Gå til innhold

Tegn Mohammed Dagen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Rata101.

 

+1

 

Merkelig at de på facebook gruppen at mange av dem som publiserte har lagd ny bruker / eller rett og slett er generelle rasister, feks "Bøker

Ten Little Niggers"

 

Om du absolutt skal tråkke fram meningen din gjør det som en mann med din virkelige id.

 

Så du mener at først skal jeg tegne en Muhammed i bamsedrakt - og deretter skal jeg skrive inn fullt navn, adresse, hus nummer og telefon nummer...

 

...slik at en eller annen forvirret ekstrem muslim kan komme å skalle meg ned?

 

Nei ellers takk, men jeg synes ikke full ID var det mest fantastiske forslaget jeg har hørt. Du får herved ikke jobb som min rådgiver, søknaden din datt dessverre ut vinduet her og ned i en søppel container.

Lenke til kommentar

Enig med Rata101.

 

+1

 

Merkelig at de på facebook gruppen at mange av dem som publiserte har lagd ny bruker / eller rett og slett er generelle rasister, feks "Bøker

Ten Little Niggers"

 

Om du absolutt skal tråkke fram meningen din gjør det som en mann med din virkelige id.

 

Så du mener at først skal jeg tegne en Muhammed i bamsedrakt - og deretter skal jeg skrive inn fullt navn, adresse, hus nummer og telefon nummer...

 

...slik at en eller annen forvirret ekstrem muslim kan komme å skalle meg ned?

 

Nei ellers takk, men jeg synes ikke full ID var det mest fantastiske forslaget jeg har hørt. Du får herved ikke jobb som min rådgiver, søknaden din datt dessverre ut vinduet her og ned i en søppel container.

 

Vel så disse "usle" extreme islamistene har skapt frykt i deg?

Det er Facebook, med full ID mener jeg at du kan logge inn med din egentlige bruker eller drite å dra. Om du absolutt skal trolle så gjør det med litt selvsikkerhet. Å dra denne saken så langt regner jeg som trolling, det er en ting de muslimene ikke vil det er at det ikke skal bli tegnet av profeten dems, sånne som deg med for mye tid har det morro med det.

Lenke til kommentar

 

Jeg anseer det som at du likte og synest Muhammed trollet ovenfor var gode greier, så sant du ikke svarer på dette innlegget og sier noe annet

 

Du som har islamistisk blod i deg, kunne det falle deg inn å tegne en Muhammed i bamsedrakt - eller ville det vert skikkelig fy fy?

 

Er det bare det mest ekstreme muslimene som synes det er fy fy, eller vil også liberale muslimer straffe sine barn visst dem hadde kommet hjem fra barnehagen med en tegning av Muhammed i bamsedrakt?

Endret av hernil
Fjernet sitat av personangrep og svar på dette
Lenke til kommentar

Faen, trodde det var IHS sitt navn og adresse. Eh, nevermind.

 

Uansett, jeg gjør narr av kristendommen i mitt avatar bildet og får minimal respons. Hadde noen reagert hadde jeg gitt faen uansett siden den ekle kristendommen plager meg mer enn den avataren plager dem. Uansett, hvorfor er det "riktig"/sosialt akseptert å mobbe kristne og ikke riktig å såre muslimer? Jødehets er jo litt no-no siden de har blitt voldtatt gjennom hele historien men der er vel årsaken at de var så frekke å drepte fantasifiguren Jesus for 2000 ÅR SIDEN, noe de ikke ble fritatt for før 1970 tallet og da etter å ha blitt slaktet i millioner. Litt kjipt å være Guds folk må jeg si siden han er så villig til å beskytte sine undersåtter. Muslimene er tilhengere av en relativt ung verdensreligion som føler seg litt usikre og siden deres profet var en analfabetisk koneslående selger hadde jeg og vært litt usikker.

