Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ned 100 rating idag.

Hvordan kommer så elendige folk seg opp på 1400?

Har ikke hatt en dårlig match idag. Carryet som faen, men likevel tapt alt. Folk er bare for dårlige.

 

Hadde 1370 og kom på lag med 3 unranked mot bare 1400+ idag O.O

 

Edit: noen på Eu-west som er med på duo (1300+)? Er mektig lei av 1v5.

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar

Spilte nettopp premade 5v5 i ranked på east. Vi gikk 5 supports(Janna ST, Karma mid, Sona ad carry bot med Alistar, jungle Taric). Trodde egentlig ikke vi hadde noen særlig sjangs til å vinne, men det det var bare for gøy uansett. Gjett om vi vant, 14/2/16 som jungle Taric. :thumbup: Noe av det mest morsomme jeg har gjort i LoL. Tror ikke jeg har ledd så mye i et game før. :D

Lenke til kommentar

Hadde akkurat den sykeste matchen jeg har hatt de 2 ukene jeg har spilt League of Legends! Gjennom hele matchen feeder vi dem noe sykt, og det er nesten ikke tvil om hvem det ser ut som skal gå av med seieren. Flere vil surrendere, men heldigvis gjorde vi ikke det. Hadde de vært litt mindre opptatt av å få kills hadde de nok greid det. Her er resultatet: th_awesomelolgame.png

Endret av Esepi
Lenke til kommentar

post-131222-0-47382000-1320620652_thumb.jpg Har ikke opplevd kjipe folk i ranked enda. Tvært imot gikk de 3 første rundene svært bra.

 

Var slik for meg de første rundene i S1 også. Møtte lite til ingen retards de 15 første rundene og gikk rett opp på 1650, før jeg fikk leksjon i hva ELO hell er, og at den finnes på uansett rating.

Lenke til kommentar

Ranked har gitt meg et par dårlige opplevelser, spilte 20 games, endte opp med 12/8 tror jeg.

 

Problemet er at alle tror de er best på laget sitt, men realiteten er at alle er rævva. Folk klikker totalt hvis man gjør noe som ikke er approved av The Rain Man eller en annen "pro" streamer. Folk kopierer blindt taktikker fra pro games, men de klarer ikke å kopiere spillestilen og spillekvaliteten. Det kan hende at noen pros har hatt en support med en veldig tidlig oracles, men de sørger også for at den supporten ikke dør og ender opp med å bruke 2k på oracles.

 

Det verste jeg har opplevd er å bli flama fordi jeg ikke hadde kjøpt Gangplank. At folk kan synke til et så patetisk nivå er mer trist enn morsomt.

 

I normals kan jeg Roame med Evelynn, får constant queuedodge hvis jeg i det hele tatt prøver i ranked.

Lenke til kommentar

Akali er som regel veldig squishy, men har høy burst. Hun holder seg i livet til en viss grad via life steal og spell vamp (hovedsakelig spell vamp), så en stun og/eller exhaust gjør stor skade på burst (og dermed life gain) når du prøver å burste ned en person. Og oracle gjør at du ikke kan hjemme deg i teamfights med shrouden din. Eventuelt hvis de har anivia for eksempel, som kan slenge AoE'n sin i området der du hjemmer deg.

 

Ignite hjelper også nå når jeg tenker meg om, men ville nok sagt at exhaust er kraftigiere, da det reduserer burst skaden også. Ellers så er Akali veldig svak mot tanky teams.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hmm, ja, regner vel med at vi skal spille i den. Spilte i Mobafire tournamenten som nettop var. Ikke at vi kommer noe langt, men er jo greit å få med seg for å se om teamet er sammensatt/seriøse og punktlige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...