Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Ok, skal prøve. Kom på et team nå, hadde 19k8d, men vi tapte på slutten. Noen som vil gi meg deres nick? Så kanskje vi får spilt litt når jeg blir litt bedre. Hotfixguru is my name.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

teamselection, in game, whatever. Champion selection funker og fint hvis du skal være afk i 90 sekunder...

fikk session closed av å campe inne i team selection ;D

Endret av pmiddy
Skrevet

Ok, skal prøve. Kom på et team nå, hadde 19k8d, men vi tapte på slutten. Noen som vil gi meg deres nick? Så kanskje vi får spilt litt når jeg blir litt bedre. Hotfixguru is my name.

Samme som forum navn. Bare det er mulighet for skype samtale så driter jeg i summoner lvl (Godt samarbeid og tap gjør meg gladere enn dårlig samarbeid og seier)

Skrevet

teamselection, in game, whatever. Champion selection funker og fint hvis du skal være afk i 90 sekunder...

fikk session closed av å campe inne i team selection ;D

Åh. Ops.

Heng rundt i diskusjon.no channelen, masse folk der.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Added :)

Jessir, jeg spiller ikke skype/vent/ts. Kan adde forumnavn på skype og om du vil.

Skrevet

Noen som er på NÅ?! Som ønsker å være med i premade 5on5, pm Lillepus nr 1 ingame. Ha gjerne 1600 + solo q elo

Er ikke alle som har over 1600 + tror jeg :)

Skrevet

FAENS DRIT! Har ikke spilt på flere dager og blir totalt trasha i de første par rundene jeg prøver. Akali mot annie var jo maks pain...

Orker ikke prøve mer :(

Skrevet (endret)

Bare meg eller fungerer Shen og Akali utrolig bra sammen i lane? Bloodmoon skins, HO!

Hadde det ikke vært for at køen er 25 minutter lang hadde jeg testet Leona by now.

EDIT: Skulle til å sjekke køen, tenkte den skulle ligge på rundt 5 minutter eller noe. NOPE! 49 minutter! WTF?

Endret av Garp
Skrevet

leona har ikke blitt aktivert enda, når serverne viser at alt funker med nye patchen osv uten problemer så blir hun lagd til å shopene.

Skrevet

Kom visst en patch mens jeg var nede å spiste, så hele gamet fucka seg opp når jeg skulle joine game :) nå får jeg 1+ leave, jeg ødela for et lag, også får jeg jo selvfølgelig en del reports :) TAKK RIOT :D:D

Skrevet

Nå må de jaggu splitte de serverne...

Skrevet

Tenkte jeg skulle høre om det var noe stemning for å kjøre i gang en diskusjon.no 3v3 eller 5v5 turnering for venner og kjente?

Ser for meg at 3v3 kanskje er lettere å skaffe flere lag, men de fleste spiller jo 5v5 til vanlig da så er kanskje ikke så gira på 3v3.

Hva tror dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...