 

Så da har vi protestantene som er opptatt med å hate vitenskapsmenn som kødder med deres desillusjoner, jødene som er opptatt med å bli hatet av nesten alle utenom protestantene (iallefall noen), katolikkene er opptatt med å hate jødene fordi de drepte Jesus og må dekke over alle sine moralsk korrupte prester i rare klær som pga sin hykleriske sølibat har knukket en hel generasjon av katolikker sin verdighet, så har vi muslimene som må hate alle som ikke er muslimer siden deres analfabet profet (rimer!) sa at alle som ikke tror må tro eller dø (selektiv tolkning av noen muslimer), da spesielt hate jødene fordi deres tipp-tipp-tippx10^3 oldemor var så frekk å være konen til Abraham som fikk sønnen Isaac (en av jødenes patriarker), mens muslimenes patriark kun var Abrahams kone sin slave som med god hjelp fra en kåt Abraham horet frem Ishmael. Noe som gjør deres patriark en horesønn.

 

Noen som ser et nøkkelord her? Ingen? *Host* Religion *Host*

 

Konklusjon: Muslimene er sinte på selgeren Muhammad tegninger fordi han er etterfølger av horesønnen til Abraham noe som er forståelig småskammelig når du er så "connected" med Gud. Poenget med denne småuseriøse posten er å vise hvor fullstendig idiotisk alt bråket er om og hvor ufattelig tåpelig det er å gi fra seg friheten for disse fantasikonfliktene omkring disse fantasifolkene.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

 

Jeg anseer det som at du likte og synest Muhammed trollet ovenfor var gode greier, så sant du ikke svarer på dette innlegget og sier noe annet

 

Du som har islamistisk blod i deg, kunne det falle deg inn å tegne en Muhammed i bamsedrakt - eller ville det vert skikkelig fy fy?

 

Er det bare det mest ekstreme muslimene som synes det er fy fy, eller vil også liberale muslimer straffe sine barn visst dem hadde kommet hjem fra barnehagen med en tegning av Muhammed i bamsedrakt?

 

Islamistisk blod, hva skal det bety ?

 

Det er ingen troende muslimer som vil tegne profeten Muhammed i bamsedrakt. Det er ingen muslimer vil tegne profeten Jesus i bamsedrakt. Det er ingen muslimer som vil tegne Moses i bamsedrakt.

Skal jeg fortsette ?

 

Det vi kan diskutere, er hvordan muslimene reagerer. Noen reagerer med å true folk til døden. Andre gjør ingenting, men kaller disse for idioter.

 

Faen, trodde det var IHS sitt navn og adresse. Eh, nevermind.

 

Uansett, jeg gjør narr av kristendommen i mitt avatar bildet og får minimal respons. Hadde noen reagert hadde jeg gitt faen uansett siden den ekle kristendommen plager meg mer enn den avataren plager dem. Uansett, hvorfor er det "riktig"/sosialt akseptert å mobbe kristne og ikke riktig å såre muslimer? Jødehets er jo litt no-no siden de har blitt voldtatt gjennom hele historien men der er vel årsaken at de var så frekke å drepte fantasifiguren Jesus for 2000 ÅR SIDEN, noe de ikke ble fritatt for før 1970 tallet og da etter å ha blitt slaktet i millioner. Litt kjipt å være Guds folk må jeg si siden han er så villig til å beskytte sine undersåtter. Muslimene er tilhengere av en relativt ung verdensreligion som føler seg litt usikre og siden deres profet var en analfabetisk koneslående selger hadde jeg og vært litt usikker.

 

Så da har vi protestantene som er opptatt med å hate vitenskapsmenn som kødder med deres desillusjoner, jødene som er opptatt med å bli hatet av nesten alle utenom protestantene (iallefall noen), katolikkene er opptatt med å hate jødene fordi de drepte Jesus og må dekke over alle sine moralsk korrupte prester i rare klær som pga sin hykleriske sølibat har knukket en hel generasjon av katolikker sin verdighet, så har vi muslimene som må hate alle som ikke er muslimer siden deres analfabet profet (rimer!) sa at alle som ikke tror må tro eller dø (selektiv tolkning av noen muslimer), da spesielt hate jødene fordi deres tipp-tipp-tippx10^3 oldemor var så frekk å være konen til Abraham som fikk sønnen Isaac (en av jødenes patriarker), mens muslimenes patriark kun var Abrahams kone sin slave som med god hjelp fra en kåt Abraham horet frem Ishmael. Noe som gjør deres patriark en horesønn.

