Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle teste ut dette nå, har spilt en del DOTA så kan konseptet. Men er heltene ganske lik DOTA med andre navn eller er de helt forskjellige? Samme med Items, ligner de på Dota eller er de helt forskjellige?

 

Mange skills som er hentet fra DotA, men det er vel ingen helter som er helt kompiert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

To av de jeg spiller med gjør det.. På litt eldre PCer..

 

EDIT: Så ikke at du hadde fiksa det

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

En gang møtte jeg en fyr som ikke connectet før den treigeste av alle var på 99% (han var veldig treig) og så begynte han å loade...tror han fikk et prosent per femte sekund eller noe. Når han ENDELIG hadde fått loadet ferdig og kampen startet så disconnectet han med en gang. 15 minutter inni kampen så reconnecter han og sier "sry playing on iPad".

 

:w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ranked solo er umulig. carry's som lar være kjøpe ting for de sparer til bedre ting, healere som kun healer seg selv-.- råttent..

 

Opplevdce akkurat en Ashe med Clarity som sa "need clarity to stay in lane longer" og "I have 50 games with her". Etter ti minutter, 3 deaths og 7 creepkills leava hu.

 

Har forøvrig kjøpt Orianna. Utrolig morsom. Folk snakka om at hu var UP ved release. Mener ikke at hu har blitt buffa, men hu er solid i midlane.

Endret av JonasKJo
Lenke til kommentar

Guides kan være greit noen ganger for å få en vis peiling på hva som egner seg på en champ man nettopp har kjøpt eller for å få noe input på hvordan man kan bruke en char anderledes enn man kanskje har gjort før.

 

Når alt kommer til alt så er hvert game individuelt og du må bygge etter hva du møter. Møter du 5 tanks går du ikke for infinity edge og phantom dancer først på en ad carry, da går du madreds.

 

Den rollen som er mest fleksibel er jo tank! En god tank build avhenger 100% av hva motstanderlaget består av! Er det mye AD er thornmail/randium's/sunfire cape awesome mens force of nature er nesten ubrukelig!

 

Support er vel den rollen som krever minst individualisering, mest fordi de nesten aldri får en full build, blir som oftest 1-2 gold per 5 items og wards for det meste, kanskje noe aura item eller mana regain/cd reduction.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Bountyhunter(BF:V)' timestamp='1310596008' post='18015667']

Tenkte jeg skulle høre om det var noe stemning for å kjøre i gang en diskusjon.no 3v3 eller 5v5 turnering for venner og kjente?

 

Ser for meg at 3v3 kanskje er lettere å skaffe flere lag, men de fleste spiller jo 5v5 til vanlig da så er kanskje ikke så gira på 3v3.

 

Hva tror dere?

 

Kan lett samle sammen 5v5 lag, dersom det er noe interesse for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...