Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det nye designet av Summoner's Rift liknet for mye på en tegnefilm etter min smak, så håper ikke det forslaget går igjennom - hvorvidt det ligner DoTA 2 kan jeg ikke si noe om, da eneste DoTA jeg har spillt er Warcraft 3-versjonen.

 

Dragon og baron så mer fancy ut, og jeg likte den nye merchant'en, men det var det.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt League på en ukes tid, men hadde Kha'Zix som go-to champ i jungelen om jeg virkelig hadde lyst til å vinne. Ingen tvil om at han trengte en nerf, men uten å ha prøvd "den nye" ser det ut til at Riot kan ha gått litt overboard... Noen som har spilt han både før og etter patchen og kan si noe om hvor hardt han er rammet? Om han var terningkast 6 før patch, hva vil du gi han nå?

Lenke til kommentar

4.

Fremdeles ganske grei, ville evolvet E før R, W virker som en bedre evolve enn Q. Fremdeles mye damage, det eneste som merkes er at damagereduction fra evolved ulti er borte og at isolationdamage er så og si ikke-eksisterende.

 

Okei. Skal få testet han ut asap. Noe spesielt jeg bør være obs på? Ingen damage reduction på ulten er selvfølgelig viktig å ha i bakhodet, men bør han spilles annerledes enn før? Kanskje ikke noe vits med tiamat lengre mtp. endringen i isolationdamage?

Lenke til kommentar

Har bare spilt han tre ganger etter nerfen, men er lite endring i spillestil. Q evolve er vel ikke vits i i det hele tatt da isolation er ganske vanskelig å få på targets + at Riot har fjernet executen på Q.

Skal du jungle med han så buffet de W, 20% mer damage på monsters. Evolved W gir deg vision på enemies om du treffer de i 2 sekunder + 50% slow (opp fra 30%.)

R har bare fått fjernet damage redux, men av de streamerne jeg ser på som jungler så ser det ut som det er blanda drops, enten E eller R evolve på level 6. Jeg personlig foretrekker E i level 6, spesielt om jeg snowballer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg personlig foretrekker E i level 6, spesielt om jeg snowballer.

Enig, selv om jeg syns E er langt mer viable som først evolve nå enn noengang.

Lenke til kommentar

Har noen peiling på hvorfor account min får chat restriction hele tiden? Blir muted ingame 13-15 games hele tiden, jeg flamer ikke engang eller noe sånt. Er helt positiv, når jeg blir unmuted, altså etter jeg har spilt 13-15 kamper, så kommer det 13-15dager til!!!, hjelp

Lenke til kommentar

Kanskje ta kontakt med Riot support og ikke oss?

 

Det er det jeg har gjort, men de svarer meg faen ikke, de sier: at de skal sende meg til en annen support som skal kontakte meg snart, men får aldri svar, så bare lurer på om flere her som har det samme problemet?

Endret av JDC
Lenke til kommentar

 

Kanskje ta kontakt med Riot support og ikke oss?

 

Det er det jeg har gjort, men de svarer meg faen ikke, de sier: at de skal sende meg til en annen support som skal kontakte meg snart, men får aldri svar, så bare lurer på om flere her som har det samme problemet?

 

Greia er at det er en laaaang moving average.

 

Og "straffen" får du kontinuerlig inntil den laaaaange moving averagen er bra nok. Og lengden på straffen avgjøres av hvor ille den moving averagen er

 

Og ja algoritmen deres (alt dette gjøres automatisk ingen menneskelig interaksjon) suger for øyeblikket forhåpentligvis fixer de den

Lenke til kommentar

Kanskje noen som driver og reporter deg. Er jo ingen manuell sjekk på det tror jeg.

 

Har selv fått det ved en anledning uten å egentlig være negativ, men fordi jeg kalt han ene en idiot. Ja, jeg brukte ordet idiot, fordi han gjorde noe, ja du gjettet det, idiotisk flere ganger etter hverandre.

Da følte jeg at jeg med godt grunnlag kunne kalle han en idiot og fortelle han på en vennlig og forklarende måte at han ikke burde gjøre det han gjorde. :p

Lenke til kommentar

Nei, har ikke funnet noe der på forumet og reddit..

 

Skjønte ikke helt teemonster, har du også fått det? Hvorfor får jeg det? 13 games, 13 games, hele tiden

 

Ja det er ingen som vet nøyaktig hvordan det fungerer fordi RIOT ville aldri fortalt det til noen da det vil bli misbrukt.

 

Men greia er omtrent slik: (Min hypotese basert på veldig lite datagrunnlag, ikke fakta)

 

De ser på dine siste 100 kamper. Så ser de på snitt reports per kamp, så har de en tabell kanskje noe slikt:

 

1+ report per kamp = 100+kamper straff
0.6+ report per kamp = 60 kamper straff
0.4+report per kamp = 40 kamper straff
0.3+ report per kamp = 15 kamper straff
dvs for eksempel dersom du har blitt reported 0.39 ganger per kamp i snitt dine siste 100 kamper så får du en straff på 15 kamper. Så kanskje du har flaks og ble reported 0 ganger i den perioden, da vil du da ha et snitt på dine siste 100 kamper på 85/100 * 0.39 + 15/100 * 0 = 0.33 reports per kamp i snitt siste 100 kamper. Altså vil du få en ny straff fordi snittet ditt ikke er godt nok for dine siste 100 kamper enda.
Åpenbare svakheter med dette systemet er jo selvsagt at man kan bli reported uten å ha overhodet brukt chatten, for eksempel blir folk ofte reported hvis de har en veldig dårlig kamp selv om det ikke er "intentional", og noen ganger hvis man velger "non meta" champions.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...