Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Respawnene kommer kjappere tilbake gir den effekt at om du ganker, men ikke får noe for det, så vil du henge bak. Da du kan konstant være i jungelen nå, det er aldri en "død-tid" hvor jungelen er clearet, f.eks. når du dinger 4 etter første clear, hvor det er logisk å ganke.

 

Det blir lettere å ta creeps i jungelen, men det blir et valg om man skal ganke å risikere å falle bak på levler, eller om man skal farme.

 

Ouch. Det var ikke helt det jeg hadde sett for meg. Men vi får se hvordan det blir, de skulle visst komme med en løsning til noen av problemene, forhåpentligvis iverksetter de ikke disse endringene før de har funnet en løsning.

Lenke til kommentar

Sånn som jeg har skjønt det er det enkelte champions som blir ganske OP i jungelen, siden de kan bruke den til å farme fritt. Yi, Trynda, Nasus, Irelia, Akali (faktisk), udyr og lignende. Men det gjør også ganks mer "random" ved at det ikke alltid er logiske og standarde stoppepunkt. Dermed er det kanskje flere lvl 2-3 ganks isteden for den standard lvl 4 - / 5-6 min gankinga.

Lenke til kommentar

Hvor høy elo har de beste LoL spillerne i Norge?

 

Noen som tror det vil bli LoL-Turnering på TG12?

 

Ja, det vil mest sannsynlig bli det. Det var ikke det i fjor tho, fordi HoN var "større"(noe de aldeles ikke var), og nå som Riot har sluppet ut offisielle tall på hvor stort LoL er vil jeg tro at det blir en mye mer interessant compo på TG12.

Lenke til kommentar

dont wanna live on this planet anymore.

Av de siste 12 ranked matchene har jeg fått ett brukbart team, mens alle de andre har jeg fått teammates som ikke var mulig å carrye. Hadde to på rad hvor jeg hadde 1 kill som var vårt lags eneste.

Har serriøst sett de mest utrolige builds og fails også de siste dagene.

Så på en uke har jeg da gått fra 1450 til 1290. Og det uten å ha spillt en skikkelig dårlig match.

 

Føler jeg griner hver gang jeg er i denne tråden, men har aldri funnet et spill med så mange retards noen gang.

Endret av NoNamesLeft
  • Liker 1
Lenke til kommentar

dont wanna live on this planet anymore.

Av de siste 12 ranked matchene har jeg fått ett brukbart team, mens alle de andre har jeg fått teammates som ikke var mulig å carrye. Hadde to på rad hvor jeg hadde 1 kill som var vårt lags eneste.

Har serriøst sett de mest utrolige builds og fails også de siste dagene.

Så på en uke har jeg da gått fra 1450 til 1290. Og det uten å ha spillt en skikkelig dårlig match.

 

Føler jeg griner hver gang jeg er i denne tråden, men har aldri funnet et spill med så mange retards noen gang.

hehe hatt samme problem selv er jævlig irriterende du taper en match hvor du ender oppp med score feks 3/2/15 Da vet du noen andre på teamet har fucket up bad..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Helt likt som på de aller fleste andre spill. Bare lol sitt miljø som består av et ekstremt nivå av grinete spillere, som tror at mennesket er perfekt, og at de har vært etablerte i 30 år.

Lenke til kommentar

Riot vet at det er problemer med jungelen nå, og de kommer til å justere det.

 

Hey folks,

 

After letting the jungle settle for a day and not only reading the feedback on the forums, but watching streamers, discussing with high-level players, and running some additional internal testing and mathcraft, we will be making changes to the jungle, likely tomorrow.

 

What will be the scope of these changes, and what are we trying to fix?

 

* XP Rate: This isn't as smoothed out as we'd liked (or was intended) and has been the most noticeable problem in the new jungle. While we do think this is not as drastically far off as some believe, it is lower than intended. We'll likely make updates here, especially relating to small camps.

 

* Penalty of missed ganks: While we do like this tradeoff, we don't like the tradeoff ratio here, something you guys have also felt pretty substantially. Changes made will effect this for the better, whether in increased reward or reduced resource loss.

 

* Gold Rate: Jungler gold is slightly lower than needed, and this is also related to small camp gold. We will be more careful here as to not make counter-jungling worse (since it revolves largely on stealing the big monsters out of camps), but will be evaluating this.

 

Classick, Guinsoo and I will be doing some final proposals and mathcraft in the morning, in hopes to release it in a hotfix. I'll try to provide status updates as we get more information. Details to come.

 

http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1543182

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...