Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Hadde en kongegame i går. Var bare normal game (bruker å spille det når jeg soloqueuer) skjønnte det ble en flame game når min adc klaget på at jeg valgte nidalee som support, men gikk over når vi vant lanen. Alle andre lanes tapte da, vi tapte early og midgame og vår adc dced... Surrender vote, 3 mot 1 gikk igjennom og jeg sitter der og er irritert for folk surrendrer for tidlig igjen og igjen, men... "summoner has reconnected" skjer etter surrender vote had gått igjennom og siden 3 ikke var majority ble den cancelled. Vi kjemper tilbake og vinner klart siste teamfight og gamen.

 

Dessverre fikk jeg en bug så måtte vente et min på scorescreen så kunne ikke si ifra til teammates at det er grunnen man ikke surrendrer så tidlig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har som regel aldri noe problem med å klatre i et stabilt tempo fra 0-100 LP, så kommer promogamesa og du er fucked.

 

Enn må ha flaks for å komme seg opp og forbi promogames iallefall.

 

Har vel tapt en 10-12 promorunder totalt i S3, samtlige runder inneholdt et eller flere game som ikke er mulig å vinne.

 

Bare tull.

 

Promogames er helt normale games, og hvis du har problemer med å vinne de (best av 3 eller 5) så er det fordi du spiller mye dårligere der - kanskje fordi du prøver for hardt.

 

Har du høyere MMR enn ligaen du er i kan du være i promo, tape den, spille 1 kamp, ny promo, tape den, spille 1 kamp, ny promo ... helt til MMR ikke lenger er høyere enn ligaen du er.

 

Den eneste grunnen til at man kan være i lavere liga enn ferdighetsnivået er at man ikke spiller nok ... spiller du en 30-50 matcher i en sesong så skal jeg være enig i at tilfeldigheter spiller en del rolle. Men spiller du 100+ matcher ... så er du der du hører hjemme.

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Har som regel aldri noe problem med å klatre i et stabilt tempo fra 0-100 LP, så kommer promogamesa og du er fucked.

 

Enn må ha flaks for å komme seg opp og forbi promogames iallefall.

 

Har vel tapt en 10-12 promorunder totalt i S3, samtlige runder inneholdt et eller flere game som ikke er mulig å vinne.

 

Bare tull.

 

Promogames er helt normale games, og hvis du har problemer med å vinne de (best av 3 eller 5) så er det fordi du spiller mye dårligere der - kanskje fordi du prøver for hardt.

 

Har du høyere MMR enn ligaen du er i kan du være i promo, tape den, spille 1 kamp, ny promo, tape den, spille 1 kamp, ny promo ... helt til MMR ikke lenger er høyere enn ligaen du er.

 

Den eneste grunnen til at man kan være i lavere liga enn ferdighetsnivået er at man ikke spiller nok ... spiller du en 30-50 matcher i en sesong så skal jeg være enig i at tilfeldigheter spiller en del rolle. Men spiller du 100+ matcher ... så er du der du hører hjemme.

Leste du hva jeg skrev i det hele tatt?

Kan quote på nytt for deg:

 

 

Har vel tapt en 10-12 promorunder totalt i S3, samtlige runder inneholdt et eller flere game som ikke er mulig å vinne.

 

Lenke til kommentar

De har også endret det litt i S4 slik at hvis man har en MMR som er vesentlig høyere enn den ligaen man faktisk er i, skipper man hele promo-systemet hvis man kommer til 100LP.

 

Slik det er nå blir jeg matchet kun med plat/diamond spillere, og regner da med at min MMR er rundt der. Bør da skippe promo mellom gold V og oppover hvis det stemmer slik jeg tenker i alle fall. Har litt lite tid til å spille om dagen.

Lenke til kommentar

 

Har som regel aldri noe problem med å klatre i et stabilt tempo fra 0-100 LP, så kommer promogamesa og du er fucked.

 

Enn må ha flaks for å komme seg opp og forbi promogames iallefall.

 

Har vel tapt en 10-12 promorunder totalt i S3, samtlige runder inneholdt et eller flere game som ikke er mulig å vinne.

 

Bare tull.

 

Promogames er helt normale games, og hvis du har problemer med å vinne de (best av 3 eller 5) så er det fordi du spiller mye dårligere der - kanskje fordi du prøver for hardt.

 

Har du høyere MMR enn ligaen du er i kan du være i promo, tape den, spille 1 kamp, ny promo, tape den, spille 1 kamp, ny promo ... helt til MMR ikke lenger er høyere enn ligaen du er.

