Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

..Og jeg glemte så klart å spørre om noe i sta! Blir nesten litt spam det her ! :hmm: Anyway.. Er det slik at man ikke får lagt opp bilder til facebook uten at man må inne i selve applikasjonen og laste opp der?

 

På Desire kunne man f.eks bare velge "Facebook" etter at man hadde tatt et bilde og trykket seg videre til sending/opplasting.

 

Det er kjempe lett å laste opp bilder til facebook. Du gjør det inne på Ovi social. Trykk på camera iconet. Bilder lagres automatisk inne på facebookprofilen din under "mobilopplastinger".

Men det er selvsagt en stor uting med det. Du får ikke full kvalietet på bildene når du laster opp via Ovi social. Men er ikke sikkert du bryr deg. Er ikke natt og dag forskjell, men når mobben tar shit gode bilder, vil eg selvsagt beholde den goden, selv på facebook!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

..Og jeg glemte så klart å spørre om noe i sta! Blir nesten litt spam det her ! :hmm: Anyway.. Er det slik at man ikke får lagt opp bilder til facebook uten at man må inne i selve applikasjonen og laste opp der?

 

På Desire kunne man f.eks bare velge "Facebook" etter at man hadde tatt et bilde og trykket seg videre til sending/opplasting.

 

Det er kjempe lett å laste opp bilder til facebook. Du gjør det inne på Ovi social. Trykk på camera iconet. Bilder lagres automatisk inne på facebookprofilen din under "mobilopplastinger".

Men det er selvsagt en stor uting med det. Du får ikke full kvalietet på bildene når du laster opp via Ovi social. Men er ikke sikkert du bryr deg. Er ikke natt og dag forskjell, men når mobben tar shit gode bilder, vil eg selvsagt beholde den goden, selv på facebook!

 

Legg inn pixelpipe (ligger gratis på ovi store)for bedre funksjonalitet og mulighet til å laste opp til picasa etc etc rett i fra bildeviseren.

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

..Og jeg glemte så klart å spørre om noe i sta! Blir nesten litt spam det her ! :hmm: Anyway.. Er det slik at man ikke får lagt opp bilder til facebook uten at man må inne i selve applikasjonen og laste opp der?

 

På Desire kunne man f.eks bare velge "Facebook" etter at man hadde tatt et bilde og trykket seg videre til sending/opplasting.

 

Det er kjempe lett å laste opp bilder til facebook. Du gjør det inne på Ovi social. Trykk på camera iconet. Bilder lagres automatisk inne på facebookprofilen din under "mobilopplastinger".

Men det er selvsagt en stor uting med det. Du får ikke full kvalietet på bildene når du laster opp via Ovi social. Men er ikke sikkert du bryr deg. Er ikke natt og dag forskjell, men når mobben tar shit gode bilder, vil eg selvsagt beholde den goden, selv på facebook!

 

Legg inn pixelpipe (ligger gratis på ovi store)for bedre funksjonalitet og mulighet til å laste opp til picasa etc etc rett i fra bildeviseren.

 

Kanskje greit å beholde den supre bildekvaliteten ja.

 

Pixelpipe høres bra ut - tusen takk !

Nå skal jeg google etter flere nyttige apps ; )

Lenke til kommentar

Da var N8 i hus :D Må si at både telenor og posten har imponert: jeg bestilte telefonen på torsdag ettermiddag og den kom i dag! Merk at den da har vært innom hjemstedet mitt da telenor kun sender til folkeregistrert adresse (studerer i trondheim, er fra telemark).

 

Føles spennende og ukjent å navigere rundt i nytt OS men sånn var det første gang jeg prøvde en androidtelefon/iphone også. Gleder meg til å prøve ut dette! Bilde og lyd er det ikke noe å utsette på, som for meg er hovedgrunnen til å kjøpe en smarttelefon. Skal gå igang med div. oppsett og apps nå så får vi se hvordan jeg liker Symbian om et par dager :)

 

Btw kan nesten spørre først som sist - i forhold til bakgrunner så finnes det et par gode gratisapps til android som tilbyr tusenvis av kvalitetsbilder: er det noe lignende til Ovi?

Lenke til kommentar

En måte å bli ekstra fornøyd med N8 er å holde seg unna Desiren en stund. Så snart jeg tar den frem så blir jeg skuffet av Nokian. Mest pga nettleseren og det at touchen av og til kan være treg. Men det som veier opp er kamera på N8,på samme måte som kamera trekker ned på Desire. Tips: hold deg unna Android så blir du å stortrives med N8. Synd man ikke kan få begge deler.

Lenke til kommentar

En måte å bli ekstra fornøyd med N8 er å holde seg unna Desiren en stund. Så snart jeg tar den frem så blir jeg skuffet av Nokian. Mest pga nettleseren og det at touchen av og til kan være treg. Men det som veier opp er kamera på N8,på samme måte som kamera trekker ned på Desire. Tips: hold deg unna Android så blir du å stortrives med N8. Synd man ikke kan få begge deler.

 

He he, ikke dumt! Kan ikke si jeg savner Android, men er enkelte ting jeg savner. Har ikke hatt en eneste bug så så langt, og det hadde jeg på Desire'n. Så, må se det positive i det og!

