Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Litt on and off topic: Fanatiq plays the piano

http://www.youtube.com/watch?v=VggXradRg5E

 

Fanatiq's true self xD love the Fighting Game Community.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ujnq5kYx9I0

 

When team MrN was a joke, the FGC hyped it up xD

Gikk jo bra til slutt, Season 3 Final 8 Qualifier NA.

http://www.youtube.com/watch?v=iWrGdLHGM1c

 

5 new teams join LCS season 3

 

Quarterfinals

FeaR 2 vs. MP 0

DNG 1 vs. GGU 2

Crs 2 vs. Azure 0

MRN 0 vs. TBC 2

Semifinals

MP 1 vs. MRN 2

Azure 1 Vs. DNG 2

MRN 2 vs. DNG 0

 

Sykt med tanke på at de er 2 uke gammelt team xD

 

Team MRN hadde lett de beste kampan, sykt bra. Super Jarvan jungle, Taric/Urgot Botlane, masse snacks som man ikke har sett på en stund. til og med base race, 1 game elimination game, base race xD

http://www.youtube.c...ideos?query=mrn

http://no.twitch.tv/riotgames/videos

Endret av nipton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke si Darius, shen og malph? Dette er blant de sterkeste toplane champs som er, og bare fordi de blir bannet ofte, er ikke det nødvendigvis alltid. Å begrense seg selv til cho/irelia/olaf bare fordi de andre kan bli bannet kan fort føre til at du blir mye eid. Plutselig er shen ledig, men du kan ikke spille han, og så tar det andre laget å counterpicker din irelia med shen. Kan være jeg misforstod hva du mente her, men det at de er ofte bannet er ikke noen unnskyldning for å ikke spille de.

 

Malphite og Darius er jo veldig lette champions å spille, maina Darius en stund, og det mest utfordrende med Malphite er å bestemme seg for hva man vil builde... Er god med Shen i laning phase, men jeg har dårlig map awareness (prøver å bli bedre), noe som er litt viktigere med Shen enn de fleste andre top laners. Jeg har games hvor jeg har brukt veldig gode Shen ults, men jeg må innrømme at generelt er jeg ikke veldig god med Shen ults hvis jeg ikke split pusher.

 

Over til Team MRN.

Real talk with Marn på SotL gjorde at jeg heia på MRN, det og et klipp fra ClakeyD's stream hvor han prata om noe med å bli choka mens han... ja. gave her the D, som forresten må være det som er mest sagt på streamen hans.

 

Fikk han spilt J4 i mer enn ett game i løpet av kvalifiseringen? Så en del av kampene til MRN, var nok blant de beste kampene i turneringen. Det som irriterer meg mest er at escapen til Megazero akkurat ble kuttet bort, var helt sikker på at han var død. Kommenteringen fra Kobe gjorde det jo bedre. "Marathon of his life" "He collected all the dragonballs and his wish came through" Siste der refererer til at Kobe kalte kindlegem for dragonballs, og at det var perfekt å stacke på Olaf. Refererer først og fremst til mangaen Dragonball.

Lenke til kommentar

Malphite og Darius er jo veldig lette champions å spille, maina Darius en stund, og det mest utfordrende med Malphite er å bestemme seg for hva man vil builde... Er god med Shen i laning phase, men jeg har dårlig map awareness (prøver å bli bedre), noe som er litt viktigere med Shen enn de fleste andre top laners. Jeg har games hvor jeg har brukt veldig gode Shen ults, men jeg må innrømme at generelt er jeg ikke veldig god med Shen ults hvis jeg ikke split pusher.

 

Lette å spille stemmer, men de er vanskelige å mestre. Malphite og shen kanskje mest av de tre nevnte, da darius er rimelig ezmode ja. Stemmer det med map awareness, og det kommer jo da enda fortere om du faktisk bruker champs hvor du er avhenig av å ha nettopp god map awareness, evt. så kan du jungle for samme effekt ^^ Har en kompis som spiller mye av de samme karakterene som du gjør, og han har alltid vært god, men det var først når han begynte å jungle i tillegg at han ble helt apekatt som solotop.

 

IMO så er det mest utfordrende med malph å time ulti, samt å faktisk være smart på hvordan du brukern. Har blitt outsmarta så mange ganger av en lur malph ult at jeg oppriktig talt frykter han i hvert bidige game han er i, spesielt hvis han jungler. Nå spiller jo du solotop, så det blir vel mer relevant hvis du får roama, evt. når man teamer opp.

 

Forøvrig synes jeg det er morsomt hvor utrolig forskjellige erfaringer folk har fra dette spillet. ALLE har en karakter de frykter, da gjerne fordi man ble eid tidlig og aldri la det fra seg. Shen, malph og cho står høyt på den lista for min del :p

 

Og beklager hvis jeg kommer av som en bedreviter her, er absolutt ikke meningen. Jeg digger league, og elsker å diskutere det, selv om det ofte er basert på personlige observasjoner gjennom en del games :)

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar

Jeg får ikke til å laste ned LoL.

Laster ned fra siden til Riot, men når filen ligger i mappa og jeg starter som Administrator får jeg bare "loading" på musepekeren, men så skjer det ikke noe etter det.

 

Har prøvd forskjellige regions nedlastinger, samt skanning og oppdatering av Windows.

Any ideas? :s

 

Noen som kunne puttet det her på Support Forumet til Riot, jeg må ha en Summoner for å skrive der, og siden jeg ikke får lastet ned/startet nedlastingen.

Takk :)

Lenke til kommentar

Matchmaking Changes [1-16-2013]

 

sweeet

 

8 Hours Ago

In the latest game update, we rolled out a second beta test of a new matchmaking change that is live in all territories. This change will increase your average queue time by about 30 seconds, but we hope the benefits are worthwhile.

--

The matchmaker will now take into account the Number of Wins a player has in every matchmade queue (Normal SR, Normal TT, Ranked Solo/Duo, etc).

This means that for the first few minutes, the matchmaker will attempt to find teammates and opponents that have a relatively similar Number of Wins as you in addition to trying to find teammates and opponents that also have a similar skill rating. However, this does not mean it's impossible to get matched into a game with a large difference in Number of Wins--it's just more rare.

We need your help! Please give us feedback on the changes.

PS - RiotKiddington was the dev that did most of the work.

 

S3 Support Pick Guide

http://i.imgur.com/fkunE.jpg

 

Sick play.

http://www.youtube.com/watch?v=pFhiOPDshCA

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Gbg skuffet noe voldsomt i gruppespillet, og jeg var nesten irritert når de gikk videre på bekostning av MyM og Curse, som sto med samme poengsum\resultat, 2 tap og 1 seier. Men regler er regler, men til neste iem håper jeg de forandrer på oppsettet, rett og slett for dårlig. Streamen lagget også ofte, og det var generelt lav produksjonskvalitet i forhold til ipl som gjorde det meste riktig.

 

Men du verden så bra det var at gbg gikk videre, og så forfriskende! Begynner å bli litt lei blaze og frost, og jeg har vel aldri sett de to lagene bli slått så overbevisende før.

 

Fnatic så også litt shaky ut uten Rekkles.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...