 

Den eneste grunnen til at man kan være i lavere liga enn ferdighetsnivået er at man ikke spiller nok ... spiller du en 30-50 matcher i en sesong så skal jeg være enig i at tilfeldigheter spiller en del rolle. Men spiller du 100+ matcher ... så er du der du hører hjemme.

 

 

 

 

Synes det er helt sykt hvordan du kan sitte der å påstå at dersom du taper en promo er det fordi DU ikke er god nok. League er et lagspill der du er nesten 100% avhengig av at laget ditt gjør det minst OK. Så det du faktisk sier her er at dersom du ikke kan vinne med bare deg som god spiller på laget, så er du ikke bedre enn bronze/silver?

 

Er sykt lei av at folk påstår at DU alene må vinne et game for laget ditt, fordi DET er det som er tull. Som IT-Henrik sa, så du få et OK lag i en promo, ellers kan du godt være verdensmester og fortsatt tape.

Lenke til kommentar

 

Er sykt lei av at folk påstår at DU alene må vinne et game for laget ditt, fordi DET er det som er tull. Som IT-Henrik sa, så du få et OK lag i en promo, ellers kan du godt være verdensmester og fortsatt tape.

 

Det må være vanskelig for deg å akseptere at den ligaen du er i faktisk er der du hører hjemme.

 

De andre er faktisk akkurat like gode og dårlige som deg.

 

Hvis ikke hadde du gått oppover i systemet.

 

Det er ikke noe magisk med promo matcher.

 

Det er ikke noe magisk med deg som gjør at du har mer uhell med medspillere enn motstanderne.

 

Over 90 matcher hvor noen driter seg loddrett ut, og det ikke er deg, så vil det være 50 ganger på motspillerns lag, og 40 ganger på ditt lag. Det er nemlig 5 motspillere, og 4 medspillere. Og alle er rangert på ditt nivå.

 

Samme gjelder IT Henrik ... bare tull det du skriver.

Endret av aebriol
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"You run into an asshole in the morning, you ran into an asshole. You run into assholes all day, you're the asshole."

 

Enten man liker det eller ikke, så jevner det seg ut uansett. Slik som aebriol skriver;

 

 

Over 90 matcher hvor noen driter seg loddrett ut, og det ikke er deg, så vil det være 50 ganger på motspillerns lag, og 40 ganger på ditt lag. Det er nemlig 5 motspillere, og 4 medspillere. Og alle er rangert på ditt nivå.

Endret av The Doctor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stort sett trenger man et ok lag fordi man ikke selv er så ekstremt mye bedre enn nivået man spiller på. Spiller du derimot promo på et nivå som er f.eks to tiers under der du reelt hører hjemme så er det fleste lagkameratene "gode nok".

 

Det er jo ikke slik at det er totalt random om du får folk som feeder, går AFK osv. Folk begynner å feede, rage og gå AFK når laget eller de gjør det dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er jo ikke slik at det er totalt random om du får folk som feeder, går AFK osv. Folk begynner å feede, rage og gå AFK når laget eller de gjør det dårlig.

For en perfekt verden du lever i.

Lenke til kommentar

 

 

Har som regel aldri noe problem med å klatre i et stabilt tempo fra 0-100 LP, så kommer promogamesa og du er fucked.

 

Enn må ha flaks for å komme seg opp og forbi promogames iallefall.

 

Har vel tapt en 10-12 promorunder totalt i S3, samtlige runder inneholdt et eller flere game som ikke er mulig å vinne.

 

Bare tull.

 

Promogames er helt normale games, og hvis du har problemer med å vinne de (best av 3 eller 5) så er det fordi du spiller mye dårligere der - kanskje fordi du prøver for hardt.

 

Har du høyere MMR enn ligaen du er i kan du være i promo, tape den, spille 1 kamp, ny promo, tape den, spille 1 kamp, ny promo ... helt til MMR ikke lenger er høyere enn ligaen du er.

 

Den eneste grunnen til at man kan være i lavere liga enn ferdighetsnivået er at man ikke spiller nok ... spiller du en 30-50 matcher i en sesong så skal jeg være enig i at tilfeldigheter spiller en del rolle. Men spiller du 100+ matcher ... så er du der du hører hjemme.

 

 

 

 

Synes det er helt sykt hvordan du kan sitte der å påstå at dersom du taper en promo er det fordi DU ikke er god nok. League er et lagspill der du er nesten 100% avhengig av at laget ditt gjør det minst OK. Så det du faktisk sier her er at dersom du ikke kan vinne med bare deg som god spiller på laget, så er du ikke bedre enn bronze/silver?

 

Er sykt lei av at folk påstår at DU alene må vinne et game for laget ditt, fordi DET er det som er tull. Som IT-Henrik sa, så du få et OK lag i en promo, ellers kan du godt være verdensmester og fortsatt tape.

