånn som med FMJ på ein sniper ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...