Gå til innhold

Phenom II oc, amd? åssen var det nå igjen?


Anbefalte innlegg

Hei, bestemte meg får å kjøpe eit amd oppsett i går kveld. det består av amd x6 1090, dominator 1600mhz 7-7-7-20 og eit asus IV formula kort, kanskje litt overkill til ein BE men men :p

 

Men så var det tilbake til amd som er ganske lenge sida eg brukte, tilbake i gode gamle athlon 64 (939) dagene :p så mykje har skjedd siden da, veit ikkje kva som har mest å si i dagens phenom 2 cpuer, om det er minne hastighet, latency etc etc.

 

Veit korleis eg overklokker eit amd system, men litt usikker på kva ein kan tyne ut mest krefter.

Så hadde vert konge om nåken viste om ein guide eller to, trenger ikkje vere basic guide, ville heller ha noke info ang fin tuning. :)

 

Mvh.

ThaBear

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, bestemte meg får å kjøpe eit amd oppsett i går kveld. det består av amd x6 1090, dominator 1600mhz 7-7-7-20 og eit asus IV formula kort, kanskje litt overkill til ein BE men men :p

 

Men så var det tilbake til amd som er ganske lenge sida eg brukte, tilbake i gode gamle athlon 64 (939) dagene :p så mykje har skjedd siden da, veit ikkje kva som har mest å si i dagens phenom 2 cpuer, om det er minne hastighet, latency etc etc.

 

Veit korleis eg overklokker eit amd system, men litt usikker på kva ein kan tyne ut mest krefter.

Så hadde vert konge om nåken viste om ein guide eller to, trenger ikkje vere basic guide, ville heller ha noke info ang fin tuning. :)

 

Mvh.

ThaBear

 

Næmmen, samme som jeg kjøpte her om dagen jo! :D

 

jeg fikk min opp til 4GHz, og den kjører stabilt som fy. Ikke en krasj, ikke varmere enn 54C etter mange timer med gaming.

 

Jeg kopierte dette oppsettet. Fikk ikke tynet ut noe mer, dessverre. Da fryser PCen etter noen timer. Men jeg er fornøyd!

 

CPU Ratio: 14

Turbo Core: Disabled

CPus Bus Freq: 286

PCiE: 100

DRAM freq: 1525

 

CPU voltage til 1.45

Dram voltage til 1.65

 

jeg bruker BTW Cooler Master V8, ikke den beste kjølern. Men har du stock kjøler bør du være litt forsiktig (som du sikkert vet).

Endret av Caliente
Lenke til kommentar

Jau, klarer ikkje meir enn 3.6ghz på stock kjøler (har ikkje ide på varmen, fucka temp sensor som ikkje funker etter eg slo av cool'n quiet .. wtf?

 

EDIT: var ikkje C'n Q som gjorde det, var c1e eller kva faen det vart kalla, dårlig hukommelse :p

 

Har følgende settings:

Multipiler: 15

fsb:249

Vcore: 1,356 (cpu-z)

 

Flyet tar helt av under spilling (dragon age, drar alle kjernene opp til 90%+ )

 

Men er stabilt.. Er som sakt lenge sida eg drev med amd..HT-link, har dette mykje å seie får over all ytelsen?

 

Har ikkje testet så mykje, men greit å få eit par tips så ein sleppe å sitte i veker med å fin tune nåke som egentlig ikkje funker så bra.. :p

Endret av ThaBear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...