Gå til innhold

ny data til spilling. 8-10000kr


Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter tips til ny laptop. Jeg har nå en 2år gammel HP pavilion jeg ikke er voldsomt fornøyd med.

De krav jeg stiller er:

17" eller større skjerm.

Høyest mulig ytelse i nyere spill, Star Craft2 burde kunne kjørest lett når dette kommer.

ellers er jeg åpen for det meste, Intel eller AMD, Geforce eller Radeon er ikke så viktig så lenge jeg får det beste innenfor min prisklasse.

 

Når folk kommer med tips vil jeg gjerne at dere begrunner disse litt også. Ikke bare: Acer suger osv. Jeg vil vite hvorfor jeg burde kjøpe akkurat den dataen.

 

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk dedikert omfattende deler av dagen til research på akkurat det samme. Min nåværende bærbare nærmer seg dødsleiet, og begynner å bli moden for en arvtager. Skjønt jeg ikke kan komme med noen konkrete anbefalinger, kan jeg dele de maskinene jeg har funnet som har vekket min interesse mest.

 

Multicom Compal KHLB2

 

Dell Studio 17

Endret av virulence
Lenke til kommentar

Alternativer som jeg mener er aktuelle:

 

MSI GX740:

Den beste ytelsen du får rundt 10k.

Blir svært varm under bruk, og tastatur/skjerm får en del negativ omtale.

 

Test av en tilsvarende maskin (Samme maskin, produsert av MSI, men solgt under annet merke): http://www.notebookcheck.net/Review-Medion-Akoya-X7811-Gaming-Notebook.28166.0.html

 

ASUS X77JA:

Svært kvalitetsfylt maskin, MEGET bra høyttalere og en sub som fungerer, bra tastatur, bra kjøling.

 

Test av N71JV som er samme maskin bare med et mye svakere nvidia skjermkort: http://www.notebookcheck.net/Review-Asus-N71JV-Notebook.27468.0.html

 

Jeg mener det er de to mest aktuelle maskinene i den prisklassen.... til spilling og med 17" skjerm.

Lenke til kommentar

Kjør på ASUS eller Toshiba - de har begge lite feil: www.hardware.no/artikler/de_mest_solide_baerbare_pc-ene/73308

 

Selv er jeg Toshiba fan - aldri hatt noe kluss. Raske og kraft fulle

Tips: gå til finn.no til de brukte Toshiba Qosmio som forsatt har garanti og gi et bud noen tusener under det som står oppgitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...