Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Vel endringen de gjorde på normal matchmakinga burde de fjerne jævelig kjapt, tar høyde for antall wins my ass, sitter med nesten 1k wins blir qua sammens med shitkids som er langt fra på det nivået med wins.

Fra vaneligvis fredelige champ picks til raging unger som instalocker f.eks mid når en anna kar har allerede sagt at han vil ha lanen, for å ikke snakke om at de spreng rundt på mappet som hodeløse høns å feeda alt de ser å totalt nekter å høre på teamet eller bruke sin sunne fornuft

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel endringen de gjorde på normal matchmakinga burde de fjerne jævelig kjapt, tar høyde for antall wins my ass, sitter med nesten 1k wins blir qua sammens med shitkids som er langt fra på det nivået med wins.

Fra vaneligvis fredelige champ picks til raging unger som instalocker f.eks mid når en anna kar har allerede sagt at han vil ha lanen, for å ikke snakke om at de spreng rundt på mappet som hodeløse høns å feeda alt de ser å totalt nekter å høre på teamet eller bruke sin sunne fornuft

 

Er vel Win/Loss de tar høyde for, selv om du har 1k wins kan du ha 2k loss ;P

Lenke til kommentar

Vel endringen de gjorde på normal matchmakinga burde de fjerne jævelig kjapt, tar høyde for antall wins my ass, sitter med nesten 1k wins blir qua sammens med shitkids som er langt fra på det nivået med wins.

Fra vaneligvis fredelige champ picks til raging unger som instalocker f.eks mid når en anna kar har allerede sagt at han vil ha lanen, for å ikke snakke om at de spreng rundt på mappet som hodeløse høns å feeda alt de ser å totalt nekter å høre på teamet eller bruke sin sunne fornuft

 

Har ikke sett noen forskjell omtrent, jeg er da på ca. 400 wins. Men den tar jo ikke BARE høyde for wins, er jo losses og andre stats som også spiller inn. Antall wins er jo heller ikke alt, ettersom at man kan være en god spiller men aldri vært på et godt lag f.eks. Kan også være at det nye systemet krever at man spiller en del matcher før man er på riktig sted

 

Men det høres ut som du spiller blind pick, evt. normal draft. Uansett er det helvete på jord når det er slikt, er ingenting som er så demotiverende i lol som akkurat det du beskriver her. Dem feels for you bro ^^

Lenke til kommentar

Kjører for det meste normal blind pick ja (må vel nesten bite i eplet å se om draft pick er like jævelig), totalt sett 23 mer wins enn losses, nå hvordan de beregner win/loss ratioen når folk quer aner jeg ikke men antall wins og matcher spilt burde telle høyere inn på den.

 

Ser i forum posten på lol forumet at jeg er langt fra den eneste som blir stuck med unger og troll:

http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=3016615&page=56

Lenke til kommentar

Kjører for det meste normal blind pick ja (må vel nesten bite i eplet å se om draft pick er like jævelig), totalt sett 23 mer wins enn losses, nå hvordan de beregner win/loss ratioen når folk quer aner jeg ikke men antall wins og matcher spilt burde telle høyere inn på den.

 

Ser i forum posten på lol forumet at jeg er langt fra den eneste som blir stuck med unger og troll:

http://na.leagueofle...3016615&page=56

Lett å støte på unger og troll når det er 99% av communityet, og trollene selv klager :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjører for det meste normal blind pick ja (må vel nesten bite i eplet å se om draft pick er like jævelig), totalt sett 23 mer wins enn losses, nå hvordan de beregner win/loss ratioen når folk quer aner jeg ikke men antall wins og matcher spilt burde telle høyere inn på den.

 

Ser i forum posten på lol forumet at jeg er langt fra den eneste som blir stuck med unger og troll:

http://na.leagueofle...3016615&page=56

 

Unranked draft er MYE bedre, ihvertfall etter egne erfaringer. Det største problemet der er gjerne han ene, som tror han er voldsomt god, gidder ikke hjelpe i fights hvor man kunne vunnet fordi han må farme.

 

Men som oftest er draft bedre da man ihvertfall har rekkefølge på picks, og det begrenser jævligheten littegrann. Pluss at en del av de som spiller draft faktisk er interesserte i laget, og ikke bare egne stats..Selv om det finnes unntak her og :p

Lenke til kommentar

Jeg er en horribel, en helt forferdelig support spiller. Har plukt opp lulu og det er jo en festlig helt. Men hva gjør jeg for å treffe med riktig spell i en hektisk teamfight feks? Når mange spillere står i ei klynge, hvordan treffer jeg riktig person ? Det må være en enklere måte enn mitt elendige øyemål.

