Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker folk seriøst penger på det?

 

La meg minne deg på perioden under 1.april da de annonserte Urf...

Sykt mange som kjøpte skinnen selv etter at de satte opp prisen til 5k RP... trur store deler av inntekten gikk til å støtte "redd manatee" greier.

 

Personlig sett i LOL så spiller jeg Kog'Maw i Summoners Rift og spiller assassins i dominion.

Digger å spille AD Shaco skjønner ikke hvorfor alle går AP tar for lang tid å lage box traps...

Lenke til kommentar

Bruker folk seriøst penger på det?

 

La meg minne deg på perioden under 1.april da de annonserte Urf...

Sykt mange som kjøpte skinnen selv etter at de satte opp prisen til 5k RP... trur store deler av inntekten gikk til å støtte "redd manatee" greier.

 

Personlig sett i LOL så spiller jeg Kog'Maw i Summoners Rift og spiller assassins i dominion.

Digger å spille AD Shaco skjønner ikke hvorfor alle går AP tar for lang tid å lage box traps...

 

Dominion er jo troll mappet! Vi spiller ikke annet enn troll champs når vi spiller dominion og vinner for det meste også på et eller annet vis! :p Kog er foresten syk i dominion også om du bygger attackspeed og bloodrazor osv.!

Lenke til kommentar

Hadde et troll game i går med 4 kamerater på LoL. :p Alle AD carries gikk AP og motsatt. Det andre laget hadde jungle fiddles, vi gikk 5 stkk å drepte han (han fikk ikke beskyttelse). Ventet i busken så kom han tilbake igjen så da hadde vi fått 2 kills. Stjal blå buff og gikk alle mid for å drepe morgana. :D

 

Ganske så festlig start egentlig. Fikk noen kills til etter det også, men mot mid game gikk det ikke så bra for oss. >_>

 

Jeg var ap trynda, så hadde vi en hybrid nunu (han skulle egentlig vært pure ad men men), ad anivia, ad fiddles. Husker ikke siste akkurat nå. >.>

Lenke til kommentar

Har spillt 70 ranked runder den her sesongen, og hver runde lurer jeg på hvorfor jeg gikk inn i ranked. Opplever normal som mye mer seriøst...

 

Jeg spiller som oftest topp og gjør det greit der. Problemet er bare at når laget begynner å feede er det ikke så mye jeg kan gjøre. Taper sjeldent lane. Har opplevd at laget har dødd 20 ganger og jeg ligger med over 50 cs mer en neste på laget, etter 20 min. Er umulig å vinne når man møter sånne folk.

 

Lurer på om noen har tips til hvordan man kan bære laget når man er top lane?? Taper sjeldent lane og klarer å ha bra med cs.

Lenke til kommentar

Det skal gå fint ann å countre Nasus med Irelia, du må bare skremme han helt fra starten av. Få inn en stun + et par AA med Wproc, slik at han blir redd for deg senere i laningphase. Hele greia med å lane mot Nasus er å denye han, slik at han blir ubrukelig senere i gamet.

Yorick er en champion som fint countrer Nasus i lane også. Har ikke spilt det selv, men har sett det endel på streams og da spesielt på GB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...