 

Noen som ser et nøkkelord her? Ingen? *Host* Religion *Host*

 

Konklusjon: Muslimene er sinte på selgeren Muhammad tegninger fordi han er etterfølger av horesønnen til Abraham noe som er forståelig småskammelig når du er så "connected" med Gud. Poenget med denne småuseriøse posten er å vise hvor fullstendig idiotisk alt bråket er om og hvor ufattelig tåpelig det er å gi fra seg friheten for disse fantasikonfliktene omkring disse fantasifolkene.

 

Okei, nå er ikke nordmenn kjent for å være religiøse. Men kan du ta med dette bilde du har og dra til land som Spania og Italia, og da kan du se reaksjonene der.

Endret av medlem-140898
Fjernet sitat av personangrep og svar på dette
Lenke til kommentar

Han mener sikkert arabisk. Det er ingen kristne som tegner Muhammed i bamsedrakt heller vil jeg tro. Ateister burde heller ikke gjøre det i førsteomgang men nå har den uungåelige krigen kommet hvor ingen vinner men mye vondt blir eskalert. Krigen er om den økende sekulære verden vil la seg true ned av islamister eller andre fundementalister. Sålangt fungerer det fint for muslimene å true og banke og drepe siden vesten gir seg konstant.

 

Okei, nå er ikke nordmenn kjent for å være religiøse. Men kan du ta med dette bilde du har og dra til land som Spania og Italia, og da kan du se reaksjonene der.[/Quote]

 

Det kommer sikkert litt an på bruksområdet av bildet.

Endret av Bloodwake
Lenke til kommentar

 

 

Jeg anseer det som at du likte og synest Muhammed trollet ovenfor var gode greier, så sant du ikke svarer på dette innlegget og sier noe annet

 

Du som har islamistisk blod i deg, kunne det falle deg inn å tegne en Muhammed i bamsedrakt - eller ville det vert skikkelig fy fy?

 

Er det bare det mest ekstreme muslimene som synes det er fy fy, eller vil også liberale muslimer straffe sine barn visst dem hadde kommet hjem fra barnehagen med en tegning av Muhammed i bamsedrakt?

 

 

Vel vi har fått vite at jødeblod ikke tåler karikaturer av jøder. Men islamisk blod det får du spørre noen andre om utifra at jeg ikke kan svare deg på det.

Endret av hernil
Fjernet sitat av personangrep og svar på dette
Lenke til kommentar

 

Okei, nå er ikke nordmenn kjent for å være religiøse. Men kan du ta med dette bilde du har og dra til land som Spania og Italia, og da kan du se reaksjonene der.

 

Jesus-karikaturer og humor knyttet til Jesus og kristendommen sin historie eksisterer i mye større grad enn hos f.eks. islam. Fortsatt blir ikke norske ambassader brent og spanske taxisjåfører boikotter ikke nordmenn som vil på fylleferie til leiligheten sin i Spania.

 

Det spørsmålet han stilte om arabisk blod var vel bare for å stadfeste det en ofte ser i diskusjonen i Midt-Østen-tråden: en prøver å fremstå nøytral og dialogskapende; når en egentlig bare vil ta uten å gi noe. En har f.eks. personer her som snakker så fint om at en må respektere muslimer og ikke lage karikaturer med Muhammed... men selvfølgelig de har ingenting i mot å slenge opp jødekarikaturer el. når deres "dialogtone" blir satt på prøve.

Lenke til kommentar

 

Okei, nå er ikke nordmenn kjent for å være religiøse. Men kan du ta med dette bilde du har og dra til land som Spania og Italia, og da kan du se reaksjonene der.

 

Jesus-karikaturer og humor knyttet til Jesus og kristendommen sin historie eksisterer i mye større grad enn hos f.eks. islam. Fortsatt blir ikke norske ambassader brent og spanske taxisjåfører boikotter ikke nordmenn som vil på fylleferie til leiligheten sin i Spania.

 

Det spørsmålet han stilte om arabisk blod var vel bare for å stadfeste det en ofte ser i diskusjonen i Midt-Østen-tråden: en prøver å fremstå nøytral og dialogskapende; når en egentlig bare vil ta uten å gi noe. En har f.eks. personer her som snakker så fint om at en må respektere muslimer og ikke lage karikaturer med Muhammed... men selvfølgelig de har ingenting i mot å slenge opp jødekarikaturer el. når deres "dialogtone" blir satt på prøve.

