Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!


fanelli

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fått svar på oppgaven enda, men dette er andre forsøket så er spent.. Jævla drit fag, og det må være verdens mest loka folk som retter de.

 

Det som er med del to er at du må bevise at du har lest artikkelene for å bestå eksamen, det spiller ingen rolle hvor bra du gjorde del 1.

 

Del 2 på denne var jo csr fra ethical dilemma, og der skulle man beskrive disse tre var tiltakene som står i boken. Failer man på dette, og ikke kan vise til at man har lest innholdet i boken stryker man. Var det som skjedde sist.

 

Holder ikke å skrive om csr og hva det er, du må nevne innhold fra boken.

 

Gjorde dere som fikk F det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke fått svar på oppgaven enda, men dette er andre forsøket så er spent.. Jævla drit fag, og det må være verdens mest loka folk som retter de.

 

Det som er med del to er at du må bevise at du har lest artikkelene for å bestå eksamen, det spiller ingen rolle hvor bra du gjorde del 1.

 

Del 2 på denne var jo csr fra ethical dilemma, og der skulle man beskrive disse tre var tiltakene som står i boken. Failer man på dette, og ikke kan vise til at man har lest innholdet i boken stryker man. Var det som skjedde sist.

 

Holder ikke å skrive om csr og hva det er, du må nevne innhold fra boken.

 

Gjorde dere som fikk F det?

bedriften?

Lenke til kommentar

Ja, jeg skrev visse detaljer fra artikkelen for å vise at jeg hadde lest den godt og brukte også ord og uttrykk fra CSR-delen i artikkelsamlingen.

Basert ut på de tre prosjektene, altså at du nevnte prosjektene og deretter csr angående disse tre prosjektene?

 

I del 2 gikk alt ut på om du husket de tre jævla prosjektene, er faen meg helt sjukt. Han som laget oppgavene skulle hatt bank.

 

Hvis du ikke nevnte noen av prosjektene er det derfor du fikk F hvertfall.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...