Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!

fanelli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har vært på bachelorgradueringen sin her? Var det slik at de fleste dukket opp, eller var det mange som droppet det?

Har ikke vært på det, men forstår ikke hvorfor man ikke skal det. Once in a lifetime. Så lenge du ikke skal ta master, vell og merke.

Skrevet

Noen som vet hva finansiell økonomi går ut på?

Finansiell økonomi som begrep eller som fag? Finansiell økonomi er jo et begrep for økonomien i finansielle markeder(handel av verdipaper osv) som kan settes i motsetning til realøkonomien som er handel av varer og tjenester.

Skrevet

Jeg tenkte som fag. Er det vanskelig? Jeg lurte på om det var et bedriftsøkonomisk eller samfunnsøkonomisk fag, men jeg tror du svarte på det jeg lurte på.

Skrevet

Hei!

Dette er kanskje et dumt spørsmål, men BI har vel ikke noe å gjøre med UiB? Som en underavdeling eller noe lignende?

Nei
Skrevet

Hei!

Dette er kanskje et dumt spørsmål, men BI har vel ikke noe å gjøre med UiB? Som en underavdeling eller noe lignende?

BI er en egen privat handelshøgskole med hovedkontor i Oslo.

Skrevet

Noen her som går førsteklasse og som kunne sendt meg case-oppgaven i markedsføringsledelse? Jeg skal ta opp faget, men har enda ikke søkt om tilgang til kursrommet på it's learning!

Skrevet

Hvilken pris er det normalt å kjøpe brukte bøker for? Halv pris? Er ikke så interessert i å kjøpe nye.

Krever halv pris og selger selv for halv pris. Men bøkene er slitte/stygge så pruter jeg enda mer.

Skrevet

Vet noen hvor man finner dette såkalte skjemaet for å søke om tilgang til it's learning og forelesning? Hørt at det er tilgjengelig hos Studentservice, men lurer på om det ligger på internett ett sted, som @BI e.l?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...