Gå til innhold

Xbox tok kvelden, noen som har samme problem?


iKent

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg sitter med en xbox her som tok kvelden for noen minutter siden/den funket ikke i dag når jeg skulle skru den på. Den fungerte fint for 2-3 dager siden da jeg sist brukte den. Det er altså ikke noe liv i den i det hele tatt, laderen lyser oransje som den alltid gjør når den står avskrudd, og det er ingen skader på den, aldri gått i bakken og aldri generelt feil. Elkjøp kundeservice har jo stengt for dagen så får ikke kontakt med dem før på mandag -.- noen som vet om noen tips?

 

Edit: Den starter ikke opp, får ikke noen RROD, bare helt død -.-

Endret av iKent
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hør om vifta går rundt inni strømforsyninga. (ja, det er ei vifte der :) )

 

regner med at du har prøvd PÅ knappen og ikke bare controlleren. (man må jo spørre selv om det høres dumt ut)

 

prøv også eject knappen, den skal også skru på xboxen.

 

Og elkjøp er det ingen vits å ringe, da kan du heller snakke med stolen din for å få et mere fornuftig svar.

 

Ved feil på xbox ringer du Microsoft: 800 14 174

Lenke til kommentar

Dra ut ALLE ledninger, i alle ender, og koble de til på nytt....

 

 

Rart.. nå funker den :S Takk for tipset ! ^^

 

Vel dette har skjedd med meg og. Den kontakten som skal inn i xbox adapteren fra stømutaket er virkelig dårlig festet synes jeg.

 

Flott at den funker!

Lenke til kommentar

Dra ut ALLE ledninger, i alle ender, og koble de til på nytt....

 

 

Rart.. nå funker den :S Takk for tipset ! ^^

 

Vel dette har skjedd med meg og. Den kontakten som skal inn i xbox adapteren fra stømutaket er virkelig dårlig festet synes jeg.

 

Flott at den funker!

 

 

 

Ja, virker slik. Også irriterer det meg at man ikke får tak i den kabelen på fks. elkjøp osv. Det eneste jeg har sett er at man må kjøpe HELE laderen.

Lenke til kommentar

Hehe, var bare å vri å vende og bøye litt på kabelen:P, pluss at jeg nesten måtte bruke sånn jekke-bånd man bruker på tilhengere for sikring av last for å få den helt inn i den boksen. -.- Arrrtttttiiighttt -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...