Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte nettopp mot en Shaco nå, som hadde boots of mobility, phantom dancers og dorans blade som eneste items. Han fikk relativt dårlig farm. Etter chatten kritiserer teammatene hans buildet ("who the hell puts PD on shaco?"), hvor jeg sier at PD ikke er så dumt for splitpushing (han splitpushet mye), men det hadde vært lurt med mer AD også. Dette er responsen til Shaco:

"im not talkin to someone

1. who is under 500 wins

2. cant even right [sic!] blood and apple right"

 

Jeg lo.

Lenke til kommentar

Er det log in queue på eu west? Og hva skjer med elo, stats osv. hvis man bytter ?

 

As we speak får jeg ikke logga west pga servern er "busy" eller w/e.

 

Edit: Er inne nå, ikke merka loginque men de siste ukene har serveren hvert ustabil og nede i perioder.

Endret av LNF
Lenke til kommentar

Har nå fått laget et lag for oss fra Diskusjon.no.

 

Team name: DiskusjonNO(tegn var ikke lov lolol)

Team tag: TDNO

 

Målet er vel egentlig bare å få samlet oss fra dette forumet, og få til et lite community av oss som spiller LoL her. Ranked teamet vil sannsynligvis ikke bli super-seriøst, men mest for at vi skal ha det gøy med hyggelige folk. Ønsker jo tho at man spiller så godt man kan når man først spiller med laget, men vi satser vel ikke på noen topplasseringer.

 

Ingen ELO restriction foreløpig(du må selvfølgelig være lvl 30), men mulig det må endres etterhvert mtp. interesse for dette. Hvis dette skjer kan vi, som sagt tidligere i tråden, lage et første- og andrelag fra forumet her, men atm. kan alle som vil, og føler de kan bidra, joine.

Såeh.. Hvis du er interessert i å ha et par folk å game med når du ellers ikke føler for soloQ eller normals, bare legg til TKC SNORLX ingame, og vi tar en prat der og jeg legger deg mest sannsynlig til i teamet. :)

 

Edit: Dette gjelder West. Har dessverre ikke bruker på East lenger, men noen må gjerne gjøre det samme der hvis de føler for det.

Edit2: TS/VT er et must. Skype kan brukes i nødstilfeller, men vi foretrekker Teamspeak eller Ventrilo.

 

Bump.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare å joine, selv om du er i et team fra før av.

 

Refsa: Kan godt legge deg til nå, selv om du ikke skal game noe.. Greit å vite hvor mange man er :)

 

Legg meg gjerne til og, Zarachas er nicket mitt ingame.. Sliter litt for tiden da begge GFX kortene mine gikk på en gang men ergner med å ha det opp igjen til uken..

 

Crap så det var west :/

Endret av Zarachas
Lenke til kommentar

ned 100 rating idag.

Hvordan kommer så elendige folk seg opp på 1400?

Har ikke hatt en dårlig match idag. Carryet som faen, men likevel tapt alt. Folk er bare for dårlige.

 

 

Nei FUCK solo queue.

Kom meg endelig opp på 1450 igjen så kom jeg på de verste lagene jeg har opplevd. Nede på 1300 igjen nå, og føler jeg har lite hår igjen for å rive ut.

 

 

er ikke feil og tape en free win ranked fordi to går afk når vi skal til med siste pushet.

 

 

har hatt tidenes uflaks i det siste. Har tapt hver eneste solo queue match. Droppa fra 1400 til 1300... Og har egentlig ikke spillt noen dårlige matcher selv, men har kommet på de mest retarda teamsa ever.

 

 

dont wanna live on this planet anymore.

Av de siste 12 ranked matchene har jeg fått ett brukbart team, mens alle de andre har jeg fått teammates som ikke var mulig å carrye. Hadde to på rad hvor jeg hadde 1 kill som var vårt lags eneste.

Har serriøst sett de mest utrolige builds og fails også de siste dagene.

Så på en uke har jeg da gått fra 1450 til 1290. Og det uten å ha spillt en skikkelig dårlig match.

 

 

ned fra 1425 til 1250 på to dager.

Ikke opplevd makan til dårlige lag. Folk var bedre på 1100 i season 1.

 

Helt ok mengde sutring fra deg. På tide å finne seg et lag, eller et annet spill?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Møtte 4x AP champs + taric support idag, og alikevel presterte tanken våres å kjøpe masser av armor items, og ingen magic resist.. Noen ganger så lurer jeg på om det er bra at det finnes guides på nettet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...