Lenke til kommentar

Jeg er en horribel, en helt forferdelig support spiller. Har plukt opp lulu og det er jo en festlig helt. Men hva gjør jeg for å treffe med riktig spell i en hektisk teamfight feks? Når mange spillere står i ei klynge, hvordan treffer jeg riktig person ? Det må være en enklere måte enn mitt elendige øyemål.

 

bruk bars på venstre side av skjermen ;) trenger du ikke å sikte he

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Jeg er en horribel, en helt forferdelig support spiller. Har plukt opp lulu og det er jo en festlig helt. Men hva gjør jeg for å treffe med riktig spell i en hektisk teamfight feks? Når mange spillere står i ei klynge, hvordan treffer jeg riktig person ? Det må være en enklere måte enn mitt elendige øyemål.

 

Har du binda opp self-smartcast knapper til shield, ult etc? Også praktisk i situasjoner hvor et lag kollapser på deg, da slipper du targete deg selv for å kaste defspells, og kan spare verdifulle tastetrykk og tid. Self-smartcast kan du endre i binds menyen, men jeg vil anbefale å teste ut mot bots først da det er litt merkelig å bruke i starten.

 

Bruk baren på sidene for enkel teammate targetting, evt. sett opp hotkeys på 1,2,3,4 (f.eks) for teammates.

Lenke til kommentar

^ NP :)

 

Hvis noen er på jakt etter noen å game noen 5v5 med i helgen så har jeg og en annen kompis planlagt en rimelig intens spillhelg, og jeg vil gjerne ha flere online kompiser på generell basis så jeg kan spille litt mer premades.

 

Mitt nick er Kongekrabba/EuW - lvl 30. Jeg spiller pref jungler/solotop/adc/supp, kompisen spiller solotop/mid/supp. Vi har spilt i et par år allerede, og er greit gode begge to. Vil tørre påstå at jeg har veldig god kunnskap om champs, abilities osv, så vi er absolutt ikke noobs. Vi har forøvrig begge to tilgang til headset og mic, noe vi bruker aktivt.

 

Grunnen til at jeg gjør dette er at jeg har begynt å se meg lei på å prøve å være vennlig mot folk ingame for å kanskje spille med de senere. De fleste gir fullstendig faen i nettopp det, og bare pøser på videre alene.

 

Forøvrig er vi begge to godt i 20-årene, men om du er 17 og oppfører deg relativt voksent så er ikke alder et problem :)

 

Hadde vært kult om noen tok kontakt :)

Lenke til kommentar

Forbanna error 106!!! :realmad::wallbash: Her skulle jeg endelig få lysten tilbake nå som Thresh har komt! Joda selvfølgelig skal de lage noe forbannet crap om at man må ha 7800 IP den første uken han er tilgjengelig så faller han i pris etter den uka! wtf! så da skulle jeg kjøpe RP kun for å få han, men joda forbanna ERROR 106 og anbefalingen deres? jo, send en ticket så svarer vi deg etter en uke, så det er jo helt håpløst! blir så forbanna! JÆVLA DRITT! FAEN!

 

phew, ferdig med rage... Noen som har prøvd Thresh i andre lanes en support? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har hatt noe jævlig med grapichal artifacts de siste dagene (etter patchen?), noen andre som har opplevd det samme?

Har et relativt nytt AMD HD7950 .

 

Forøvrig sansen for Tresh, spilte med en som spilte han som AP mid, selv om han scaler noe dårlig, fungerte det overraskende bra (ultien hitter som en truck).

For å ikke snakke om at du får lett farmet opp passiven, tok ikke lange tiden før han hadde 50 AP bare på passiven.

Lenke til kommentar

Har hatt noe jævlig med grapichal artifacts de siste dagene (etter patchen?), noen andre som har opplevd det samme?

Har et relativt nytt AMD HD7950 .

 

Forøvrig sansen for Tresh, spilte med en som spilte han som AP mid, selv om han scaler noe dårlig, fungerte det overraskende bra (ultien hitter som en truck).

For å ikke snakke om at du får lett farmet opp passiven, tok ikke lange tiden før han hadde 50 AP bare på passiven.

 

Ikke noe problemer med det grafiske her hvertfall, kjører på et 660 gtx.

 

Kul champ, men tror nok den lampa hans blir nerfa ganske så snart :)

Lenke til kommentar

Har hatt noe jævlig med grapichal artifacts de siste dagene (etter patchen?), noen andre som har opplevd det samme?

Har et relativt nytt AMD HD7950 .

Har du oppdatert til nyeste versjon av skjermkortdriverne? Etter jeg oppdaterte til nyeste skjermkortdriver har jeg nemlig hatt en del artifakter i Windows. Jeg vet ikke om det kan være en sammenheng her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...