Gå til innhold

Avhengig av Psytrance :(


Kaymeerah

Anbefalte innlegg

Jeg har store problemer med dette, når jeg blir sendt inn i transer fra psytrancen (er vel faktisk Infected Mushroom som klarer dette best) får jeg adrenalin rush og hallusinasjoner, og har blitt avhengig av dette. Til nå har det endt opp med rotete tenking, klarer meg dårlig på skolen osv når jeg ikke hører på Psytrance.

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt på infected mushroom i en god stund nå og har aldri opplevd noen ting.

 

Hørt mye på classical mushroom albumet? Hvis ja, da lurer jeg på hvorfor jeg fikk denne effekten. Har forresten ikke rørt noe for å bli høy hele mitt liv og har ikke planer om det.

Endret av Wolfie276
Lenke til kommentar

Jeg har store problemer med dette, når jeg blir sendt inn i transer fra psytrancen (er vel faktisk Infected Mushroom som klarer dette best) får jeg adrenalin rush og hallusinasjoner, og har blitt avhengig av dette. Til nå har det endt opp med rotete tenking, klarer meg dårlig på skolen osv når jeg ikke hører på Psytrance.

 

Hva skal jeg gjøre?

 

Du bør prøve å høre på Sphongle!

Lenke til kommentar

Jeg har store problemer med dette, når jeg blir sendt inn i transer fra psytrancen (er vel faktisk Infected Mushroom som klarer dette best) får jeg adrenalin rush og hallusinasjoner, og har blitt avhengig av dette. Til nå har det endt opp med rotete tenking, klarer meg dårlig på skolen osv når jeg ikke hører på Psytrance.

 

Hva skal jeg gjøre?

 

Du bør prøve å høre på Sphongle!

 

Har dem her også du, men blir ikke det samme som IM.

Endret av Wolfie276
Lenke til kommentar

Anbefaler at du bare fortsetter med å høre på musikken om det er det som får deg til å holde deg i form. Hørte på endel psytrance og goa tidligere men aldri fått noe lignende eller hørt noen som har fått det samme som du.

 

 

Har en del psychedelisk musikk, som sagt så har ingenting denne effekten. Tror ikke det ville være særlig lurt å fortsette å høre på, fordi jeg ikke klarer å fokusere feks på skolen når jeg ikke hører på IM. Problemet ligger i det at jeg ikke klarer og slutte med å høre på dem.

Lenke til kommentar

Hadde ikke hørt slik musikk før nå - men fytti så jeg digger det! Lenge siden jeg har funnet musikk som går så inn på meg som dette.

 

Dette hjalp neppe TS. Har hørt om musikk som kan gi slike psykiske påvirkninger tidligere, f.eks. ved hjelp av program som I-Doser. Det virker visst på noen, men for de fleste er det bare irriterende støy.

Må vel si meg enig i felleskapet her, du bør nok vurdere å gå til lege om situasjonen ikke bedrer seg. Kommmer muligens til å sende deg til psykolog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...