Gå til innhold

Mus for venstehendte...


Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har tips til ei god mus for en som er litt feilskapt (venstrehendt) ? :)

Det finnes vel ingen mus som passer i hånda for en som er venstrehendt?

 

Jeg så også litt på IntelliMouse Explorer v3.0, men det ser ut som den bare er for høyrehendte, den heller feil vei... Stemmer det?

 

Håper på svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan vel bare kjøpe en "nøytral" mus? pleier å være greie nok de. tror ikke du finner noen venstrehendte mus i dette drittlandet, men sjekk den sida her: http://thelefthand.com/lefmoususb1.html. det er ikkke vi som det er noe galt med, det er alle de andre som det er noe galt med. venstrehendte er gjennomsnittlig mer intelligente enn høyrehendte, og blant annet jack the ripper (rip), var venstrehendt. sier litt..

Lenke til kommentar

Hehe, takk for godt svar simenn :)

Ja ser ut som Microsoft Intelli Mouse Optical ver 1.1 passer for begge hender, men hva er forskjellen ellers på denne og ver 3.0 ?

Skal 3.0 være hakket bedre eller?

 

Og er det noen som har testa icemat med noen av disse musene?

Lenke til kommentar

Takk for mange gode svar. Har bestilt mx300 på mpx.no nå, der kostet den 295 kr og på komplett ville den kostet ca 360 kr så det er stor variasjon på priser når du kjøper på internett.

Hardware.no er en glimrende side som sammenligner og viser hvor det er lurest å kjøpe ting.

 

Vil icemat funke like godt til mx300 som til intelli 3.0 ?

Noen som vet dette?

Lenke til kommentar
Hei!

Er det noen som har tips til ei god mus for en som er litt feilskapt (venstrehendt) ?  :)  

Det finnes vel ingen mus som passer i hånda for en som er venstrehendt?

Jeg så også litt på IntelliMouse Explorer v3.0, men det ser ut som den bare er for høyrehendte, den heller feil vei... Stemmer det?

Håper på svar...

 

Eh... du er ikke feilskapt (*trøste stakkaren*).

 

Jeg er venstrehendt selv, men bruker høyrehånda til musa.

Lenke til kommentar

Artig... Var på leit etter ny mus jeg også.

 

Hadde lyst på en skikkelig bra mus, MX500, men den ser for svær og feilformet ut.

 

Har en sånn trådløs logitech optisk mus nå som er tilpasset høyrehendte, men den fungerer egentlig litt OK i venstre også.

 

Men er MX300 mye dårligere? Er det noen andre brae som funker? Helst små enkle. Vet ikke om det er jeg som er spesiell, men jeg viler hånden på musematten, og manøvrerer musen med fingrene - jeg bruker ikke hele hånden til å flytte på musen.

Lenke til kommentar
Artig... Var på leit etter ny mus jeg også.

 

Hadde lyst på en skikkelig bra mus, MX500, men den ser for svær og feilformet ut.

 

Har en sånn trådløs logitech optisk mus nå som er tilpasset høyrehendte, men den fungerer egentlig litt OK i venstre også.

 

Men er MX300 mye dårligere? Er det noen andre brae som funker? Helst små enkle. Vet ikke om det er jeg som er spesiell, men jeg viler hånden på musematten, og manøvrerer musen med fingrene - jeg bruker ikke hele hånden til å flytte på musen.

 

Hvorfor tror folk at mx300 er dårligere enn mx500? Den er jo pokker meg bedre! Helt samme teknologi pluss at den er mindre og lettere. Gå for mx300!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...