Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Noen som trenger sistemann til team på fredag? Spiller på east med mitt eget lag(fra diverse steder i EU), men å bli med på en norsk turnering med et full-norsk lag hadde vært sweet. Tror jeg skal skaffe en account jeg kan låne til den tid, men foreløpig får du/dere bare PM'e meg her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter selv og leveler opp min bruker. På 23 atm, men det går jo så treigt, hehe.

Også, er det bare meg eller taper man som regel random games når man får polakker på laget?

 

Når du ser noen snakke et annet språk enn engelsk, GET OUT!

De som ikke snakker engelsk i LoL er som regel unger som ikke kan det. Vanligvis fra russland, polen etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg har mange venner som driver å levler opp, post ingame nicket ditt så skal jeg se om noen av de er interessert i å spille med en "random" :) De bruker alle skype eller teamspeak.

Forusett at du spiller på west.

 

Da var forresten også teamet våres Swoon Units (#SwoonUnits på IRC) meldt seg på Leage of Norway. :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Nordic & East sier seg selv hvilke områder den inneholder. Selv flyttet jeg til West for å slippe russere osv. Veldig mange norske på West også. De fleste pro-teamsa i europa er på west.

Lenke til kommentar

Begynte forleden med Shaco, men jeg stusser...

Jeg ser på builds på solomid, og ingen bruker ability power, er det korrekt+ :

 

Det er korrekt. Ability power shaco funker bare dersom du spiller i useriøse games hvor du kan stacke bokser i busker hvor folk kommer springende.

 

Funker derimot ikke dersom de andre har en halv hjerne, CV eller wards :]

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og hvilken rolle har du da?

Jungler du, mister du fordelen ved Shaco-jungle: Stacke bokser ved forskjellige camps for å få ned første jungleroute raskt.

Solotop: Outplayed av de fleste andre, kan enkelt denyes.

Mid og bot er egentlig ikke å diskutere, med mindre du går supportShaco.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Egentlig, ja. Amumu har ingenting å gjøre i lanes, top lane og Amumu selv yter så mye mer ved å jungle.

Men utenom det, så har det ikke så forferdelig mye og si, det som har noe mest og si er hvem du laner mot.

En support kan hive ut en CV rundt 6-12 sekund (spørs hvor kjapp de er) i fiendens base for å se hvem som skal hvor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...