 

Nettleseren er latterlig ja, men Opera hjelper deg litt på vei til noe anna :)

Lenke til kommentar

En måte å bli ekstra fornøyd med N8 er å holde seg unna Desiren en stund. Så snart jeg tar den frem så blir jeg skuffet av Nokian. Mest pga nettleseren og det at touchen av og til kan være treg. Men det som veier opp er kamera på N8,på samme måte som kamera trekker ned på Desire. Tips: hold deg unna Android så blir du å stortrives med N8. Synd man ikke kan få begge deler.

 

He he, ikke dumt! Kan ikke si jeg savner Android, men er enkelte ting jeg savner. Har ikke hatt en eneste bug så så langt, og det hadde jeg på Desire'n. Så, må se det positive i det og!

 

Nettleseren er latterlig ja, men Opera hjelper deg litt på vei til noe anna :)

 

 

Ny nettleser er jo på vei, så da er det snart enda ett problem mindre med N8, og vips så er den feilfri og alle er lykkelige! ;) Uten om de som ikke klarer annet enn å snakke negativt da.. Gleder meg til å få den!

Lenke til kommentar

En måte å bli ekstra fornøyd med N8 er å holde seg unna Desiren en stund. Så snart jeg tar den frem så blir jeg skuffet av Nokian. Mest pga nettleseren og det at touchen av og til kan være treg. Men det som veier opp er kamera på N8,på samme måte som kamera trekker ned på Desire. Tips: hold deg unna Android så blir du å stortrives med N8. Synd man ikke kan få begge deler.

 

He he, ikke dumt! Kan ikke si jeg savner Android, men er enkelte ting jeg savner. Har ikke hatt en eneste bug så så langt, og det hadde jeg på Desire'n. Så, må se det positive i det og!

 

Nettleseren er latterlig ja, men Opera hjelper deg litt på vei til noe anna :)

 

 

Ny nettleser er jo på vei, så da er det snart enda ett problem mindre med N8, og vips så er den feilfri og alle er lykkelige! ;) Uten om de som ikke klarer annet enn å snakke negativt da.. Gleder meg til å få den!

 

Er jo ikke mye negativt snakk her da, om man leser igjennom tråden syns jeg den dominineres av mest positive kommentarer.

Jeg må iallfall si det er lenge siden sist jeg har hatt en mobil med så lite bugs rett etter lansering, har brukt den i 3 dager nå :)

Lenke til kommentar

En måte å bli ekstra fornøyd med N8 er å holde seg unna Desiren en stund. Så snart jeg tar den frem så blir jeg skuffet av Nokian. Mest pga nettleseren og det at touchen av og til kan være treg. Men det som veier opp er kamera på N8,på samme måte som kamera trekker ned på Desire. Tips: hold deg unna Android så blir du å stortrives med N8. Synd man ikke kan få begge deler.

 

He he, ikke dumt! Kan ikke si jeg savner Android, men er enkelte ting jeg savner. Har ikke hatt en eneste bug så så langt, og det hadde jeg på Desire'n. Så, må se det positive i det og!

 

Nettleseren er latterlig ja, men Opera hjelper deg litt på vei til noe anna :)

 

 

Ny nettleser er jo på vei, så da er det snart enda ett problem mindre med N8, og vips så er den feilfri og alle er lykkelige! ;) Uten om de som ikke klarer annet enn å snakke negativt da.. Gleder meg til å få den!

 

Er jo ikke mye negativt snakk her da, om man leser igjennom tråden syns jeg den dominineres av mest positive kommentarer.

Jeg må iallfall si det er lenge siden sist jeg har hatt en mobil med så lite bugs rett etter lansering, har brukt den i 3 dager nå :)

 

Neida, ikke sånn ment heller, men er mange som trekker frem "unødige" ting som er på bedringens vei ;) Gleder meg til å prøve den ut selv! Spesielt nysgjerrig på hvordan dette SPB Shell greiene er og fungerer ;)

 

FORRESTEN!!! Nå har nettsiden til Expert fått opp den blå.. Står en Internettpris på 4699kr (drøyt), men ingen lagerstatus.. Begynner hvertfall å skje ting! :D

Endret av Supermann86
Lenke til kommentar

Legg inn pixelpipe (ligger gratis på ovi store)for bedre funksjonalitet og mulighet til å laste opp til picasa etc etc rett i fra bildeviseren.

 

 

kordan sletter eg min pixelpipe konto?

 

Forbanna irriterende, selv eg sletter progge, så får eg alikevel opp alternativet om å bruke pixelpipe til opplasting og sending. Eg vil ha det vekk!

Tips?

Endret av Krankenstein
Lenke til kommentar

Ble det bare tøys etter eg registrerte pixelpipe. Kommer eg inn på facebook lengre eller mailen min. Det vil si kun på mobben. Ok ellers.

 

Får opp gateway feil med facebook og klarer ikke sync med mailen.

 

Noen tips..pixelpipe funker nå med facebook, så det er jo bra,men alt anna er fucked. Tilfeldig?

 

 

Mobilen klare ikke å slette kontoene mine på mobben heller...jobber og jobber...har sletta før, så det skal ikke ta lange tiden...føler hardreset eller softreset....Noen som har koden får det....

Endret av Krankenstein
Lenke til kommentar

Mobilen klare ikke å slette kontoene mine på mobben heller...jobber og jobber...har sletta før, så det skal ikke ta lange tiden...føler hardreset eller softreset....Noen som har koden får det....

 

*#7370#

 

Sletter ikke bilder osv. Kan hende den spør etter sikkerhetskode, den er i såfall 12345

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...