Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

This.

Finn en champion som lett har mulighet til å carrye hvis den som spiller er god(i.ex. Akali, Morgana, Lee, Nocturne, GP, Jax), og carry dritten ut av laget ditt.

Har ikke jeg lært deg at garen er veien å carrye?

Skrevet (endret)

Må pracces. Koser meg for tiden med Akali, eneste championen jeg faktisk har problemer mot er WW. Må nevnes at de Garen-spillerne jeg har møtt ikke var top notch tho.

Endret av SNORLX
Skrevet

Garen er veldig varierende i toplane syns jeg. Har relativt lite problem med å eie han enkelte ganger, mens andre ganger eier han meg.

Noen goe tips på hvordan bygge Garen i toplane? (Vet at det er et silly spørsmå, men blei så evig eid i går av Irelia)

Skrevet

Om du kontakter Riot, kan det være at de kan hjelpe deg. De er ofte greie på slikt. Det kommer selvfølgelig litt ann på hva du ønsker, men jeg kjenner flere som har kjøpt champs for RP/IP rett før salg, og har fått igjen mellomlegget. :) Verdt et forsøk i alle fall.

Skrevet

Kjøpte Yorick igår, og ser nå at han er på salg. How typical!

Ahh Yorick, jeg elsker den livløse mannen, ingenting er så deilig som å smørre noen ned med en spade.

Skrevet

Kjøpte Yorick igår, og ser nå at han er på salg. How typical!

Ahh Yorick, jeg elsker den livløse mannen, ingenting er så deilig som å smørre noen ned med en spade.

Ingenting kan måle seg med lyden som kommer når du smekker til noen :love:

Skrevet

Garen er veldig varierende i toplane syns jeg. Har relativt lite problem med å eie han enkelte ganger, mens andre ganger eier han meg.

Noen goe tips på hvordan bygge Garen i toplane? (Vet at det er et silly spørsmå, men blei så evig eid i går av Irelia)

Offence masteries, starte med boots og 3 healthpots. Spinne livet ut av dem hele tia. Kjøpe brutelizer og Q -> Spin -> Ulti = kill.

Etter det går du Frozen mallet -> Atmas. GG

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Burde gjort noe med dodginga. Vet ikke hvordan det er i ranked, men draftmode på lvl 30 er jævlig. Bruker ca. 20 min på å komme inn i et game siden folk dodger hele tiden. Etter mange dodges så banner de alltid champs som blir valgt.. Like irriterende når det ikke er random hva som blir bannet, de banner bare det motstanderne vil spille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...