 

 

Fordi det er likt for alle, alle har hatt afkers i promo, folk som taper lanes ikke noe nytt med det. Greia er at hvis du er god "nok" så vinner du fler en du taper = climb. Selvom det er 4v5, så lenge du vet hva du gjør kan du fortsatt vinne ganske greit opp til plat. Rotations på mappet. Handler ikke om de andre på laget ditt, men hva du kan gjøre gjennom gamet. Det tar lang tid, Promos møter du folk med MMR fra neste division (som regel) "er ikke noe du er shit på lol greie" For du kan tape 8 på rad pga dårlig team mates, sånt skjer. Så bare spille nok games

Lenke til kommentar

 

 

Har som regel aldri noe problem med å klatre i et stabilt tempo fra 0-100 LP, så kommer promogamesa og du er fucked.

 

Enn må ha flaks for å komme seg opp og forbi promogames iallefall.

 

Har vel tapt en 10-12 promorunder totalt i S3, samtlige runder inneholdt et eller flere game som ikke er mulig å vinne.

 

Bare tull.

 

Promogames er helt normale games, og hvis du har problemer med å vinne de (best av 3 eller 5) så er det fordi du spiller mye dårligere der - kanskje fordi du prøver for hardt.

 

Har du høyere MMR enn ligaen du er i kan du være i promo, tape den, spille 1 kamp, ny promo, tape den, spille 1 kamp, ny promo ... helt til MMR ikke lenger er høyere enn ligaen du er.

 

Den eneste grunnen til at man kan være i lavere liga enn ferdighetsnivået er at man ikke spiller nok ... spiller du en 30-50 matcher i en sesong så skal jeg være enig i at tilfeldigheter spiller en del rolle. Men spiller du 100+ matcher ... så er du der du hører hjemme.

 

 

 

 

Synes det er helt sykt hvordan du kan sitte der å påstå at dersom du taper en promo er det fordi DU ikke er god nok. League er et lagspill der du er nesten 100% avhengig av at laget ditt gjør det minst OK. Så det du faktisk sier her er at dersom du ikke kan vinne med bare deg som god spiller på laget, så er du ikke bedre enn bronze/silver?

 

Er sykt lei av at folk påstår at DU alene må vinne et game for laget ditt, fordi DET er det som er tull. Som IT-Henrik sa, så du få et OK lag i en promo, ellers kan du godt være verdensmester og fortsatt tape.

 

Det her er bare tull, selvfølgelig finnes det noen games som er umulig å vinne. Du kan tape en promotion pga uflaks ja, men spiller du endel games vil du komme deg videre 99% sikkert.

 

Jeg er selv silver men har ihvertfall nok selvinnsikt til å innse at det er her jeg hører hjemme. Om du ikke klarer å carryet et lag i silver, hva får deg til å tro at du er god nok til høyere ligaer? Jeg har sett gullspillere carryet greit i silver for å si det sånn..

Endret av Tmz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For en perfekt verden du lever i.

 

 

Hva?

 

Påstår ikke at alt er perfekt. Påstår ikke at man har alt i egne hender. Derimot påstår jeg at en platinum-spiller som har forvillet seg ned i silver/bronze vil oppleve langt færre teammates som rager, går afk og feeder enn en som hører til i silver/broze rett og slett fordi spillet til platinum-spilleren vil påvirke lagkameratene positivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Kan du plis bare gi deg nå?

Det er ingen som sier at du må vinne 1 mot 5. Det som blir sagt, er at om du ikke klarer å rykke opp etter gjentatte forsøk, så hører du hjemme i den leaguen du befinner deg i.

 

Veldig stort sett, men det er umulig å få ubrukelige kamerater og motstanderene har gode, 20 kamper på rad, da med liten sannsynlighet, og vedkommende fortjener nok mest sannsynlig da også å være i samme liga :)

Lenke til kommentar
Riot trenger virkelig å jobbe med denne "Team Builder" bullshiten dems! To ganger på rad nå har jeg vært i matcher med uvanlig urettferige lag. Tok screenshot her på den siste matchen..

Her har laget mitt en Bronze 2 (meg), en Silver 5, og en lvl 20, en lvl 21 og en lvl 26. Også se på mostander laget!

Silver 1, Silver 4, Silver 5, Bronze 1 og en lvl 30 unranked.


GG WP Riot!


58227.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Level og ranked stat har ingenting å si i normals.

Der er det hidden MMR som gjelder, så enten har du og de andre "silver's" lav MMR og/eller har de som ikke har blitt lvl 30 vunnet fryktelig mange av sine games, og dermed høy MMR.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...