Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er kjedelig med å snu sånne games hvor man (nesten) garantert taper, er at det tar fryyyktelig lang tid...

Jeg og 4 kompiser hadde tre slike for litt siden.

Nesten alle tre rundene varte i 1 og en halv time, alle med fullt build (Noe som sikkert bare skulle mangle), men det var deilig å vinne etter vi hadde nådd 70-80 kills på hvert lag!

 

 

Igjen, noen flere tips til Shyvana?

Sliter fortsatt veldig med å spille hu :\ Hu virker så let å ta ned, og i tillegg så har hu så fakka abilities... En aoe rundt seg, en hvor hun slår to ganger på et slag (twinbite) og et jævlig irriterende aim spell (Som Anivias Q(stun)).

Lenke til kommentar

Jeg HATER lastpick drittunger som sier "ME TOP MEEE TOP" også blir det valgt, og når de ikke får det og må spille support tar de teemo... >:( :@

Uansett dårlig at ingen andre tar support før sistemann må velge. Man må bli enige på forhånd, og ikke presse sistemann til support feks.

Man må velge det laget trenger.

Picker ingen support får du gjøre det.

Lenke til kommentar

Må bare elske Ashe. 3 kamper med henne i kveld, 3 wins. Min IP farmer char ^^. Siste game nå var så deilig. Hadde sikkert 5 half map arrow hits, og 5 whole map arrow hits. Flott å se noen initater gank, så skyter jeg bare opp en arrow (fra bot til top) og ser jeg fikk en assist :p

 

Og siste sekunder, jeg har nettopp respawned og ser vi vinner snart, skyter arrow. 3...2... boom, lux truffet og døde xD

Lenke til kommentar

Jeg HATER lastpick drittunger som sier "ME TOP MEEE TOP" også blir det valgt, og når de ikke får det og må spille support tar de teemo... >:( :@

Uansett dårlig at ingen andre tar support før sistemann må velge. Man må bli enige på forhånd, og ikke presse sistemann til support feks.

Man må velge det laget trenger.

Picker ingen support får du gjøre det.

 

This. Er en grunn til at lastpick er lastpick - fordi de over skal (i teorien) være bedre spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...