Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefaling av "ny" bil til 30K til dame


1915

Anbefalte innlegg

ex'dama har blitt påkjørt og bilen ble kondemnert. hun har 30.000 å bruke på bil. trenger hjelp til å finne en. hun har hatt en almera og en primera. begge ble krasja og kondemnert. og startmotoren røyk på begge. på VELDIG LAV KMSTAND. så nissan er uaktuelt.

 

biler som er uaktuelle:

biler med v6/v8 og biler med store motorer som er dyr å kjør (pga økonomi)

volvo

nissan

 

 

(saab er veldig interesant)

bilen må helst stå i nordland pga tid og økonomi

 

så trenger hjelp til å finne en bra bil for henne.

 

noen forslag ?

Endret av hahaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha. der hun kommer fra kjører de KUNN VOLVO ;P derfor vill hun ikke ha det. og volvo er ikke økonomisk. og første gangen var det ikke hun som kjørte da de kjørte av veien. og denne gangen ble hun påkjørt i siden av ei kjærring som brøyt vikeplikten. er jo ikke hennes feil da.

 

dårlig erfaring med nissan ja? RUST RUST RUST OG RUST. og en startmotor skal da ikke ryke etter at bilen KUNN har rulla 107000. det er elendig.

 

i min bil står startmotoren, dynamoen og alt siden bilen var NY. og det funker som det skal. og bilen har rulla over 200 000. da kan vi begynne å snakke om km ;) 100000 på en bil er ingenting. og japse biler har gode motorer. men når startmotoren ryker på litt over 100 så er det for dårlig. hvertfall når det skjedde på begge bilene ;o

 

joda. volvo er flott bil og solid. er faktisk en av verdens mest trafikksikre biler. men økonomien strekker ikke til å kjøre en bensinsluker. hun klarer seg fint med en bil som har 1.4 / 1.5 / 1.6 eller 1.8 liters motor. men det må være 4 dører.

Endret av hahaa
Lenke til kommentar

hun sa at golf er uaktuelt. og da ble jeg litt sint. har hatt golf selv og det er gode biler. lite feil og lett å skru på.

 

kassebil er uaktuelt. må jo har 4 dører og 5 seter.

 

ac er ikke viktig. bare hun har varmt og kaldt er hun fornøyd.

 

bilen må være på størrelse med en nissan almera/primera (sedan) som hun har hatt.

 

peugeot og andre franskebiler var vist uintresant. hun er litt kresen. irriterende :ph34r:

 

edit: bilen måtte vist ikke være eldre enn 94/95.

 

jenter og bil. klage og syt klag og syt.

 

jeg kjører en saab 9000 92 modell. beste bilen jeg noen gang har kjørt!!!!!!!

Endret av hahaa
Lenke til kommentar

Kan ikke hun kjøpe din da? Så kjøper du deg en slik i stedet,

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21547551

 

Da får du litt mer futt enn det du har i din 9000. I tillegg står den i Bodø ;) hehe

 

 

nei for jeg får bare 25 for min og jeg har ikke råd til å kjøpe noe annen bil! uansett så er det litt rust på min. hun er allergisk hviss hun ser en rustflekk på bilen. og hun har max 30 k å bruke på bil. uansett selger jeg ikke min. klarer meg fint med 131 hk.

Lenke til kommentar

hva med Opel Corsa??

dama til kompisen min har en slik en, veldig bra bil, liten motor og billig i drift.. ikke så ille å se på heller

 

vær for all del obs på rust... typisk svakhet hos Opel.. ellers så kan en vel nevne at jeg vil tro du skulle klare å finne rimelige corsaer som er i bra stand til 30k...

 

lykke til!

Lenke til kommentar

hva med Opel Corsa??

dama til kompisen min har en slik en, veldig bra bil, liten motor og billig i drift.. ikke så ille å se på heller

 

vær for all del obs på rust... typisk svakhet hos Opel.. ellers så kan en vel nevne at jeg vil tro du skulle klare å finne rimelige corsaer som er i bra stand til 30k...

 

lykke til!

har nokk nevnt corsa ja. hun sier den er for liten :ermm:

 

 

ja man finner en bra corsa til under 30k. men typisk at hun ikke vill ha det da ;o

Lenke til kommentar

ex'dama har blitt påkjørt og bilen ble kondemnert. hun har 30.000 å bruke på bil. trenger hjelp til å finne en. hun har hatt en almera og en primera. begge ble krasja og kondemnert. og startmotoren røyk på begge. på VELDIG LAV KMSTAND. så nissan er uaktuelt.

 

biler som er uaktuelle:

biler med v6/v8 og biler med store motorer som er dyr å kjør (pga økonomi)

volvo

nissan

 

 

(saab er veldig interesant)

bilen helst stå i nordland pga tid og økonomi

 

så trenger hjelp til å finne en bra bil for henne.

 

noen forslag ?

 

hadde det ikke vært for at det var så langt så skulle vi ha hentet den :p

Lenke til kommentar

Hva med å se etter en Honda? Japansk fortsatt, med gode motorer, og har ikke hørt om såpass hyppige startmotorproblemer. Derimot har fordeleren måtte byttes på en del Hondaer rundt 100'000. Men veldig lite annet!

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22065573

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22065509

 

Nesten så jeg ble keen på den første der. Utrolig billig med så lite km.stand og hvis den er like problemfri som det som står. EU-godkjent lenge og..

Endret av bluechamp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...