 

 

Vel nå står det ikke i Bibelen at Jesus ikke skal tegnes. I Koranen står det at ansiktet til profeten ikke skal tegnes, og da å lage karikaturer er å dra det enda et hakk.

Lenke til kommentar
Vel nå står det ikke i Bibelen at Jesus ikke skal tegnes. I Koranen står det at ansiktet til profeten ikke skal tegnes, og da å lage karikaturer er å dra det enda et hakk.
Tullprat. Vennligst kom med henvisning til hvor i Koranen dette står. Jeg har lest Koranen og jeg så ikke noe slikt.

 

At mange ønsker å bløffe om hva som står eller ikke står i Koranen er ikke akkurat nytt. Verifiser alltid slike påstander med å sjekke skriftstedet.

Lenke til kommentar
Vel nå står det ikke i Bibelen at Jesus ikke skal tegnes. I Koranen står det at ansiktet til profeten ikke skal tegnes, og da å lage karikaturer er å dra det enda et hakk.
Tullprat. Vennligst kom med henvisning til hvor i Koranen dette står. Jeg har lest Koranen og jeg så ikke noe slikt.

 

At mange ønsker å bløffe om hva som står eller ikke står i Koranen er ikke akkurat nytt. Verifiser alltid slike påstander med å sjekke skriftstedet.

 

Vel jeg har ikke lest koranan og bøyer meg i støvet om dette er feil, men utifra det jeg har forstått er det at, ansiktet skal uansett ikke vises, men bilder der bildet er positivt er greit, så lenge det ikke er ansikt. Vil ikke dette være mot dems hellige bok å putte en bombe på hodet hans?

Lenke til kommentar

Liste av myter som er avlivet i denne tråden:

-At Islam/koranen forbyr illustrasjoner av Muhammed.

-At Muslimer opp gjennom tiden ikke har hatt illustrasjoner av Muhammed.

-At muslimer idag ikke bruker illustrasjoner av Muhammed.

-At karikaturtegningene i Danmark utløste "karikaturopprørene" i Midtøsten.(Man brukte et annet bilde som ikke hadde noe med karikaturene å gjøre for å starte striden)

-At en strektegning som ikke er av en person kan "ramme" eller "gå ut over" denne personen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Liste av myter som er avlivet i denne tråden:

-At Islam/koranen forbyr illustrasjoner av Muhammed.

-At Muslimer opp gjennom tiden ikke har hatt illustrasjoner av Muhammed.

-At muslimer idag ikke bruker illustrasjoner av Muhammed.

-At karikaturtegningene i Danmark utløste "karikaturopprørene" i Midtøsten.(Man brukte et annet bilde som ikke hadde noe med karikaturene å gjøre for å starte striden)

-At en strektegning som ikke er av en person kan "ramme" eller "gå ut over" denne personen.

 

Det er ingen som sier at mislimer gjennom tiden ikke har hatt illustrasjoner av profeten Muhammed. Problemet er jo selvfølgelig HVORDAN MAN FRAMSTILLER profeter.

Lenke til kommentar

Et annet problem er hvordan våre brukere velger å fremstille hverandre. Tråden er blitt rapportert og stenges for gjennomsyn og mulig oppydning. Åpnes antagelig senere i kveld.

 

Edit: Og vi åpner igjen. Noen få poster ble slettet. Håper jeg slipper å slette mer. En jødekarikatur fikk under tvil stå i fred, men husk at forumet har regler mot rasisme. At man har lov å karikere Muhammed og Jesus her betyr ikke at det er fritt fram for andre typer karikatur.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

At man har lov å karikere Muhammed og Jesus her betyr ikke at det er fritt fram for andre typer karikatur.

 

Jeg kan være helt enig i avgjørelsen, men jeg forstår ikke hvordan man kan forklare avgjørelsen rasjonelt.

 

Vet jeg beveger meg inn på farlig grunn nå, men det kan ha vært greit å fått en oppklaring. (jeg tror jeg vet svaret, men er ikke sikker)

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...