Gå til innhold

Hvor kan jeg vinne Iphone 3Gs?


Anbefalte innlegg

Fikk akkurat innmari lyst på en Iphone etter å ha lest om den på apple sin hjemmeside. Men ja, vet at det finnes utallige mange steder hvor man kan vinne/tjene opp "credits" (ved å svare på undersøkelser og trykke på reklame osv.) til å kjøpe seg en Iphone. Er dette sant, eller er det bare røveri? :p Og hvis det er til å stole på, hvor burde jeg da forsøke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk akkurat innmari lyst på en Iphone etter å ha lest om den på apple sin hjemmeside. Men ja, vet at det finnes utallige mange steder hvor man kan vinne/tjene opp "credits" (ved å svare på undersøkelser og trykke på reklame osv.) til å kjøpe seg en Iphone. Er dette sant, eller er det bare røveri? :p Og hvis det er til å stole på, hvor burde jeg da forsøke?

 

Svigerinna mi vant en iPhone for ikke lenge siden, men det skal nok mye til. Bedre å spare opp. Og hvis du har tenkt til å spare, annbefaler jeg deg å ta en kikk på de nyeste Android modellene, hvis du ikke har hørt om dem (Nexus One, HTC desire osv)

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Hvis du har lest mer enn tre setninger om en iPhone, hvorfor har du da lyst på en?

 

:p

 

Det sto på Apple sin hjemmeside :whistle:

 

Edit: Les selv http://www.apple.com/no/iphone/why-iphone/

 

Derfor vil du elske din iPhone

 

Den er både en telefon, en iPod og en Internett-enhet. Den gir deg tilgang til tusenvis av programmer. Den har teknologi som er år forut for sin tid.

 

I lol'd :innocent:

 

Det finnes telefoner som har bedre teknologi enn iPhone inne i seg. Og da er nærmest ALT bedre

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Men tror kanskje jeg vil kjøpe den aller nyeste iphonen som blir lansert i juli, hvis det blir til at jeg kjøper Iphone i det hele tatt da.

 

Hvis du virkelig vil ha et over the top låst operativ system, med minimalt av egendefinering som kjører på et produkt av verdens grådigste selskal, så kjør på :whistle:

Lenke til kommentar

Hvis du har lest mer enn tre setninger om en iPhone, hvorfor har du da lyst på en?

 

:p

 

Det sto på Apple sin hjemmeside :whistle:

 

Edit: Les selv http://www.apple.com/no/iphone/why-iphone/

 

Derfor vil du elske din iPhone

 

Den er både en telefon, en iPod og en Internett-enhet. Den gir deg tilgang til tusenvis av programmer. Den har teknologi som er år forut for sin tid.

 

I lol'd :innocent:

 

Det finnes telefoner som har bedre teknologi enn iPhone inne i seg. Og da er nærmest ALT bedre

 

Det finnes sikkert det, men for min del så er det viktigere at telefonen er enkel og rask i bruk, og det at en telefon har 1Ghz prosessor, 1GB ram og 800x600 skjerm trenger ikke å bety at den er best ift. det jeg vil ha. (Og tydeligvis mange andre.)

 

Trenger jo ikke se lengre enn HTC HD / HD2, som jeg har sett mange har klaget på er treg og buggete.

Lenke til kommentar

Hvis du har lest mer enn tre setninger om en iPhone, hvorfor har du da lyst på en?

 

:p

 

Det sto på Apple sin hjemmeside :whistle:

 

Edit: Les selv http://www.apple.com/no/iphone/why-iphone/

 

Derfor vil du elske din iPhone

 

Den er både en telefon, en iPod og en Internett-enhet. Den gir deg tilgang til tusenvis av programmer. Den har teknologi som er år forut for sin tid.

 

I lol'd :innocent:

 

Det finnes telefoner som har bedre teknologi enn iPhone inne i seg. Og da er nærmest ALT bedre

 

Det finnes sikkert det, men for min del så er det viktigere at telefonen er enkel og rask i bruk, og det at en telefon har 1Ghz prosessor, 1GB ram og 800x600 skjerm trenger ikke å bety at den er best ift. det jeg vil ha. (Og tydeligvis mange andre.)

 

Trenger jo ikke se lengre enn HTC HD / HD2, som jeg har sett mange har klaget på er treg og buggete.

 

Hd var småtreig, men hd2 er lynkjapp! nå er alle bugs fikset;)

Lenke til kommentar

Fikk akkurat innmari lyst på en Iphone etter å ha lest om den på apple sin hjemmeside. Men ja, vet at det finnes utallige mange steder hvor man kan vinne/tjene opp "credits" (ved å svare på undersøkelser og trykke på reklame osv.) til å kjøpe seg en Iphone. Er dette sant, eller er det bare røveri? :p Og hvis det er til å stole på, hvor burde jeg da forsøke?

 

Kjøp deg en HTC heller du, så slipper du å ha en telefon som folk ler av når du tar den opp.

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

Fikk akkurat innmari lyst på en Iphone etter å ha lest om den på apple sin hjemmeside. Men ja, vet at det finnes utallige mange steder hvor man kan vinne/tjene opp "credits" (ved å svare på undersøkelser og trykke på reklame osv.) til å kjøpe seg en Iphone. Er dette sant, eller er det bare røveri? :p Og hvis det er til å stole på, hvor burde jeg da forsøke?

 

Kjøp deg en HTC heller du, så slipper du å ha en telefon som folk ler av når du tar den opp.

 

Hehe når jeg ser 40 år gammle men som drar opp en iphone av lomma, så smiler jeg stort inni meg.

Lenke til kommentar

Fikk akkurat innmari lyst på en Iphone etter å ha lest om den på apple sin hjemmeside. Men ja, vet at det finnes utallige mange steder hvor man kan vinne/tjene opp "credits" (ved å svare på undersøkelser og trykke på reklame osv.) til å kjøpe seg en Iphone. Er dette sant, eller er det bare røveri? :p Og hvis det er til å stole på, hvor burde jeg da forsøke?

 

Kjøp deg en HTC heller du, så slipper du å ha en telefon som folk ler av når du tar den opp.

 

Hehe når jeg ser 40 år gammle men som drar opp en iphone av lomma, så smiler jeg stort inni meg.

 

også kommer det et "Faen, hvordan tar man bilder med denne dritten!"

 

-true story

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

også kommer det et "Faen, hvordan tar man bilder med denne dritten!"

 

-true story

 

"Camera"

 

HD2'en vil på det tidspunktet allerede være knust på bakken, fordi han fant ut at han ikke hadde den siste reghacken for å få kameraet til å funke skikkelig. :]

 

</sarcasm> much?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...